Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt daarom wil ik krachttrainen.. alleen zitten er teveel nerds die denken bijdehand te zijn ipv mensen te helpen. Uitzonderingen daargelaten.
klopt daarom wil ik krachttrainen.. alleen zitten er teveel nerds die denken bijdehand te zijn ipv mensen te helpen. Uitzonderingen daargelaten.
serieus, zit je nou al 7 jaar de mongol uit te hangen op dit board? get a ****ing life..
nee, op de sportschool hebben ze weinig debielen die alleen in allerlei topics reageren. meeste zijn behulpzaam, en de superdudes kunnen aan het gas.
Neej sap ik nie, heb een hekel aan me uit te sloven op de dansvloer.Wie van jullie danst er in een club of discotheek? Dans je ook in bijv. een cafe als andere mensen dansen?
En heb je een bepaalde sT?
Ik vind mezelf een sufk*t omdat ik niet dans, k durf niet omdat ik niet kan. Dus bitches vinden me saai snappie..

Neej sap ik nie, heb een hekel aan me uit te sloven op de dansvloer.
Kan het wel maar doe het praktisch nooit.
Vroeger op de thunderdome feestjes wel veel gedaan maar ja is dat dansen?![]()
Sterke post man, maar wat wil je hier nu mee bereiken?

Neej sap ik nie, heb een hekel aan me uit te sloven op de dansvloer.
Kan het wel maar doe het praktisch nooit.
Vroeger op de thunderdome feestjes wel veel gedaan maar ja is dat dansen?![]()
daar vraag ik dus niet hoe ze dansen.. hier kan dat wel. wat is je probleem klaas?
Maar een jongen die een beetje meebeweegt op de beat is toch aantrekkelijker dan een muurbloem is het niet?
En hakken is van voor mijn tijd.. op zulke feesten deed iedereen gek.

Dan lijk ik een debieltje.. en dat is ook niet aantrekkelijk

serieus, zit je nou al 7 jaar de mongol uit te hangen op dit board? get a ****ing life..
"molenaar d"