Fitness Seller

Sticky Dana linn baily

Terechte winnaar

Wel grappig het verschil tussen rug van nr 2 en nr 1 en de benen van 1 en 2. Je zou ze eigenlijk aan elkaar moeten plakken voor perfectie ^_^
Ik vind rug van nr 2 het mooist trouwens; altijd al Dana's zwakke plek gevonden, net als haar taille, maar daar doe je geen reet aan.

Haar schouders zijn wel echt epic. Perfect gewoon. Net als haar koppie, ik hou er van.

Verdiend

Echt leuk voor die chick, dik verdiend!

[Link niet meer beschikbaar]

Goed bovenlijf, maar blijf het geen mooie benen vinden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

I think I am dreaming.....still letting it allllll soak in... While it soaks in, enjoying some Victory PIZZA with my baby @flagnorfail !!! Pizza never tasted do good!!! Going to go watch the men's finals tonight! #chaseyourdreams

Wel verdiende pizza!

Schermafbeelding 2013-09-29 om 17.25.26.jpg

Naast 1 of andere ecto...

image.jpg

Vraag me toch af wat een vrouw moet nemen om zo droog + massa te krijgen en nog een beetje vrouwelijk eruit ziet..

High dose primo, anavar t3,clen etc, hgh etc?

alles erop en eraan maar haar kaak komt binnenkort wel mee :D

Ben fan en verdiende winnares!!

Er vrouwelijk blijven uitzien is gewoon een kwestie van aanleg. Sommige krijgen al een zware stem bij het zien van winstrol :)

Ben fan en verdiende winnares!!

Er vrouwelijk blijven uitzien is gewoon een kwestie van aanleg. Sommige krijgen al een zware stem bij het zien van winstrol :)
:roflol: ookal heb je de beste genen als je shit load aan androgenen in je lichaam hebt dan krijg je mannelijke eigenschappen.

Denk niet dat ze winstrol of androgenen neemt. Ze heeft zeker het geld om grote dosissen HGH te nemen en naast dat anavar en primo en jaren lang trainen

Zinloze discussie eigenlijk.... wat zou ze nemen? Alleen zij weet dat en haar begeleider. Kan mee valllen of je van je stoel blazen ;)

Ze stond er super bij! Zeker verdiende eerste plaats!

Picture127_zps94706476.jpg

Picture128_zpsbec48956.jpg

Picture129_zpsc0feb5c8.jpg

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 20:53 ----------

Picture152_zps01ede0ad.jpg

Picture158_zps94086f62.jpg

Picture159_zps8618d35d.jpg

Picture161_zpsbd81e5c0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart: Mooi gezichtje inderdaad nog steeds.

Terug
Naar boven