- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat ik veel kans maak als er dames als Poison meedoenmaar wel goed voor de motivatie, naar een doel toewerken. I'm in!
Haha, dat dacht ik ook.
Maar doe gewoon voor mezelf mee, presteer beter onder druk.
Wel jammer dat er helemaal geen verplichte poses zijn, dat vergelijkt veel makkelijker.
Leon, waarom worden er helemaal geen eisen aan de foto's gesteld, qua poses o.i.d.?
Zag dat je zo goed als exact dezelfde regels had als de mannen contest, maar daar wordt in ieder geval een front/back double biceps + benen foto verplicht gesteld.
Verplichte poses hoeft niet per se, maar bijvoorbeeld bij de vorige 2 vrouwen contests was het verplicht om minstens één fullbody foto te hebben, en beide jaren had geen enkele dame daar een probleem mee.
Lijkt mij persoonlijk een goed idee om toch iets verplicht te stellen aan wat voor soort foto's de dames in moeten sturen, anders krijg je misschien dat sommige dames alleen UB pics inzenden (omdat bij de meeste dames LB natuurlijk vaak een veel lastiger gebied is om afgetraind te krijgen).

Fullbody is inderdaad een goed idee. Ik vond verplichte poses eigenlijk geen goed idee, omdat het dan meer richting de bodybuilding contest gaat en dit vaak een drempel voor dames is. Ik zal het toevoegen.
-Leon

Mag, maar hoeft niet? Maw, mogen ook eindfoto's zijn, en zowiezo 1 fullbody (goed gezien Cynthia!)Trouwens, men mag 2 before foto's en 2 after foto's in hun collage doen. We doen dit jaar niet een begin foto los, omdat het een stuk handiger is om alles te vergelijken in 1 collage.
-Leon