chillcat345
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(Bij Basic Fit)
4 boeloe's en een turk toch?
En wat een sets bij je squats, moet heerlijk voelen.
maar wel écht een GOEIE maaltijd.toch![]()
vreemde dikke bar? ze hebben iig geen gekke draaibarbells bij basic.fit :$
maarreee zeker lekkere training! nog steeds wel kut van je rug...kan zo ook niet.genezen natuurlijk met 2x pw legday![]()

inb4 -1kg bw door velverlies [emoji33]Een mini turk hehe. Squats voelden wel aardig ja, beetje last vd onderrug alleen.
Helemaal geil omdat legging :$
Jaaa was een goei meal! Nee gelukkig niet de barbells from hell die ze bij Club hebben.
Het bloedde wel minder dan de vorige keer dus misschien geneest het wel een beetje. Momenteel valt er allemaal dood vel onder m'n shirt vandaan![]()
Lkkre train maat, en stairmaster daarmee verdient het die 4 boeloes ruim.
Goeie 10x200kg deadlift! Nette squat ook nog.
Goedzo jonge![]()
Sterke squats bro
Wat heb je nou precies aan je rug eigenlijk? Raar dat die zomaar gaat bloeden
Eelt op je rug?
Heb het zelf behoorlijk op mijn handen (net als de rest van dbb waarschijnlijk), maar rug heb ik nog nooit gezien/gehoord
Hoe krijg je het voor elkaar om een bloedende rug te krijgen van squats? Zelfs als die bar een beetje zou rollen zie ik niet hoe daar je rug van open kan gaan.Waar zit die wond eigenlijk? Ter hoogte van je ruggengraat?
Eelt op je rug?
Heb het zelf behoorlijk op mijn handen (net als de rest van dbb waarschijnlijk), maar rug heb ik nog nooit gezien/gehoord
Ik join the club! Zit een heel litteken op die plek..bloedende rug crew checkin' in on all you soft skin f**gots

: