XXL Nutrition

Dance Valley - ****ing klote weer!!!

wordt daar nou eigenlijk ook veel gepaald op die gabberfestivals?

Floyd zei:
eindoordeel: FANTASTISCH!!!!!!!!!

wat een feest, modder vloog je om de oren, maar iedereen net zo los. Je hebt altijd mensen die zitten te klagen, kunnen beter thuis blijven, feest is een stuk beter zonder dat kansloze zeikvolk.

Btw nog iemand op de camping gestaan? Beetje liefhebber neem ik aan van wel, vrijdags was minimaal net zo top als de zaterdag en de silent disco op de camping, wat een gekkehuis.

Voor mij het beste festival tot nu toe, en denk niet dat Mysteryland of Qbase daar aan gaan tippen.

Volgend jaar weer!

Klinkt als Lowlands, lekker alto! :roflol:

Big Steve zei:
Neem nog een pilletje en je voelt die nattigheid en kou niet meer ;)

Ben heel vaak naar Dance Valley geweest maar vond dit triest tegen vallen.

Uiteindelijk moet je het zelf naar de zin maken. Das mij in elk geval goed gelukt, ik neem aan dat je het hebt over het hele weekend of ben je alleen op zaterdag geweest? Het weer was k*t, overal modder, kou, nattigheid.....tjah **** it. En door dat pilletje werd het alleen maar kouder bro.

Awakenings is het beste festival van Nederland zeker, maar dit was gewoon leuk, camping erbij, hoop gekke buitenlanders. Had dus net iets meer dan Awake i.m.o.

Kwestie van smaak ;)

Ik hou niet van mensenmassa's, die muziek die ze daar hebben vind ik vreselijk en dan de stank die er af komt van het veld, de burgertentjes en de mensen zelf...de aanblik van zoveel alternatief volk doet me denken dat we er nooit meer bovenop komen in dit land :D

Ik kijk weleens naar VARA's interviews op Lowland of van MTV ofzo. Lig in een deuk om die mensen maar lekker wel thuis, niet in een tentje te rotten tussen de Volkert van der G.'s en de Femke Halsema's in.

Gekke Gijs zei:
mysteryland en qbase zijn ook boutfeesten.
;)
Beste festival van nederland is altijd nog het awakenings festival!

vind jij......... ;)

Mysteryland is top en Qbase al helemaal. :D

doet me denken aan lowlands een aantal jaar geleden. Ik vond die modder gewoon kicken :D

DBC01 zei:
Kwestie van smaak ;)

Ik hou niet van mensenmassa's, die muziek die ze daar hebben vind ik vreselijk en dan de stank die er af komt van het veld, de burgertentjes en de mensen zelf...de aanblik van zoveel alternatief volk doet me denken dat we er nooit meer bovenop komen in dit land :D

Ik kijk weleens naar VARA's interviews op Lowland of van MTV ofzo. Lig in een deuk om die mensen maar lekker wel thuis, niet in een tentje te rotten tussen de Volkert van der G.'s en de Femke Halsema's in.

pffff, DBC, kerel kom op, had van jou een iets genuanceerdere mening verwacht dan dit. Maar goed, om dan vervolgens gefundeerd je mening, verschil van smaak in acht nemende, toch onderuit te halen.

1) Mensenmassa's klopt, de meeste grote festivals lopen inderdaad een hoop mensen.

2) Muziek? Tjah, voor elke gek heb je wel een apart festival. Nu ben ik dus naar Dance Valley geweest, daar komt ongeveer elke house liefhebber ruimschoots aan zijn trekken. Daarnaast kunnen de grotere festivals vaak de wat bekendere namen boeken. Dit staat niet altijd voor kwaliteit, maar het is wel leuk om een topper te zien á la Carl Cox, Richie Hawtin vs. Ricardo Vilalobos etc.

3)Stank? Gemiddelde sportschool stinkt minimaal 10x zo erg als een gemiddelde festivalganger. Het is geen woodstock meer tegenwoordig, tijden veranderen.

4)Aanblik alternatief volk? Kerel, ik kan je 1 ding garanderen, zoveel mooie vrouwen als dat er op festivals lopen, nope, die heb jij nog nooit gezien. En mocht dat wel zo zijn, vertel me dan graag waar.

5)Volkert van de G's & Halsema's? Welke beelden heb je gezien bro, op Dance Valley liep echt van alles en nog wat rond, zo'n alternatieve bende is het ook weer niet. En als ik zie welke mensen er naar Lowlands gaan moet het ook wel meevallen. Op tv laten ze vaak de extremere types zien omdat die juist opvallen.

Ik zou zeggen, ga lekker naar Mystery Land, voor alles wat wils, je kijkt je ogen uit. En weinig alternatievelingen.

groetjes

Mystery Land lijkt me wel wat, ik hoor daar alleen maar goeds over.

Ik hou persoonlijk zelf van:

-Zalen tot 2000 personen
-Indoor
-Warme opzet
-Onbekende deejays met verrassend geluid binnen het voorgestelde genre

DBC01 zei:

-Zalen tot 2000 personen
-Indoor
-Warme opzet

Gewoon naar de westergas in oktober met awakenings. :D

Wat voor soort house vind je leuk dan?

DBC01 zei:

-Zalen tot 2000 personen
-Indoor
-Warme opzet

Ga dan lekker naar Mysteryland man. Ze hebben daar 14 podia, waaronder dus een aantal tenten (indoor), dus je hebt ook kleinere intiemere ruimtes en niet persé een enorme stage waar 15000man staan. Warme opzet? Als het weer meezit, dan zal het zeker een warm feest zijn. Wat betreft de muziek genoeg keus.

Komt goed!

Terug
Naar boven