Fitness Seller

DBB Contest 2005 - gesponsord door XXL Nutrition - Breng nu je stem uit!

Bezoekers in dit topic

markus zei:
Niet zo vreemd, het ging om het weghalen van fake cijfers door kloontjes en nu gaat het om enkel nog echte cijfers.
 
Big_T zei:
Niet zo vreemd, het ging om het weghalen van fake cijfers door kloontjes en nu gaat het om enkel nog echte cijfers.

OK!!
 
Adema zei:
BOEIEND! Waarom neemt iedereen die contest zo fakin serieus, je wint er hoogstens een potje whey mee ofzo :rolleyes:

Als jij voor een potje whey 250 euro betaald zou ik snel een andere shop zoeken. Ik ken nog wel een goeie ;)
 
Big_T zei:
het is erg spannend nu ook in mod forum gelijkstand we wachten nog op de votes van enkele mods die later in de week nog terugkomen.

Ben erg benieuwt!
 
Big_T zei:
Niet zo vreemd, het ging om het weghalen van fake cijfers door kloontjes en nu gaat het om enkel nog echte cijfers.

En het resultaat al binnen ?
 
en doen we nadien een dbb contest voor mensen die Wel meedoen aan competities? :)
 
Is er al wat meer bekend?? ER zijn wel discussies geweest over wie de beste was.. en dat blijkt Xtreme body te zijn. maar er is nog geen definitief besluit genomen!

Wie is ons nieuwe voorbeeld?
Ik denk dat Henk het toch wel verdient dat dit snel wordt afgehandeld..
we weten allemaal dat hij in wedstrijd voorbereiding zit en dus de supps nu goed kan gebruiken!
 
Champ zei:
Is er al wat meer bekend?? ER zijn wel discussies geweest over wie de beste was.. en dat blijkt Xtreme body te zijn. maar er is nog geen definitief besluit genomen!

Wie is ons nieuwe voorbeeld?
Ik denk dat Henk het toch wel verdient dat dit snel wordt afgehandeld..
we weten allemaal dat hij in wedstrijd voorbereiding zit en dus de supps nu goed kan gebruiken!

ja dat is jouw mening. Laat de mods dit maar besluiten, want als je kijkt naar alle punten bij elkaar zitten ze gewoon nek aan nek, waar ik persoonlijk voor Tito ga. En ik denk dat jij volgens mij een goede vriend van Xtreme Body bent aan je site te zien.
Natuurlijk gun je je vriend deze prijs, maar nu is het toch echt aan de mods om te bepalen wie de beste is.
Ik ben dan ook mss voorstander om de prijs met elkaar te verdelen, maar ja wie ben ik.
 
ben er benieuwd !
 
Stefanality zei:
ja dat is jouw mening. Laat de mods dit maar besluiten, want als je kijkt naar alle punten bij elkaar zitten ze gewoon nek aan nek, waar ik persoonlijk voor Tito ga. En ik denk dat jij volgens mij een goede vriend van Xtreme Body bent aan je site te zien.
Natuurlijk gun je je vriend deze prijs, maar nu is het toch echt aan de mods om te bepalen wie de beste is.
Ik ben dan ook mss voorstander om de prijs met elkaar te verdelen, maar ja wie ben ik.

dat heb ik ook allemaal gezegt kerel.. maar ja wie ben ik! Tito zelf zei dat Extreme had gewonnen!
 
Champ zei:
dat heb ik ook allemaal gezegt kerel.. maar ja wie ben ik! Tito zelf zei dat Extreme had gewonnen!

Kan me nog herinneren dat hij ermee bedoelde dat hij qua massa wat minder was. Maar het algehele plaatje is imo toch beter als dat van Extreme.
 
Stefanality zei:
Maar het algehele plaatje is imo toch beter als dat van Extreme.

Mee eens.
Maar ik het is onderhand wel tijd voor een winnaar, wie dat ook moge zijn.
 
We hebben een winnaar!

na uitgebreide deliberaties (het was niet gemakkelijk), zijn we tot een besluit gekomen.

sowieso op de DERDE plaats : Lowrider zoals al werd aangegeven door de stemmen van de leden.

en dan :

op de TWEEDE plaats : Xtreme

wat wil zeggen dat de winnaar van de DBB Contest 2005 TITO is !

de eerste drie kunnen een pm sturen naar T met hun contactgegevens om hun prijzen te kunnen ontvangen.
 
gefelicteerd gasten!!
Mooie prestatie.... en volgend jaar heb je zware concurentie dus geniet er maar van zolang het nog kan!! :D
 
Gefeliciteerd jongens! Sowieso vind ik dat iedereen een pluim verdient die mee heeft gedaan aan de contest!
 
Gefeliciteerd tito, je hebt een voorbeeldig fysiek!
Xtreme, zodra je knie weer 100% is: flink er tegenaan! Als je je benen gelijktrekt met je bovenlichaam krijg je van mij een 10 volgend jaar:)
 
Gefeliciteerd Tito! :thumbs:

En natuurlijk ook Extreme en lowrider!
 
congrats guys!
 
Congratz en tot volgend jaar op dbb contest.
 
Back
Naar boven