AndroidHealthClinic

Danny'z road to greatness

het is dat je breed staat verder lijkt het niks op een sumo deadlift :roflol:

je hele setup is al verneukt, ligt er niet aan dat het max effort is
wel sterk voor een bodydildoer

Dude leuk pr, maar als je het niet erg vindt ga ik even m'n mening posten, aangezien je toch een filmpje post.

Is er nu echt helemaal niemand in die gym daar die eens wat aan z'n techniek of aan z'n startpositie ofzo doet? Ik heb al wat filmpjes van lui van jullie gym langs zien komen, het ziet er allemaal levensbedreigend uit.
Dit is denk ik wel de lelijkste sumo deadlift die ik ooit gezien heb, en ik heb al heel wat lelijke gezien.
Sterker, als je zo gaat pullen heeft t echt geen enkel nut om sumo te gaan liften. Je moet veel meer met je torso in een upright positie starten, heupen dichter bij de halter, knieën meer naar buiten en je rug vlak. En veel beter spanning zetten in de startpositie en houden tijdens de hele lift. En dat het dan wel oke zou zijn omdat het een max effort attempt is is ook zo'n onzin. Als je techniek strak is kun je op een 1rm poging ook in die techniek blijven.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Dude leuk pr, maar als je het niet erg vindt ga ik even m'n mening posten, aangezien je toch een filmpje post.

Is er nu echt helemaal niemand in die gym daar die eens wat aan z'n techniek of aan z'n startpositie ofzo doet? Ik heb al wat filmpjes van lui van jullie gym langs zien komen, het ziet er allemaal levensbedreigend uit.
Dit is denk ik wel de lelijkste sumo deadlift die ik ooit gezien heb, en ik heb al heel wat lelijke gezien.
Sterker, als je zo gaat pullen heeft t echt geen enkel nut om sumo te gaan liften. Je moet veel meer met je torso in een upright positie starten, heupen dichter bij de halter, knieën meer naar buiten en je rug vlak. En veel beter spanning zetten in de startpositie en houden tijdens de hele lift. En dat het dan wel oke zou zijn omdat het een max effort attempt is is ook zo'n onzin. Als je techniek strak is kun je op een 1rm poging ook in die techniek blijven.

Dank voor je verhaal! Zeer informatief

Ik ga ermee aan het werk.

Laatst bewerkt:
guddume dacht dat me sumo techniek wel prima was opzich :(

ij kan mezelf eigenlijk ook niet echt in een upright positie trekken :(

• #2.005
Na een week niet getraind te hebben door griep. Hiermee weer begonnen

Pulldown:

15x40kg
12x60kg
12x70kg
8x70kg + 8x40kg rechterop

Seated cable row:

8x40kg
12x60kg
12x70kg
12x80kg
10x80kg

Reverse seated V pulldown:

3x10x40kg

Standing machine row:

2x12x40kg
seated: 15x40kg

Reverse pec deck:

15x20kg
15x25kg
12x30kg

Preacher machine:

single handed: 15x15kg
8x15kg
beide handen: 7x30kg

Seated hammer curl:

2x15x8kg

2 oefeningen voor onderarmen

Kuiten op leg press:

15x40kg
12x80kg
12x120kg
10x160kg
6x200kg + 8x80kg

Ziek zijn is altijd kut:(, maar op zich nog niet zo heel slecht toch?
Waarschijnlijk ken je volgende week weer gewoon flink knallen en soms is die week ziek/rust toch zo slecht nog niet.

Ugh, de griep heerst volgens mij echt kneiterhard..
Altijd lastig om weer terug te komen na ziek te zijn geweest. Schouders eronder en je bent hopelijk binnen no-time weer op je oude niveau!

• #2.008
Leg day met MikieB

Wilde het nog rustig aan doen ivm griep. Hoest ook nog de longen uit m'n lijf dus heb me wat ingehouden.

Squat:

2x10x60kg
5x100kg
5x120kg
8x140kg

Kettlebell Goblet Squat:

15x20kg
3x15x24kg

Plate loaded leg extension:

15x40kg
12x60kg
13x70kg

Liggende leg curl:

3x15x30kg

Seated calf raises:

3x15x45kg

Standing calf raises:

12x60kg
8x70kg
7x70kg

351tugn.png

Laatst bewerkt:
Goeie griep trens ;)
Tijd voor de zomer!

je bent nog een setje naar de auto strompelen vergeten !

Die goblet squat ga je er zeker inhouden neem ik aan? ;)

• #2.012
Ook even pic toegevoegd.

Goeie griep trens ;)
Tijd voor de zomer!

Ik kan echt niet wachten, weg met dat koude weer!!

je bent nog een setje naar de auto strompelen vergeten !

Poeh die was ook flink zwaar idd

Die goblet squat ga je er zeker inhouden neem ik aan? ;)

Jaaa heerlijk aangezien ik geen front squats kan doen is dit een waardige vervanger.

Synthol quads

Nice tren en quads man!

maar goed dat je die even wegblurred voor je het weet loopt hoody zich er een op te beren

• #2.016
maar goed dat je die even wegblurred voor je het weet loopt hoody zich er een op te beren

Jaaa straks is mijn piem story of the day. Mag niet

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Shhh, heb je dat in vertrouwen verteld :(

Thanks bro

Die quads zien er gewoon eng uit :o

Lkkre legday en sick wheels

Goede wheels bro.

Lekkere p**mel ook xxx

Netjes

Terug
Naar boven