XXL Nutrition

WEDSTRIJD DBB Dames Contest: **Miss Beachproof 2011** door Bodyenfitshop.nl

Succes dames! Minder dames, -> meer kans om in de prijzen te vallen :)

Leuk dat je dit organiseert Leon:).

Ik denk niet dat ik veel kans maak als er dames als Poison meedoen :p maar wel goed voor de motivatie, naar een doel toewerken. I'm in!

Haha, dat dacht ik ook.

Maar doe gewoon voor mezelf mee, presteer beter onder druk.

Wel jammer dat er helemaal geen verplichte poses zijn, dat vergelijkt veel makkelijker.

:rocknana:Succes aan de Deelneemsters:rocknana:

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ook mee!

Leon, waarom worden er helemaal geen eisen aan de foto's gesteld, qua poses o.i.d.?
Zag dat je zo goed als exact dezelfde regels had als de mannen contest, maar daar wordt in ieder geval een front/back double biceps + benen foto verplicht gesteld.
Verplichte poses hoeft niet per se, maar bijvoorbeeld bij de vorige 2 vrouwen contests was het verplicht om minstens één fullbody foto te hebben, en beide jaren had geen enkele dame daar een probleem mee.
Lijkt mij persoonlijk een goed idee om toch iets verplicht te stellen aan wat voor soort foto's de dames in moeten sturen, anders krijg je misschien dat sommige dames alleen UB pics inzenden (omdat bij de meeste dames LB natuurlijk vaak een veel lastiger gebied is om afgetraind te krijgen).

Echt gaaf !!!!!!!! Vind het een uitdaging om weer mee te doen, maar moet wel even kijken of het verstandig is omdat ik nog aan het revalideren ben.
Maar als het even kan doe ik mee:D

+1 voor een eerlijke contest.

Gezellig!

Leon, waarom worden er helemaal geen eisen aan de foto's gesteld, qua poses o.i.d.?
Zag dat je zo goed als exact dezelfde regels had als de mannen contest, maar daar wordt in ieder geval een front/back double biceps + benen foto verplicht gesteld.
Verplichte poses hoeft niet per se, maar bijvoorbeeld bij de vorige 2 vrouwen contests was het verplicht om minstens één fullbody foto te hebben, en beide jaren had geen enkele dame daar een probleem mee.
Lijkt mij persoonlijk een goed idee om toch iets verplicht te stellen aan wat voor soort foto's de dames in moeten sturen, anders krijg je misschien dat sommige dames alleen UB pics inzenden (omdat bij de meeste dames LB natuurlijk vaak een veel lastiger gebied is om afgetraind te krijgen).

Fullbody is inderdaad een goed idee. Ik vond verplichte poses eigenlijk geen goed idee, omdat het dan meer richting de bodybuilding contest gaat en dit vaak een drempel voor dames is. Ik zal het toevoegen. :)

-Leon

mag ik dan nu wel een wedstrijd blog openen??:D

Dit jaar is er bij mij helaas teveel reden om er juist wel aan mee te moeten doen, maar nee.. Ik vind mijn motivatie echt gewoon nergens meer, dus ook niet in dit..

Wens wel iedereen die mee gaat doen veel succes ermee.
En waar ik tijd heb, zal ik jullie volgen!

7 dames al! Kom op, dames! Gewoon meedoen, niks te verliezen. :D

-Leon

Behalve vet!

Deelneemsters:

Sue
Poison
Flowergirl
BengelBengel
Abfab
Pat82
joellen25

Ik hoop dat dames veel plezier beleven en dat het een leuke wedstrijd wordt! Je hebt niks te verliezen dus schrijf je snel in! :) :)

-Leon[/QUOTE]

Leuk initiatief leon! Succes aan alle dames! :)
Mag de beste vrouwelijke beachbody winnen!

Laatst bewerkt:
Trouwens, men mag 2 before foto's en 2 after foto's in hun collage doen. We doen dit jaar niet een begin foto los, omdat het een stuk handiger is om alles te vergelijken in 1 collage. :)

-Leon

Trouwens, men mag 2 before foto's en 2 after foto's in hun collage doen. We doen dit jaar niet een begin foto los, omdat het een stuk handiger is om alles te vergelijken in 1 collage. :)

-Leon
Mag, maar hoeft niet? Maw, mogen ook eindfoto's zijn, en zowiezo 1 fullbody (goed gezien Cynthia!)

En ja... waar blijven de rest van de dames? :)

Soortgelijke topics

Reacties
262
Weergaven
24.073
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!
Reacties
236
Weergaven