MuscleMeat

Contest Log Danny'z Contestlog 2014

Je doelt op m'n bodyweight of gewichten die ik tijdens m'n training gebruik?

Nouja, komt op hetzelfde neer eigenlijk.. Ik heb me té lang blindgestaard op gewicht (zowel in de gym als mijn eigen bodyweight). Ik heb al eens gebulkt tot 105-106kg maar zag ik er toen beter uit dan nu? Absoluut niet.
Tevens heb ik al een aantal blessures opgelopen door structureel teveel gewicht te gebruiken op oefeningen.
Een pijntje hier en daar lette ik niet op zolang ik die kilo's maar omhoog kreeg.

Nu ik m'n ego thuis laat voel ik me beter, train ik lekkerder én zie ik er beter uit. Win win

Doelde vooral op de gewichten die je gebruikt, maar dan ook je tekst en uitleg erbij.
Denk dat het ook zeker een goede keuze is gezien de feedback die je nu ook geeft!

Heb zelf tijdje terug ook weer 100kg+ gewogen, maar fysiek is het dan niet top nee.
Gewoonweg teveel onnodig vet waar ik ook qua krachtdoeleinden niks aan had...

Is kwestie van trial and error, maar goed te zien dat jij de juiste weg heb gevonden voor jezelf!

Nouja, komt op hetzelfde neer eigenlijk.. Ik heb me té lang blindgestaard op gewicht (zowel in de gym als mijn eigen bodyweight). Ik heb al eens gebulkt tot 105-106kg maar zag ik er toen beter uit dan nu? Absoluut niet.
Tevens heb ik al een aantal blessures opgelopen door structureel teveel gewicht te gebruiken op oefeningen.
Een pijntje hier en daar lette ik niet op zolang ik die kilo's maar omhoog kreeg.

Nu ik m'n ego thuis laat voel ik me beter, train ik lekkerder én zie ik er beter uit. Win win
Verstandig dit, erg verstandig! In principe denk ik er net zo over!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Doelde vooral op de gewichten die je gebruikt, maar dan ook je tekst en uitleg erbij.
Denk dat het ook zeker een goede keuze is gezien de feedback die je nu ook geeft!

Heb zelf tijdje terug ook weer 100kg+ gewogen, maar fysiek is het dan niet top nee.
Gewoonweg teveel onnodig vet waar ik ook qua krachtdoeleinden niks aan had...

Is kwestie van trial and error, maar goed te zien dat jij de juiste weg heb gevonden voor jezelf!

Klopt! Heb het op de moeilijke manier moeten ondervinden.

Vandaag is de upper back weer aan de beurt. Ik had een keer zin aan carbs bij het ontbijt dus heb dit gegeten:

10 ei eiwitten
35gr bosbessen
125gr havermout

Laatst bewerkt:
Zonde als je tien eierdooiers weg gooit. Ironische is dat er volgens mij nog meer eiwitten in de dooiers zit dan in het wit..

No proteins?

Edit: Nevermind! Las niet goed:o

Het is ook nog vroeg natuurlijk :p

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Zonde als je tien eierdooiers weg gooit. Ironische is dat er volgens mij nog meer eiwitten in de dooiers zit dan in het wit..

Zou ik helemaal met je eens zijn als ik hiervoor ook echte hele eieren zou gebruiken.
Ik haal mijn ei eiwitten vaak uit een pak.

ei%20eiwit%20coco%20vite-500x500.png

Zo ri de gym ? Ik ga nu even bakje kwatk met wat brinta eten en dan fiets ik erheen :)

Ei eiwit uit pak? Waar haal je dat ?

Net rug gedaan, energie blijft torenhoog :D

Plate loaded machine row

10x40kg
10x60kg
8x70kg
8x80kg
Deze oefening staand ipv zittend uitgevoerd zodat ik vanaf schuin omlaag moest trekken, dit voel ik beter in de lower lats.

Seated cable row:

10x60kg
10x65kg
10x70kg
8x75kg

Bent Over Barbell row:

8x60kg
8x70kg
6x60kg

T-bar row:

10x40kg
10x60kg
8x70kg

Machine pulldown (plate loaded):

10x30kg
10x50kg
8x60kg

Lat pulldown (front):

12x50kg
8x60kg
12x50kg

Behind the neck pulldown:

12x35kg
10x40kg
8x45kg

Hammer curls

10x12kg
8x14kg
6x16kg
links 5 reps -> rechts 5 reps -> links 4 reps -> rechts 4 reps -> links 3 reps -> rechts 3 reps -> links 2 reps -> rechts 2 reps -> links 1 rep -> rechts 1 rep (Totaal: 15x12kg)

Als cardio :o farmer's walk:

20kg per hand
24kg per hand
30kg per hand

Toen je weg ging had je echt een brute V vorm ! Ik sta hier in de kleedkamer nog na te trillen door me kuiten :p mfijne apparaten die standing en seated kuiten apparaten

Toen je weg ging had je echt een brute V vorm ! Ik sta hier in de kleedkamer nog na te trillen door me kuiten :p mfijne apparaten die standing en seated kuiten apparaten

Thanks! Jaa die apparaten voelen beiden erggg goed :D
Menig dagje mank door gelopen al haha

---------- Toegevoegd om 14:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Post workout meal:

140gr ananas
eiwit: 0.56gr
kh: 21.7gr
vet: 0.14gr

200gr kip
eiwit: 51.8gr
kh: 0
vet: 2gr

200gr rijst (bereid gewogen)
eiwit: 5.2gr
kh: 61.8gr
vet: 2.6

Totaal:
E: 57.56
K: 83.5
V: 4.74

Laatst bewerkt:
Lekkere training, mooi set die laatste hammer curl zal flink vullen.

Dat meisje die box jumps aan het doen was had wel een stel goeie billen haha

Terug
Naar boven