AndroidHealthClinic

Dansen tijdens uitgaan

Real men don't dance, they boogie. Ik beweeg gewoon heel cool op de maat van de muziek, naarmate ik meer drink ga ik geloven Justin Timberlake te zijn :o

• Like
Waarderingen: DNNS
  • Topic Starter Topic Starter
klopt daarom wil ik krachttrainen.. alleen zitten er teveel nerds die denken bijdehand te zijn ipv mensen te helpen. Uitzonderingen daargelaten.

serieus, zit je nou al 7 jaar de mongol uit te hangen op dit board? get a ****ing life..

nee, op de sportschool hebben ze weinig debielen die alleen in allerlei topics reageren. meeste zijn behulpzaam, en de superdudes kunnen aan het gas.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Ik zag veel coole reacties van bepaalde members, vooral in allerlei enzo, deze sectie is er niet voor niets dus wat zeur je eigenlijk?

Wie van jullie danst er in een club of discotheek? Dans je ook in bijv. een cafe als andere mensen dansen?

En heb je een bepaalde sT?

Ik vind mezelf een sufk*t omdat ik niet dans, k durf niet omdat ik niet kan. Dus bitches vinden me saai snappie..
Neej sap ik nie, heb een hekel aan me uit te sloven op de dansvloer.
Kan het wel maar doe het praktisch nooit.
Vroeger op de thunderdome feestjes wel veel gedaan maar ja is dat dansen? :D

Opzich heeft ie hiermee dan wel weer een punt

Ja want in een tijd waar je overal beschikking hebt tot internet, van werk, school, mobiele telefoon en wat al niet meer is het ontzettend vreemd dat je op bepaalde fora blijf hangen, naast de mogelijkheid om een beetje te kletsen op een forum is er geen ruimte om een leven te hebben :rolleyes:

als je hier al 7 jaar lid bent mag je van mij wel normaal reageren.. of sloven mensen zich zo graag uit?

Neej sap ik nie, heb een hekel aan me uit te sloven op de dansvloer.
Kan het wel maar doe het praktisch nooit.
Vroeger op de thunderdome feestjes wel veel gedaan maar ja is dat dansen? :D

Maar een jongen die een beetje meebeweegt op de beat is toch aantrekkelijker dan een muurbloem is het niet?

En hakken is van voor mijn tijd.. op zulke feesten deed iedereen gek.

daar vraag ik dus niet hoe ze dansen.. hier kan dat wel. wat is je probleem klaas?

Er is geen probleem "TinniPunani". Waarom zo'n vijandelijke toon aanslaan, heb je het idee dat dit hoort bij de 'lyfestyle' van een BB'er die je jezelf sinds kort hebt aangemeten of was je altijd al zo'n beestachtig type?

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Maar een jongen die een beetje meebeweegt op de beat is toch aantrekkelijker dan een muurbloem is het niet?

En hakken is van voor mijn tijd.. op zulke feesten deed iedereen gek.

Je hebt het over uitsloven 'hier'. Maar je bent te bescheten om een beetje mee te dansen in de discotheek tussen de superdudes terwijl je hier zo lekker gevaarlijk uit de hoek komt :D

nee vind het gewoon jammer dat men niet normaal reageert, maar gelijk komt uitsloven. daar zal het karmading dan ook voor zijn.. pff. Mijn excuses als je je aangevallen voelt.

Ik kom gewoon een vraag stellen in allerlei en jij vraagt waarom ik dat niet in de sportschool doe. Dit is ALLERLEI, uitgaan en muziek.

Op mijn serieuze KT posts word toch niet gereageerd. jullie zijn minder behulpzaam als ik dacht. jammer.

Terug
Naar boven