XXL Nutrition

Darude0306

Bezoekers in dit topic

Je blijft inderdaad best weg van orals. Injecteren is minder ongezond, vooral als je rekening houdt om:

- bescheiden doseringen te gebruiken
- milde middelen kiezen als je niet meer van de jongste bent (test, primo, mast)
- korte kuren (8 weken) en voldoende OFF tijd zodat je eigen productie op gang kan komen
- (half) jaarlijks je bloed te laten prikken
- HCG te gebruiken voor een vlot herstel

Volg die 5 stappen en je bent al een eind op weg om te kuren met voldoening.

Uh...nee. Ain't gonna happen...Ik zou nog wat middelen overwegen om extra af te vallen (lees; vet verliezen)...maar nooit een spuit om juist spieren te kweken. Nogmaals, ik heb SARMs geprobeerd en zou dat best nog eens doen. Daar houdt het op...

Ja, maar ik wil het graag nog een keertje horen van iemand van 1m93! :D

Ik durf niet te spuiten...

Als iemand anders het voor je injecteert? Dan wel?

Neen...Ik hou niet van injectienaalden. Zal het maar zo verwoorden, voordat iedereen weer dingen gaat verbasteren :hahaha:

johnyjordaan houdt wel van spuiten

Die spuit maar lekker over/in zichzelf :D
 
Ik hou niet van injectienaalden.
Dat kan ik wel snappen (alhoewel ik geen angst heb voor naalden, probeer er anders eens eentje in je oog die is nog minder prettig kan ik je uit ervaring vertellen) maar ik zou dan toch eerder kiezen voor een naald dan voor een kapotte lever of nieren...
 
Wat is je lievelingskleur
 
Damn, komt me bekend voor... is dat van dat kuurlog waar hij eigenwijs was en belachelijke filmpjes postte van deadliften enzo?

Ja, die ja...die is inmiddels minstens Arnold-formaat. Kan niet missen.

Dat kan ik wel snappen (alhoewel ik geen angst heb voor naalden, probeer er anders eens eentje in je oog die is nog minder prettig kan ik je uit ervaring vertellen) maar ik zou dan toch eerder kiezen voor een naald dan voor een kapotte lever of nieren...

Ik hoef helemaal niet te kiezen. Het gaat namelijk niet gebeuren :D

Waarschijnlijk overgestapt op orals! :D

Idd, die! :D

:clown:

Wat is je lievelingskleur

Blauw...

Hallo, kan je dat ook eens in mijn topic vragen want het is wat stil daar

:yawn:
 
Oke, dan kies ik voor orals...Zal het laten weten wanneer de kuur begint. Zal pas ergens volgend jaar zijn denk ik...
IK WIL EEN DATUM ZIEN! :D ...en een tegenprestatie als je het niet gaat doen. :roflol:
 
IK WIL EEN DATUM ZIEN! :D ...en een tegenprestatie als je het niet gaat doen. :roflol:

Ik geef geen datum, maar voor 1 juni 2019...als ik het niet ga doen, is mijn tegenprestatie, dat ik weer ga Crossfitten :hahaha:

Rip, darude 2018 #neverforget

RIP van een paar orals? Zal wel meevallen toch? Mijn lijf is inmiddels wel wat gewend :o:D
 
Back
Naar boven