Fitness Seller

Danny'z Contestlog 2014

Bezoekers in dit topic

Goed droog man je pic
 
Komt goed Danny, ben er volgende week weer.


Hierna was ik eigenlijk klaar maar zag twee jongens deadliften en dacht.. ja, daar kan ik ook wel zin in hebben. Dus deadlift

Dit zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn met m'n maatje. Ik ben degene die ook wel eens klem komt te liggen tijdens het bankdrukken.. :rolleyes:
 
Komt goed Danny, ben er volgende week weer.




Dit zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn met m'n maatje. Ik ben degene die ook wel eens klem komt te liggen tijdens het bankdrukken.. :rolleyes:

powerlift gerichte trainingen ?
 
Voornamelijk wel ja! Inmiddels een paar maandjes bezig met Wendler 5-3-1 en een shitload aan assistance oefeningen wat ik mezelf probeer af te leren.

Maar wordt het niet tijd voor een DBB ClubFit topic zodat we Dannyz zijn topic niet hoeven te vernken? ;)
 
Ga me nog klein voelen :(
 
Ga me nog klein voelen :(

haha komt de ClubFit buffel ook aan hoor haha

---------- Post added at 13:06 ---------- Previous post was at 13:06 ----------

Voornamelijk wel ja! Inmiddels een paar maandjes bezig met Wendler 5-3-1 en een shitload aan assistance oefeningen wat ik mezelf probeer af te leren.

Maar wordt het niet tijd voor een DBB ClubFit topic zodat we Dannyz zijn topic niet hoeven te vernken? ;)

CluBfit groepsapp ;)
 
Ga me nog klein voelen :(

Dat zal nog wel ff duren :p

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Komt goed Danny, ben er volgende week weer.




Dit zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn met m'n maatje. Ik ben degene die ook wel eens klem komt te liggen tijdens het bankdrukken.. :rolleyes:

Ik ben gelukkig dus niet de enige :o
 
Hèhè hoop dat jij / jullie toch op een gegeven moment minstens net zo `groot` als mij erbij lopen :)
 
Hèhè hoop dat jij / jullie toch op een gegeven moment minstens net zo `groot` als mij erbij lopen :)

Voor mezelf sprekend kun je daar wel vanuit gaan ja :D
 
Hèhè hoop dat jij / jullie toch op een gegeven moment minstens net zo `groot` als mij erbij lopen :)

zo groot zou ik nooit worden man.. wanneer gaan jullie cutten dan ? of gewoon puur massa pakken nu nog ?
 
met die instelling zeker niet hehe :p Euh als ik voor mezelf spreek dan moet er nog 10 kilo aan spieren bij. Daarna weer een keer richting de 8-10%
 
met die instelling zeker niet hehe :p Euh als ik voor mezelf spreek dan moet er nog 10 kilo aan spieren bij. Daarna weer een keer richting de 8-10%

bruut man !

ja is ook eigenlijk niet echt me doel man.. lekker veel poweerr..

maar mensen IN voor clubfit apo ?
 
High rep legs:

Squat:

8x40kg warmup
30x40kg
30x50kg
20x60kg
15x70kg
paar minuutjes rust
20x80kg
Hier zat de onderrug vol en werd het pijnlijk, dus niet hoger gegaan.

Hack squat:

15x30kg
15x40kg
15x50kg
reverse: 25x50kg + 5x50kg paused

Leg extension:

15x40kg
15x50kg
18x50kg

Lying leg curl:

15x30kg
15x40kg
15x35kg
20x25kg (eerste 9 met static hold)

Sideways leg press (single leg)

15x40kg
15x40kg

Kuiten op leg press:

20x100kg
10x140kg
8x150kg

Seated calf raises:

3x8x50kg
 
Goeiegoeie! Bent flink wijd in je upperbody ook.
 
Goeiegoeie! Bent flink wijd in je upperbody ook.

Thanks! Ik probeer echt voor de oldschool look te gaan. Slanke taille, wijde rug en schouders.

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Nu we het toch over oldschool hebben..

Chest & Back

Machine press:

15x70kg
12x80kg
8x90kg

Machine rows:

15x40kg
12x60kg
8x80kg

Low cable flyes:

20x15kg
15x20kg
10x20kg + 10x15kg

Lat pulldown:

20x40kg
15x50kg
10x55kg

DB Pullover:

15x26kg
8x32kg
8x32kg

Reverse V pulldown:

20x35kg
12x40kg
15x40kg

Wide grip cable row:

15x40kg
15x50kg
15x50kg

Front raises:

shitloaddddd



SHAPE UPDATE

Ik weeg nu weer 91kg op nuchtere maag.
Er is weer flink wat vocht bij gekomen op de voor mij usual plekken (abs en quads).
Borst, rug, armen en schouders zijn nog in precies dezelfde shape alleen wat voller door de carbs.
Veins staan nog op m'n rug en de strepen op de schouders en chest. Alleen jammer dat de definitie van de abs wat minder is geworden maar ach, dat hoort erbij.
 
achhhh, je ken niet alles hebben he;)
Nette training weer!
 
Back
Naar boven