- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude leuk pr, maar als je het niet erg vindt ga ik even m'n mening posten, aangezien je toch een filmpje post.
Is er nu echt helemaal niemand in die gym daar die eens wat aan z'n techniek of aan z'n startpositie ofzo doet? Ik heb al wat filmpjes van lui van jullie gym langs zien komen, het ziet er allemaal levensbedreigend uit.
Dit is denk ik wel de lelijkste sumo deadlift die ik ooit gezien heb, en ik heb al heel wat lelijke gezien.
Sterker, als je zo gaat pullen heeft t echt geen enkel nut om sumo te gaan liften. Je moet veel meer met je torso in een upright positie starten, heupen dichter bij de halter, knieën meer naar buiten en je rug vlak. En veel beter spanning zetten in de startpositie en houden tijdens de hele lift. En dat het dan wel oke zou zijn omdat het een max effort attempt is is ook zo'n onzin. Als je techniek strak is kun je op een 1rm poging ook in die techniek blijven.
je bent nog een setje naar de auto strompelen vergeten !
Die goblet squat ga je er zeker inhouden neem ik aan?![]()
maar goed dat je die even wegblurred voor je het weet loopt hoody zich er een op te beren