Fitness Seller

Danny'z road to greatness

minder snel massa pakken door te powerbuilden

uwotm8

edit: 'powerbuilding' anno 2014 is gewoon trainen voor massa zonder vast te houden aan het achterlijke idee dat kracht van 0,0 belang is voor massa :)

Laatst bewerkt:

uwotm8

JwIfaGM.gif

Ik voel altijd de ogen in de rug priemen als ik op de abductor zit, je voelt mannen die nog niet de helft van ons squatten gniffelen.

Maar als je zwaar gaat liften moet je binnenkort wel eens je 1rm op de 3 gaan testen he ;)

Iemand wilt wat zwaar trainen en moet maar meteen weer smerig zwaar gaan maxen :roflol:

out

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085

uwotm8

edit: 'powerbuilding' anno 2014 is gewoon trainen voor massa zonder vast te houden aan het achterlijke idee dat kracht van 0,0 belang is voor massa :)

We zullen zien hoeveel massa ik deze winter nog pakken kan :D

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Ik voel altijd de ogen in de rug priemen als ik op de abductor zit, je voelt mannen die nog niet de helft van ons squatten gniffelen.

Maar als je zwaar gaat liften moet je binnenkort wel eens je 1rm op de 3 gaan testen he ;)

Draag ik ook nog eens zo'n strakke broek.. Eyes everywhere.

Maxen ga ik niet doen. Maybe over een paar maand ofzo als ik daar zin in heb.
Zie er anders nog niet zo het nut van in :P

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Iemand wilt wat zwaar trainen en moet maar meteen weer smerig zwaar gaan maxen :roflol:

out

Blijf maar beter in

hah ik was stiekem al die tijd nog steeds in

out

Zoveel haat in je post! :angstig:
Ga dr bijna van janken! :(:(:(

Dit is juist voor mijn eigen motivatie, als hij mijn zooi verbreekt heb ik weer iets om naartoe te werken.
Puur eigenbelang eigenlijk, en hoe meer spanning op zijn strakke broekje hoe beter natuurlijk! :rolleyes:

Heb besloten mijn trainingsstijl nog iets meer aan te passen. Ik wil vanaf vandaag iets meer richting Powerbuilding gaan trainen. Ik ga hier mijn eigen invulling aan geven dus geen voorgeprogrammeerd schema oid.
Ik ben van plan om elke bij elke spiergroep te beginnen met een grotere compound waar ik makkelijk lineaire progressie op kan boeken. De oefeningen daarna zal ik gewoon de bodybuilding stijl blijven hanteren waar ik zo goed op gegroeid ben de laatste jaren.

Lekker man, dat is precies zoals ik ook train en het bevalt me stukken beter dan een programma volgen of alleen op 1 v/d 2 trainen. Mooie mix tussen kracht en hypertrofie.

Lekkere beentrain ook weer!

Is powerbuilding geen mieterig excuus voor mensen die geen volume willen draaien op de mainlifts?

:trollface:

Boeiende log weer =)

• #1.093

Genoeg reden om dus lekker te blijven plakken :D

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:53 ----------

hnnnggg

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Lekker man, dat is precies zoals ik ook train en het bevalt me stukken beter dan een programma volgen of alleen op 1 v/d 2 trainen. Mooie mix tussen kracht en hypertrofie.

Lekkere beentrain ook weer!

Thanks! Jaa ben benieuwd wat dit me brengt. Misschien word ik zo ook nog eens sterk :o

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Is powerbuilding geen mieterig excuus voor mensen die geen volume willen draaien op de mainlifts?

:trollface:

Is voor mensen die boven onderhoud durven te eten :trollface:

one love Marv

Boven onderhoud?
Oke ben wel weer weg...

Ik volg ook Buffel! :D

• #1.097
Boven onderhoud?
Oke ben wel weer weg...

doei

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Welkom welkom :D

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Duw dag vandaag :D

Had een extra scoop (400mg) extra acetyl tyrosine gehad. Dammnnnnn wat een focus, het was haast eng :o
Kon amper fatsoenlijk praten met mensen in het begin.

Benchpress:

8x60kg
1x90kg
1x95kg
Wilde nu eigenlijk 5x5 x97.5kg gaan doen maar een of ander lelijk ecto wijf had alle schijfjes van 1.25 in gebruik en wilde ze niet aan mij geven :mad:
Dus maar beetje freestyle gedraaid
3x100kg
3x101kg
3x102kg
3x103kg
3x102kg
3x101kg
3x100kg
24x60kg repout

Dips:

12xBW
8xBW
8xBW

Incline chest press machine (single handed)

12x35kg
12x30kg -> 10x25kg

Pec deck:

15x30kg
12x40kg
8x50kg

Side raises:

12x5kg
12x8kg
10x10kg

DB skulls:

15x8kg
12x10kg
10x10kg
10x8kg
10x7kg
Tussen de laatste drie sets amper rust.

• Like
Waarderingen: LM
Dikke training! Mooie piramide haha :D
Zal wel geburnd hebben na die repout!

• Like
Waarderingen: LM
Lkkre training man mooi volume op die bp en idd lkkre repout.

doei

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Welkom welkom :D

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Duw dag vandaag :D

Had een extra scoop (400mg) extra acetyl tyrosine gehad. Dammnnnnn wat een focus, het was haast eng :o
Kon amper fatsoenlijk praten met mensen in het begin.

Dit is geen grap, die jonge is overgevoelig voor scoops of any sorts! :p

Terug
Naar boven