MuscleMeat

Danny'z road to greatness

Trouwens kwa eten eetlust, b12 of fenergriek geen optie?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Erg raar geslapen vannacht, enige voordeel was dat ik 2 scoops whey naast mn bed had staan dus daar nog wat gains van kon meepikken.

Pull bij Basic Fit

Stiekeme deadlift (was dit niet van plan maar had er wel zin in, maar 1 werksetje gedaan omdat blessure):

10x60kg
8x100kg
5x140kg
2x180kg
10x200kg

Wide grip lat pulldown:

15x40kg
15x60kg
10x70kg
8x75kg

T-bar rows (met een aparte grip die ik niet gewend ben):

12x20kg
10x30kg
8x40kg
Voelde kut dus niet veel gedaan

Plate loaded pulldown (Ook nog nooit gedaan dit apparaat):

2x40kg Voelde ik niet eens, veeeeel te licht :mad:
15x80kg
12x100kg
8x120kg -> 8x80kg -> 8x40kg dropset jonge

Plate loaded row ding:

15x40kg
10x80kg
Rug zat vol, bijna kramps

DB preacher curl:

12x12kg
10x14kg
10x14kg
10x14kg
man man man, wat deed dit veel pijn. Helemaal vol die bicaps

Rope hammer curls:

3x12x20kg

Rear delt flyes:

4x15x6kg

DB Shrugs:

2x12x24kg

Ik twijfel tussen drie en vier boeloe's. Ik ga toch maar voor vier omdat er mooie dames waren

2mdnst0.png
2mdnst0.png
2mdnst0.png
2mdnst0.png

Ooh ja, ik heb ook nog geprobeerd een pic te maken direct na de training. Niet echt een succes :o

ieibz5.png

lkkre stiekeme dl hoor nice. deed het nog veel pijn? verder prima training.

spinning4energy hnnng :). staat er weer prima bij ondanks je potato-cam.

• #1.704
Trouwens kwa eten eetlust, b12 of fenergriek geen optie?

lkkre stiekeme dl hoor nice. deed het nog veel pijn? verder prima training.

spinning4energy hnnng :). staat er weer prima bij ondanks je potato-cam.

Ik zit inderdaad aan b12 te denken. Dat zou het toch wel een stuk makkelijker maken haha.

Deadlift voelde wel redelijk, de onderrug pomp van die set deed wel verschrikkelijk veel pijn :P Heb maar even op een roze foamroller liggen rollen.

Toch Nice man 10x200 DL. Wa voor blessure heb je dan?
Mooie kluisjes bij je gym:)

10x200 damn lekker volume, kan me voorstellen dat je onderrug dan op klappen staat:)
Waarom geen pics van die mooie dames?? ;)

• #1.707
10x200 damn lekker volume, kan me voorstellen dat je onderrug dan op klappen staat:)
Waarom geen pics van die mooie dames?? ;)

Niet alleen mijn onderrug haha, het hijgen was ook weer erg hevig. En dat kwam niet eens door de dames :o

Geen pics omdat mijn telefoon in het kluisje ligt. Als je kunt appen tijdens je training, train je niet hard genoeg toch.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Toch Nice man 10x200 DL. Wa voor blessure heb je dan?
Mooie kluisjes bij je gym:)

Een schouderblad-blessure. Het spiertje wat die op z'n plek houdt doet het niet zo goed meer.

Niet alleen mijn onderrug haha, het hijgen was ook weer erg hevig. En dat kwam niet eens door de dames :o

Geen pics omdat mijn telefoon in het kluisje ligt. Als je kunt appen tijdens je training, train je niet hard genoeg toch.

Dat heb ik na 3 of 5 reps al :D
True that :thumb: ;)

Heette deze log trouwens niet ooit ''road to 100kg''? :)

f**k man, zieke training weer

goeie deadlift en goed idee van die whey [emoji5]

• #1.712
Ik neem toch aan dat ze die stiekeme deads bij basic fit wel opgemerkt hebben...gezien je waarschijnlijk alle schijven uit de gym gebruikte!:roflol:

Wel weer flinke fap-armen op die foto man! Of komt dat omdat de foto bewogen is..:trollface:

ik ben verplicht me telefoon mee te nemen omdat ik anders na 1 set al vergeet welk gewicht ik gebruikte :roflol:

lekkere training je klapt uit elkaar zowat ahhaha

• #1.716
goeie deadlift en goed idee van die whey [emoji5]

Heel goed idee zelfs!

Ik neem toch aan dat ze die stiekeme deads bij basic fit wel opgemerkt hebben...gezien je waarschijnlijk alle schijven uit de gym gebruikte!:roflol:

Wel weer flinke fap-armen op die foto man! Of komt dat omdat de foto bewogen is..:trollface:

Ik had wel enkele toeschouwers ja, die keken me al raar aan toen ik voorbij de 140 ging :roflol:

ik ben verplicht me telefoon mee te nemen omdat ik anders na 1 set al vergeet welk gewicht ik gebruikte :roflol:

Kladblokje en pen mee :D

lekkere training je klapt uit elkaar zowat ahhaha

Haha zo voelt het idd wel soms als de pomp er goed in zit. Vooral biceps stonden op knappen gister.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

Vandaag ook opgestaan met honger, dat is nieuw :P
Maar meteen gebruik van maken want ik ga zo al trainen, m'n ontbijt zag er zo uit:

4 eieren (met beetje sriracha saus)
175gr havermout
40gr whey delicious
anderhalve scoop superfood mix
dubbele zwarte koffie
1 mandarijntje :$

superfoods healty hoor :)

Die XXL whey doet je wel goed zeg :o

175g havermout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven