Fitness Seller

Nederland strontland

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga dan terug, ga dan terug, ga dan terug...

wanneer komen de spookrijders eens met andere argumenten? :)

Mag toch wel zeggen dat ze dan weg moeten gaan?
Als jij op een feest bent en je vindt de muziek, de mensen, de sfeer, de luchtvochtigheid k*t dan ga je toch ook weg?
De enige reden om te blijven: de gratis drank (lees subsidies).

Als jij op een feest bent en je vindt de muziek, de mensen, de sfeer, de luchtvochtigheid k*t dan ga je toch ook weg?

Je kan ook zeggen: al die Iranezen die zogenaamd onderdrukt worden in Iran, die moeten maar ook oprotten als ze het er niet leuk vinden :)

En weer ben ik het 100% met je eens. Het is gewoon ****ing onzin dat iemand in een land blijft waar alles 'stront' is. Ik ben trots op ons kikkerlandje, ik ben blij dat ik hier woon en deel mag uitmaken van onze samenleving en iedereen die deel wil uitmaken van onze samenleving en de samenleving wil verbeteren mag van er van mij blijven. Maar als je hier komt om vervolgens te zeiken over alles en te mekkeren over hoe slecht het wel niet is en hoe dom wij wel niet zijn. Wat de **** doe je hier dan nog, ga een ander land lastig vallen.

Met klagen is niets mis, dat doen Nederlanders en Vlamingen zelf ook (meer dan) genoeg. Het gaat hier over een overdreven voorstelling en infantiele argumenten die kant noch wal raken. Nederland een strontland noemen is gewoon praat van zwakbegaafden als je weet welke positie het land in de wereld heeft betreffende welvaart, milieu, leefbaarheid enz.

Postnataal aborteren die schrijver. Gewoon uit medelijden met hem en z'n omgeving. En dan ga ik er van uit dat 'ie het niet serieus meent.

Met klagen is niets mis, dat doen Nederlanders en Vlamingen zelf ook (meer dan) genoeg. Het gaat hier over een overdreven voorstelling en infantiele argumenten die kant noch wal raken. Nederland een strontland noemen is gewoon praat van zwakbegaafden als je weet welke positie het land in de wereld heeft betreffende welvaart, milieu, leefbaarheid enz.

Ooit al van satire gehoord?

Daarom is me broertje dus naar Thailand verhuisd :o

Betalen we nou belasting om zulke mensen te betalen die in hun vrije tijd die ze dan overhouden slechte betogen te gaan schrijven?
Beter dat die "eenheidsworsten" in de winkel liggen dan dat ze in paramaribo bij de 30+'ers boven hun navel hangen.
Stelletje ondankbare honden dat het zijn, laat ze dan maar lekker oprotten uit dit "strontland" (uhum).

Die hele lijst met punten kan ik me zeker in vinden, maar je merkt wel dat het door een allochtoon is geschreven. Niks slechts erover.. deze man kan tenminste lezen & schrijven. Perfecte grammatica beheersen van een andere (niet Engelse) taal is best moeilijk. Ik zie mezelf ook geen Turks schijven.

Leukste is nog met mensen die zich om een boom heen vouwen. Daarna komen mensen van de overheid nog even aan de deur bij de nabestaanden voor een vergoeding voor de boom. Want deze moet natuurlijk ook opgeknapt worden. :)

Betalen we nou belasting om zulke mensen te betalen die in hun vrije tijd die ze dan overhouden slechte betogen te gaan schrijven?
Beter dat die "eenheidsworsten" in de winkel liggen dan dat ze in paramaribo bij de 30+'ers boven hun navel hangen.
Stelletje ondankbare honden dat het zijn, laat ze dan maar lekker oprotten uit dit "strontland" (uhum).

Betaal jij belasting?

Bijdehand =[

belasting niet betalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven