AndroidHealthClinic

Danny'z road to greatness

te ziek danny! die aders knallen er uit!!
En ik heb lang geen foto van je gezien en ik zie dat er veel massa op de borst/schouders is bijgekomen.

Hnnggggggg

Ziet er goed uit :o

hmmmm

trainen tegen de klok altijd leuk. Doe je wel netjes in 45min

holy f**k, ik moet mn carbs ook eens beter gaan timen:D

Je gaat ziekelijk hard kerel, netjes netjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.687
te ziek danny! die aders knallen er uit!!
En ik heb lang geen foto van je gezien en ik zie dat er veel massa op de borst/schouders is bijgekomen.

Goed je hier weer te zien Johan! Ik merk idd dat vooral de borst erg goed gaat, gek genoeg sinds ik niet meer bench is dit helemaal het geval :p

Thanks collega! Vanochtend nog lang moeten werken?

:$:$:$

trainen tegen de klok altijd leuk. Doe je wel netjes in 45min

Ik moest en zou trainen vandaag haha, beetje autistisch op dat gebied, als ik eenmaal een plan heb gemaakt voor een dag moet ik dat ook echt uitvoeren.

holy f**k, ik moet mn carbs ook eens beter gaan timen:D

Klinkt misschien als bro science maar het werkt echt. Ik sta in de gym ook bekend als dat jochie die altijd een enorme intra workout shake mee heeft hehe

Je gaat ziekelijk hard kerel, netjes netjes

Thanks Wovano! :D

De t*ring, lekkere drop set ook bij die dumbbell presses.
Aardig wat quick gains gemaakt in de 45 minuten :D

lkkre train maat, en die veins boel stond weer goed gepompt erbij. 4 boeloes meer als waard.

Over gebakje, met jou size is een vrachtwagen nog een gebakje :o

He ektow, gaat lekkur :)

gaat lekker he papz*k !

toch over op het dumbbell werk? [emoji1]
lekkere train in zo korte tijd hoor en hnnggggg@pic [emoji5]

Told u dat die cable stations echt 6 keer zo zwaar zijn :P En de DB's lijken er weer veel lichter, shoulderpresses easy met 40 kg waar ik bij Club moeite met 32 heb? :roflol:

Man, man, wat ga jij lekker de laatste tijd man :eek:. Zeer nette training ook in 3 kwartiertjes!

• #1.696
De t*ring, lekkere drop set ook bij die dumbbell presses.
Aardig wat quick gains gemaakt in de 45 minuten :D

Quick gains zijn ook gains :p En dat is wat telt toch

lkkre train maat, en die veins boel stond weer goed gepompt erbij. 4 boeloes meer als waard.

Over gebakje, met jou size is een vrachtwagen nog een gebakje :o

Hehe je lacht je kapot als je ziet wat ik rijd :roflol:

De snackbarman is back in :D

tot half 10 ofzo, was weinig werk. :(

Alleen beetje Makro en shit

toch over op het dumbbell werk? [emoji1]
lekkere train in zo korte tijd hoor en hnnggggg@pic [emoji5]

Yeah ging lekker! Nu ook flink spierpijn

Told u dat die cable stations echt 6 keer zo zwaar zijn :P En de DB's lijken er weer veel lichter, shoulderpresses easy met 40 kg waar ik bij Club moeite met 32 heb? :roflol:

Heel apart inderdaad, zo zie je maar weer dat een katrolletje hier en daar een enorm verschil maakt.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Man, man, wat ga jij lekker de laatste tijd man :eek:. Zeer nette training ook in 3 kwartiertjes!

Thanks bro! De trainingen gaan ook weer echt een stuk beter na mijn dipje van een week of twee.

• #1.698
Flink aan 't eten zeker? :) Ik begreep dat dat je grootste struikelblok was de laatste tijd?

Yep klopt! Heb het er nog steeds wel wat moeilijk mee maar door wat toevoegingen van vloeibaar eten is het al een stukje beter te doen.

kijk vloeibare kcal doen the trick! good to hear

Hehe je lacht je kapot als je ziet wat ik rijd :roflol:

.
ik moest hier aan denken eigenlijk

uploadfromtaptalk1422193823590.jpg

Terug
Naar boven