- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was niet het punt dat ik wilde maken..Afmetingen zeggen geen f**k, als ik mijn benen opmeet zijn ze net zo groot als die van hem maar zien er compleet anders uit.
Als beginner is 0.5kg VVM easy...gevorderd, ander verhaal.Beetje iifym doen ipv bro foods. en 0,5 kg vvm is wel erg laag gegrepen niet?
Ben nu al benieuwd naar het schema...Leuke discussie, origineel ook. Denk de DBB'ers samen een dieetje voor je moeten schrijven. Jij moet je er aan houden en hard trainen en het dieet volgen en kan eindelijk deze discussie gesloten worden. Of er natty nog wat valt te halen ja of nee.
Hoewel ik stiekem wel moet toegeven dat je (als je eerlijk bent) de laatste jaar(en) niet veel progressie hebt gemaakt qua VVM toch?
Dat was niet het punt dat ik wilde maken..
---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------
Als beginner is 0.5kg VVM easy...gevorderd, ander verhaal.
Wat betreft IIFYM's..verklaar mij dan maar eens waarom alle top fyseken (Jeppe e.d) hier op het forum geen IIFYM's of zeer beperkt IIFYM's toepassen..
Als je het zo bekijkt...kloot ik gewoon lekker verder met mijn relatief flexibele dieet..deels bro-food..deels IIFYM'sJe gaat toch gen topfysiek krijgen zonder te kuren. Iifym werkt prima.

Als je het zo bekijkt...kloot ik gewoon lekker verder met mijn relatief flexibele dieet..deels bro-food..deels IIFYM's
En de commentaren daarop...die slik ik maar in..![]()

Als je het zo bekijkt...kloot ik gewoon lekker verder met mijn relatief flexibele dieet..deels bro-food..deels IIFYM's
En de commentaren daarop...die slik ik maar in..![]()
Heb al eens 94kg gewogen..daarna weer rustig gaan cutten..resultaat 78kg bij 6-7%.Waarom bouw je niet gewoon door tot bv 90-95 kg? Als je dan gaat cutten blijft er ook nog wat over..
7% is leuk maar 75kg op 1,80 natty is mijns inziens geen gezicht.

Heb al eens 94kg gewogen..daarna weer rustig gaan cutten..resultaat 78kg bij 6-7%.
Mensen die zich zover natty opbulken vergissen zich vies in wat je gaat inleveren als je gaat cutten...
Dan lijkt gewoon soms het 'rekensommetje' (qua percentages) niet meer te kloppen..
Also sorry voor de hijack Danny![]()

(kan ik ook tegen mezelf zeggen
)
Heb al eens 94kg gewogen..daarna weer rustig gaan cutten..resultaat 78kg bij 6-7%.
Mensen die zich zover natty opbulken vergissen zich vies in wat je gaat inleveren als je gaat cutten...
Dan lijkt gewoon soms het 'rekensommetje' (qua percentages) niet meer te kloppen..
Die keuze maak je maar 1 keer..en dat ga ik voorlopig niet doen. Als ik de verhalen van gebruikers om me heen hoor dan pas ik even..Dan was je best vet op 94kg
Snap wat je bedoelt. 6% natty dan blijft er weinig over.
Kortom drop your pants and feel the needle(kan ik ook tegen mezelf zeggen
)
Sorry Danny![]()
Vind ik persoonlijk niet beachproof genoeg. Onderscheid me dan liever met wat extra droogheid en enigzins massa behoud..Of gewoon cutten tot een 10-12%? Ook beachboy proof toch.
Die keuze maak je maar 1 keer..en dat ga ik voorlopig niet doen. Als ik de verhalen van gebruikers om me heen hoor dan pas ik even..
Vind ik persoonlijk niet beachproof genoeg. Onderscheid me dan liever met wat extra droogheid en enigzins massa behoud..

Wat betreft IIFYM's..verklaar mij dan maar eens waarom alle top fyseken (Jeppe e.d) hier op het forum geen IIFYM's of zeer beperkt IIFYM's toepassen..
omdat je je bij constant celltech niet echt kunt permitteren om yolo te eten, al maakt het qua gains weinig verschil

omdat je je bij constant celltech niet echt kunt permitteren om yolo te eten, al maakt het qua gains weinig verschil