XXL Nutrition

DBB Contest 2005 - gesponsord door XXL Nutrition - Breng nu je stem uit!

Bezoekers in dit topic

Ergens vind ik ook dat de beentjes er volgend jaar bij zouden moeten staan. Om daar nu achteraf over te discusieren vind ik onterrecht omdat wat Henk zei, je mocht insturen wat je wilde. En wat Gijs zei ben ik het zeker ook mee eens, dan is het toch het allereerlijkst wanneer iedereen dezelfde poses (b.v. 3 of 4 in een foto verwerkt) heeft vastgelegd. Ben benieuwd of er nog een verandering komt in de huidige uitslag ivm die punten'verekening'.
 
LangeMan zei:
Mensen moeten gewoon beoordelen wat ze zien en niet wat ze niet zien IMO

Je moet ook gewoon je hele fysiek insturen en niet alleen je sterkste punt... IMO.
 
mss ideetje voor volgend jaar, verplichte poses ?

en ja als de regels zo waren dit jaar, dan heeft xtreme het verdiend
 
Yo mensen wanneer is de prijs uitreiking ?
 
op de bbq?

Big Kelvin > ben jij dat op die foto onderaan je post?
 
Haha! Maar het lijkt idd wel net zo omdat de foto in zijn sig staat :D
 
ramonovietsj zei:
op de bbq?

Big Kelvin > ben jij dat op die foto onderaan je post?
dat is sammie ben otman dat staat er bij he ;)
en bbq nee van de dbb contest wanneer de prijsuitreiking.
 
huckfinn zei:
Haha! Maar het lijkt idd wel net zo omdat de foto in zijn sig staat :D
Youre right maar ik vind het niet erg om verward te worden met sammie ben otman.
 
binnen 2 dagen is de prijsuitreiking :)
 
Xtreme_BODY zei:
Vind dit nog al een aparte reactie. Als je goed kijkt zijn er maar 4 mensen van de 20 deelnemers die hun benen ook op de foto hebben staan! Toch kreeg ik constant reacties dat ik een lager cijfer kreeg omdat me benen er niet opstonden. Terwijl bijna niemand er een benen foto had opstaan! En die ook geen reactie kregen van ja je krijgt lager omdat je er geen benen foto bij hebt staan.

En als diegenen nu het verhaaltje hadden gelezen wat er boven stond! Hadden ze kunnen lezen dat ik al meer dan een half jaar een knie blesure heb waardoor ik benen dus niet heb kunnen trainen. Ze zijn dus idd wat kleiner dan voor de blesure. Ik kan ze trouwens nog steeds amper trainen nog steeds last van mijn knie. Maarja dat leest weer niemand en enigste wat ze doen is reacties geven ja je krijgt een laag cijfer omdat je geen benen op de foto hebt staan :rolleyes:

Ik had begrepen dat je moest oordelen op wat je ziet! Er waren geen verplichte poses dus iedereen mocht opsturen wat die wou. Maar voor al die lui die constant er over zeiken binnenkort komen er wel foto's als ik klaar ben met de cut dus over zon 7 week.


Hehe ik snap wat je bedoelt hoor, ik zei dit ook niet om je af te kraken omdat je geen benenfoto hebt. Ik denk ook dat het niet niet tegen de andere deelnemers werd gezegd, omdat zei niet meededen voor de hoofdprijs zeg maar;).En als ik voor mezelf spreek als ik tussen 2 personen moet kiezen de een zonder benen foto en de 1 met dan kies ik voor de degene met benenfoto omdat dat gewoon completer overkomt. Want kwa bovenlichaam vind ik jullie allebij gewoon heel erg goed. Als het bovenlichaam van die ander hoeheetienouookalweer veel minder was in mijn ogen dan had ik jou graag zien winnen.Nu staan jullie precies gelijk zonder correctie geloof ik.Kijk als jij wint ben ik niet minder blij hoor, gun het je van harte je hebt een topfysiek dus.:thumbs:
 
Gekke Gijs zei:
Hehe ik snap wat je bedoelt hoor, ik zei dit ook niet om je af te kraken omdat je geen benenfoto hebt. Ik denk ook dat het niet niet tegen de andere deelnemers werd gezegd, omdat zei niet meededen voor de hoofdprijs zeg maar;).En als ik voor mezelf spreek als ik tussen 2 personen moet kiezen de een zonder benen foto en de 1 met dan kies ik voor de degene met benenfoto omdat dat gewoon completer overkomt. Want kwa bovenlichaam vind ik jullie allebij gewoon heel erg goed. Als het bovenlichaam van die ander hoeheetienouookalweer veel minder was in mijn ogen dan had ik jou graag zien winnen.Nu staan jullie precies gelijk zonder correctie geloof ik.Kijk als jij wint ben ik niet minder blij hoor, gun het je van harte je hebt een topfysiek dus.:thumbs:

Gister avond heb ik om 2 uur gekeken (toen de wedstrijd dus al was afgelopen!) wat de uitslag nu was en toen stond ik 1e met 0,02 punten voor. Vandaag keek ik weer en staan we ineens gelijk.. Vind dit nogal raar..
 
Xtreme_BODY zei:
Gister avond heb ik om 2 uur gekeken (toen de wedstrijd dus al was afgelopen!) wat de uitslag nu was en toen stond ik 1e met 0,02 punten voor. Vandaag keek ik weer en staan we ineens gelijk.. Vind dit nogal raar..


Jah zie je had ik het toch goed gezien ik dacht al jullie stonden toch niet gelijk!?

Misschien word het gewoon echt een draw? :p
 
Xtreme_BODY zei:
Gister avond heb ik om 2 uur gekeken (toen de wedstrijd dus al was afgelopen!) wat de uitslag nu was en toen stond ik 1e met 0,02 punten voor. Vandaag keek ik weer en staan we ineens gelijk.. Vind dit nogal raar..

BOEIEND! Waarom neemt iedereen die contest zo fakin serieus, je wint er hoogstens een potje whey mee ofzo :rolleyes:
 
Xtreme_BODY zei:
Gister avond heb ik om 2 uur gekeken (toen de wedstrijd dus al was afgelopen!) wat de uitslag nu was en toen stond ik 1e met 0,02 punten voor. Vandaag keek ik weer en staan we ineens gelijk.. Vind dit nogal raar..


Vreemd!!
 
Adema zei:
BOEIEND! Waarom neemt iedereen die contest zo fakin serieus, je wint er hoogstens een potje whey mee ofzo :rolleyes:

Of 250 euro aan suplimenten :rolleyes:
 
Ja mensen wie heeft er nu gewonnen of ieder de helft
 
Begin nu toch wel een beetje benieuwt te worden wat de uitslag is...
 
het is erg spannend nu ook in mod forum gelijkstand we wachten nog op de votes van enkele mods die later in de week nog terugkomen.
 
Back
Naar boven