- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
minder snel massa pakken door te powerbuilden
uwotm8
minder snel massa pakken door te powerbuilden
uwotm8
edit: 'powerbuilding' anno 2014 is gewoon trainen voor massa zonder vast te houden aan het achterlijke idee dat kracht van 0,0 belang is voor massa![]()

Ik voel altijd de ogen in de rug priemen als ik op de abductor zit, je voelt mannen die nog niet de helft van ons squatten gniffelen.
Maar als je zwaar gaat liften moet je binnenkort wel eens je 1rm op de 3 gaan testen he![]()

Iemand wilt wat zwaar trainen en moet maar meteen weer smerig zwaar gaan maxen
out
Iemand wilt wat zwaar trainen en moet maar meteen weer smerig zwaar gaan maxen
out

hoe meer spanning op zijn strakke broekje hoe beter natuurlijk!![]()

Heb besloten mijn trainingsstijl nog iets meer aan te passen. Ik wil vanaf vandaag iets meer richting Powerbuilding gaan trainen. Ik ga hier mijn eigen invulling aan geven dus geen voorgeprogrammeerd schema oid.
Ik ben van plan om elke bij elke spiergroep te beginnen met een grotere compound waar ik makkelijk lineaire progressie op kan boeken. De oefeningen daarna zal ik gewoon de bodybuilding stijl blijven hanteren waar ik zo goed op gegroeid ben de laatste jaren.

Lekker man, dat is precies zoals ik ook train en het bevalt me stukken beter dan een programma volgen of alleen op 1 v/d 2 trainen. Mooie mix tussen kracht en hypertrofie.
Lekkere beentrain ook weer!

Is powerbuilding geen mieterig excuus voor mensen die geen volume willen draaien op de mainlifts?
![]()

duidelijk..Is voor mensen die boven onderhoud durven te eten
one love Marv

doei
---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
Welkom welkom
---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------
Duw dag vandaag
Had een extra scoop (400mg) extra acetyl tyrosine gehad. Dammnnnnn wat een focus, het was haast eng
Kon amper fatsoenlijk praten met mensen in het begin.