Fitness Seller

Darmbacterie

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Hey,

Heb begin het voorbije weekend een of andere schadelijke darmbacterie opgelopen. Gevolg: 2 dagen hoge koorts +-40°c, verschrikkelijke pijnen in de darmen en drollen tot je erbij neervalt...
Wat ons brengt tot het tweede gevolg: serieus massaverlies.
Ik durf bijna niet op de weegschaal staan.. Voor die enkele kilootjes moet ik maanden zwoegen, en dan verlies je dat allemaal door een week salmonella?

No ****ing way...
 
shit man, dat is zekerz wel naar :(

ben je al naar de dokter geweest ?
 
Ja dat is dus een goede reden om voortaan te zorgen dat vlees goed klaargemaakt wordt...

Varkens en kippen eten hun eigen uitwerpselen op waarvan je dit kunt oplopen.

Veel beterschap, hoop dat het snel weer beter gaat en je niet al te veel verliest...
 
Jep, idd.. Ben al naar de dokter geweest.. Heb antibiotica gekregen..

Waarschijnlijk heb ik een slechte smos naar binnen gespeeld. Smerige commerciele gevaartes zijn het. Heb tijdens springuren na de lessen op de groenplaats ergens een smos gekocht (en dan ook nog een martino :)) Waarschijnlijk hebben ze er vuile rommel tussengedraait..

Winst voor hen, verlies voor mij :(

Ach, ik haal mn verlies dubbel en dik in, wacht maar..

ps: mooie pic purple, je fleurt mn thread helemaal op ;)
 
Is toch allemaal verlies van vocht, spieren bestaan 70% uit vocht, dat komt er ook zo weer bij. Sterkte en spoedig herstel toegewenst!
 
Purple zei:
Ja dat is dus een goede reden om voortaan te zorgen dat vlees goed klaargemaakt wordt...

Varkens en kippen eten hun eigen uitwerpselen op waarvan je dit kunt oplopen.

QUOTE]

lekkah!

sterkte bro
 
admin zei:
Is toch allemaal verlies van vocht, spieren bestaan 70% uit vocht, dat komt er ook zo weer bij. Sterkte en spoedig herstel toegewenst!

hope yourrr right :thumbs:
 
Damn balen man! Hopen dat je die kilo's r snel weer aan hebt. Sterkte kerel!
 
Heeft u ook zo het gevoel van; "Tja, ik zou ook es een donatie moeten doen." Maar je weet niet niet aan wie of wat? Wel, nu heeft u eidelijk dat goede doel gevonden...

Ik zoek nl. sponsors ter compensatie voor mijn triest gebeuren. PEr kilo die ik kwijt ben, betalen jullie me slechts 30euro.. Zo krijg ik mijn wheyeiwit bestelling gratis en voor niets.

Dus stort gauw op 296-563-589-145 :clap::clap::clap::clap:
 
Bagger zooi is het. Ben net week ziek geweest, ook iets met me darmen denk ik. Net voor het eerst weer getraint en gewogen.......damn......... 2,8 kg eraf. En das meer dan ik de week ervoor was aan gekomen.
Nooit meer ziek worden dacht ik zo :)
 
Back
Naar boven