darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Het liefst tijdens...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kun je daar gelijk de orals naar binnen drukken.

...en je kunt misschien je nieren bypassen...Bestaat dat? Een Winstrol/Anavar zetpil? Wordt daar beneden schijnbaar wel lekker snel opgenomen...![]()
RIP van een paar orals? Zal wel meevallen toch? Mijn lijf is inmiddels wel wat gewend![]()
Misschien is het zo stil rond hem omdat ze allemaal onder de indruk zijn...Ik ken er hier nog 1 op het forum die een keer een winny kuurtje ging doen (winnyflex123).
Sindsdien is het heel stil geworden rond hem...

Bestaat dat? Een Winstrol/Anavar zetpil? Wordt daar beneden schijnbaar wel lekker snel opgenomen...![]()

Ik ken er hier nog 1 op het forum die een keer een winny kuurtje ging doen (winnyflex123).
Sindsdien is het heel stil geworden rond hem...
Misschien is het zo stil rond hem omdat ze allemaal onder de indruk zijn...![]()
Je kan toch alles als zetpil gebruiken? Zelfs eitjes!
https://www.gva.be/cnt/dmf20180826_...enst-met-15-hardgekookte-eieren-in-achterwerk
Als hij ze dan ook nog met z'n anus af zou pellen, dat zou wel knap zijn.
Als hij ze dan ook nog met z'n anus af zou pellen, dat zou wel knap zijn.

Ja, maar hij werd gek van al dat gezeik over z'n kuur...Niet zozeer van het spul zelf volgens mij. Geen idee wat het hem gebracht heeft overigens.

Zo zie je maar dat alle orale AAS gebruikers elkaar goedpraten![]()