AndroidHealthClinic

Danny'z road to greatness

214771f.png
De hele dag zonder shirt gelopen op de Flex of niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
hnnng veiny pic :) foto zonder tandenborstels dit keer :p

Had ze voor de verandering maar eens aan de kant gezet haha

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

De hele dag zonder shirt gelopen op de Flex of niet?

Dat komt ooit nog wel :$

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Update

Heb besloten mijn trainingsstijl nog iets meer aan te passen. Ik wil vanaf vandaag iets meer richting Powerbuilding gaan trainen. Ik ga hier mijn eigen invulling aan geven dus geen voorgeprogrammeerd schema oid.
Ik ben van plan om elke bij elke spiergroep te beginnen met een grotere compound waar ik makkelijk lineaire progressie op kan boeken. De oefeningen daarna zal ik gewoon de bodybuilding stijl blijven hanteren waar ik zo goed op gegroeid ben de laatste jaren.

powerbuilding is altijd goed. ben benieuwd naar je schema en aanpak, bro

• #1.064
powerbuilding is altijd goed. ben benieuwd naar je schema en aanpak, bro

Absoluut! Ik zal gewoon een PPL schema blijven hanteren zoals ik nu ook al doe.

Hoe ik invullen ga geven aan de opbouw hiervan verder moet ik nog even over nadenken.
De 3x5 op squat en deadlift en 5x5 op bench en close grip bench blijf ik gewoon doen. Hier gaat dus alleen nog wat extra's bijkomen. Bijv BOR's of Pendlays voor de rug, barbell curls voor de biceps, straight leg deadlifts voor de posterior chain enz.

yeahh powerbuildinggg :D
Ben ook benieuwd naar schema :)

???????????? Ieek, een powerlifter ???

Klinkt goed, zoiets ga ik ook doen over een weekje of 6.

Dat is voor mannen met kleine p**mels. Just sayin' ;)

1m90 113kg -

vast een dikke piem0l heb jij!

Waarom 3x5 op squat?

• #1.072
Vandaag ondervonden dat de dag na 8 uur met het OV reizen en een niet nader te noemen pijntje in m'n quad niet bevorderlijk voor je leg day is. Had quad en knie pijn :(

Squat:

8x60kg keer lowbar geprobeerd.
8x60kg gewoon weer high bar
5x100kg
3x140kg
1x160kg
1x165kg
twee singles om te bepalen op welk gewicht ik mijn 3x3 van vandaag wilde doen. Ik ben een newb in power achtig liften dus shh

3x165kg
3x165kg
3x165kg

45 graden leg press:

15x90kg
12x130kg
8x170kg
8x200kg
8x220kg
8x240kg
beter dan verwacht!

Stiff legged deadlift (eerste keer dus beetje aftasten, voelde wel lekker dit!)

10x40kg
15x40kg
12x60kg

Abductor (assistance om knieën tijdens squat naar buiten de kunnen drukken, geleerd van Testoflesje :D)

15x50kg
15x70kg
10x75kg

Leg extension:

15x80kg fullstack
25x25kg single leg

Standing calf raises:

5x70kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg

Seated calf raises:

12x50kg
10x50kg
15x50kg (laatste 5 partials)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

yeahh powerbuildinggg :D
Ben ook benieuwd naar schema :)

Ik ben zelf ook nog benieuwd :P

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Een niet dikke zelfs :eek::eek::eek:

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Klinkt goed, zoiets ga ik ook doen over een weekje of 6.

Niceeee! Toch ook wel leuk om een beetje "sterk" te zijn als bodydildo

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Dat is voor mannen met kleine p**mels. Just sayin' ;)

Echt iets voor mij dus :o

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Haaaaa, vandaag 3x3 gedaan :cool::cool:

Lekkere train ouwe powerbuilder:o. Stifflegged dl is idd een fijne oefening voel je aardige rek in je hams.

Powerbuilding :cool:

• #1.075
Lekkere train ouwe powerbuilder:o. Stifflegged dl is idd een fijne oefening voel je aardige rek in je hams.

Yesss! Ben benieuwd op welk gewicht ik deze fatsoenlijk kan gaan pakken.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

:cool::cool:

Ik wil toch het podium niet op dus ietsje minder snel massa pakken maakt me dan niet zo gek veel uit.
Merkte dat ik de laatste tijd het "zware" liften ook wel erg leuk begon te vinden

inb4 excuus om dik te worden :o

Yesss! Ben benieuwd op welk gewicht ik deze fatsoenlijk kan gaan pakken.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Ik wil toch het podium niet op dus ietsje minder snel massa pakken maakt me dan niet zo gek veel uit.
Merkte dat ik de laatste tijd het "zware" liften ook wel erg leuk begon te vinden

mooie keus hoor!
zwaar liften.
En met die massa van jou staan een paar procenten extra zeker niet slecht

• #1.077
mooie keus hoor!
zwaar liften.
En met die massa van jou staan een paar procenten extra zeker niet slecht

Thanks Nick!

Ik wil eigenlijk sowieso in het off season niet boven de 10-12% vet uitkomen dus ik heb momenteel nog een paar % speling om te kunnen gainen :D

Kracht gains zijn ook leuk

Mwa 12% vind ik niet dik en jij zal er een stukkie buffer door gaan ogen.:o

• #1.080
Terug
Naar boven