Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet alleen nederland het die hele westerse wereld.
Vreemd, die link bestaat wel maar geeft bij een directe klik een lege pagina. Check de wiki uitleg van "Trol" zou ik zeggen. Ik probeerde je uit te leggen dat de schrijver van dit stukje een zogenaamde troll is en dit juist geschreven heeft om halve garen als jij er serieuze muren van tekst op te laten schrijven.
Denk ook dat het een troll is maar aangezien de schrijver in Suriname lijkt te vertoeven kan het ook zo zijn dat het gewoon een jankebalk is die hier niet kon slagen.
Misschien is het wel een 'troll' die gebruik maakt van het ip-adres van een gratis proxyserver uit Suriname.
Misschien is het wel een 'troll' die gebruik maakt van het ip-adres van een gratis proxyserver uit Suriname.
Dat klopt wel. Waarom betalen wij miljarden aan f16's die dorpen vol vrouwen en kinderen afslachten? Dat nog in tijden van crisis? O wacht het zijn terroristen en moslims di mogen natuurlijk dood en ik mag er niet over klagen want anders ben ik een linkse allochtoonknuffelende dhimmi*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.

LOLM.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Als je Nederlanders in WOII laf noemt mis je ook wel enige vorm van realismeepic.

Als je het hier zo k*t vindt, ga dan weg.
Stort dan in de komende 10 jaar ook alle subsidies etc terug die je hebt gehad van dit k*t land.
Als je het hier zo k*t vindt, ga dan weg.
Stort dan in de komende 10 jaar ook alle subsidies etc terug die je hebt gehad van dit k*t land.

ga dan terug, ga dan terug, ga dan terug...
wanneer komen de spookrijders eens met andere argumenten?![]()