MuscleMeat

Tidus FFX

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwanger ?
 
Gefeliciteerd man!
 
Gefeliciteerd maat!!! Duim ook voor je dat het een goede zwangerschap zal zijn.:thumbs:
 
Daar gaan je gainz.
 

Mijn vrouwtje is overtijd en positieve zwangerschapstest, het ziet er dus goed uit. Nu hopen dat alles probleemloos verloopt :)

Gefeliciteerd man!
Bedankt :p

Gefeliciteerd maat!!! Duim ook voor je dat het een goede zwangerschap zal zijn.:thumbs:

Merci voor het duimen!

Daar gaan je gainz.

Deze week afspraak bij dokter en als alles in orde is met de zwangerschap, kan ik opnieuw beginnen met finasteride... Ik ga dus heeeeeel veel (haar)gainz maken in 2019 :D
 
Aaah das mooi man, Congratz !

Ik mag er vanuit gaan dat je hem of haar vernoemd naar mij ?
:heart:
 
Het was in elk geval niet outb4.

Nee maar Marc of Marcha zou ik toch wel waarderen.
Marci (kan mannelijk of vrouwelijk gebruikt worden), kan ook :cool:
 
Waarom zit er een slotje op je log?
 
Waarom zit er een slotje op je log?

Mijn trainingslog? Die zet ik na nieuwjaar weer open. Heb hem even gesloten omdat ik na mijn laatste relletje een aantal minder leuke (privé)berichtjes kreeg. Iets wat gedeeltelijk mijn eigen fout is uiteraard :P

Vandaar even laten afkoelen en dan weer open, zonder rellen dan wel :D
 
Mijn trainingslog? Die zet ik na nieuwjaar weer open. Heb hem even gesloten omdat ik na mijn laatste relletje een aantal minder leuke (privé)berichtjes kreeg. Iets wat gedeeltelijk mijn eigen fout is uiteraard :P

Vandaar even laten afkoelen en dan weer open, zonder rellen dan wel :D

Dat is inderdaad minder leuk. Ik dacht eerst dat je niet tegen een beetje plagen kon. Beste wensen man en nog gefeliciteerd!
 
Mijn trainingslog? Die zet ik na nieuwjaar weer open. Heb hem even gesloten omdat ik na mijn laatste relletje een aantal minder leuke (privé)berichtjes kreeg. Iets wat gedeeltelijk mijn eigen fout is uiteraard :P

Vandaar even laten afkoelen en dan weer open, zonder rellen dan wel :D

Naam en toenaam aub. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven