- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Nicee! Spreek me maar een keer aan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hierna was ik eigenlijk klaar maar zag twee jongens deadliften en dacht.. ja, daar kan ik ook wel zin in hebben. Dus deadlift

Komt goed Danny, ben er volgende week weer.
Dit zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn met m'n maatje. Ik ben degene die ook wel eens klem komt te liggen tijdens het bankdrukken..![]()
Voornamelijk wel ja! Inmiddels een paar maandjes bezig met Wendler 5-3-1 en een shitload aan assistance oefeningen wat ik mezelf probeer af te leren.
Maar wordt het niet tijd voor een DBB ClubFit topic zodat we Dannyz zijn topic niet hoeven te vernken?![]()

Komt goed Danny, ben er volgende week weer.
Dit zou ik nog wel eens geweest kunnen zijn met m'n maatje. Ik ben degene die ook wel eens klem komt te liggen tijdens het bankdrukken..![]()

Hèhè hoop dat jij / jullie toch op een gegeven moment minstens net zo `groot` als mij erbij lopen![]()

Hèhè hoop dat jij / jullie toch op een gegeven moment minstens net zo `groot` als mij erbij lopen![]()
met die instelling zeker niet heheEuh als ik voor mezelf spreek dan moet er nog 10 kilo aan spieren bij. Daarna weer een keer richting de 8-10%