- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Goed je hier te zien Maarten! Hoe gaat 'ie bij jou dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training 2 beasts 2gether.
Vorige week ook reverse pec dec met 1 arm gedaan voelde goed
Was leuke training ! Echt flinke traps had je tijdens de smith shrugs
En dan te bedenken dat dit lichtste dag was![]()
Morgen lekker knallen op quadss

Smith shrugs zijn echt heerlijk! Baal zo dat wij geen smith hebben wat dat betreft! Lekker veel rear delt gepakt ook!![]()
Doordat ik leesde dat je one arm deed heb ik een geimprofiseerde ervan gemaakt met stirup en cable we hebben geen reverse delt machine, ben nog niet hoger al 12,5kg gegaan, maar je kunt inderdaad beter concentreren op de beweging en het gewicht.Kun je veel meer squeezen dan wanneer je met beide armen tegelijk doet vind ik.
---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------
Én of we op quads hebben geknald haha
---------- Toegevoegd om 14:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------
Jaaa rear delts worden vaak vergeten waardoor de schouder niet die mooie ronde vorm heeft.
Helemaal naar de kloten ! Stond net bij stoplicht, 1 been was helemaal aan het trillen haha

Doordat ik leesde dat je one arm deed heb ik een geimprofiseerde ervan gemaakt met stirup en cable we hebben geen reverse delt machine, ben nog niet hoger al 12,5kg gegaan, maar je kunt inderdaad beter concentreren op de beweging en het gewicht.
Je voeten over de lengte in één lijn houden met je onderbeen.
nice trainn !!
p.s. bananenbrood was smullen ! haha
Klinkt goed! Toch wel handig die pakken eiwitten!Ontbijt van vandaag:
300gr ei eiwitten
1 appel
kaneel
125gr havermout
25 brinta
Héérlijk!