MuscleMeat

DBB Dames Contest: **Miss Beachproof 2011** door Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Nou vooruit, ik doe ook mee :D
 
Leuk tigercatty!

Fullbody is inderdaad een goed idee. Maakt de vergelijking wat eerlijker.

Maar een verplicht of allevier? Ach, lees t eind juli wel.
 
Ik had begrepen één FB. ???
 
Mag, maar hoeft niet? Maw, mogen ook eindfoto's zijn, en zowiezo 1 fullbody (goed gezien Cynthia!)

En ja... waar blijven de rest van de dames? :)

Leuk tigercatty!

Fullbody is inderdaad een goed idee. Maakt de vergelijking wat eerlijker.

Maar een verplicht of allevier? Ach, lees t eind juli wel.

Ik had begrepen één FB. ???

Laten we het erop houden dat van de 4 foto's tenminste 1 FULLBODY foto verplicht is. Verder mag iedereen zelf weten wat voor poses ze doen en wat ze laten zien op de andere foto's. Ik wil het zo simpel mogelijk voor jullie houden. :)

-Leon
 
Laten we het erop houden dat van de 4 foto's tenminste 1 FULLBODY foto verplicht is. Verder mag iedereen zelf weten wat voor poses ze doen en wat ze laten zien op de andere foto's. Ik wil het zo simpel mogelijk voor jullie houden. :)

-Leon

En de beginfoto? Mag of moet?
 
Laatst bewerkt:
Dat MAG, maar moet niet. :)

Wat ik al zei. Als je een begin foto wil doen, bewaar deze dan en doe hem in je collage of in je log. :) Big T zal aan het eind van de wedstrijd alle foto's online zetten, zodat we kunnen stemmen. :)

-Leon

P.S Flowergirl, doe je ook mee? :)
 
Ik wil het zo simpel mogelijk voor jullie houden. :)

-Leon

Zal ik het dan nog ff lekker wat moeilijker maken :D

- Ik zou voor degenen die een vóór en eind foto in hun collage willen zetten, verplicht stellen dat deze foto's dan in dezelfde houding/pose moeten zijn.
Bij de 1e contest waren er namelijk meiden die bijvoorbeeld als vóór foto een rug shot hadden, en als eind foto een front pic. Of beide foto's wel van voren, maar in een hele andere houding/pose.
Daar was toen aardig wat (terechte) kritiek op van de andere deelneemsters, omdat het dan niet goed te vergelijken is. En als iemand een vóór + eind foto in z'n collage heeft staan, dan wordt diegene natuurlijk daarop beoordeeld, dan moet het wel een eerlijk vergelijk zijn.

- Voor degenen die een vóór pic in hun collage willen hebben, moet deze foto dan niet aan het begin van de contest naar jou gemaild worden, zodat zeker is dat deze aan het begin van de contest is gemaakt? Klinkt wellicht wat overdreven voor sommigen, maar dan weet je zeker dat je een eerlijke contest hebt.

En het zijn maar suggesties uiteraard, jij bent de baas :)
 
Goede suggesties.
Denk dat die regels niet al te ingewikkeld zijn en bijdragen aan een eerlijkere wedstrijd. Doen dus!
 
Goede suggesties, mogen uiteindelijk dan wel alle regels die vastgesteld worden in de openingspost van dit topic? Anders moet je het hele topic door voor de regels, nu is dat nog maar 3 pagina's, maar kan best veel worden...
 
Heeft hij tot nu toe steeds gedaan, dus lijkt me niet dat hij daar nou ineens mee zou stoppen.
 
Zal ik het dan nog ff lekker wat moeilijker maken :D

- Ik zou voor degenen die een vóór en eind foto in hun collage willen zetten, verplicht stellen dat deze foto's dan in dezelfde houding/pose moeten zijn.
Bij de 1e contest waren er namelijk meiden die bijvoorbeeld als vóór foto een rug shot hadden, en als eind foto een front pic. Of beide foto's wel van voren, maar in een hele andere houding/pose.
Daar was toen aardig wat (terechte) kritiek op van de andere deelneemsters, omdat het dan niet goed te vergelijken is. En als iemand een vóór + eind foto in z'n collage heeft staan, dan wordt diegene natuurlijk daarop beoordeeld, dan moet het wel een eerlijk vergelijk zijn.

- Voor degenen die een vóór pic in hun collage willen hebben, moet deze foto dan niet aan het begin van de contest naar jou gemaild worden, zodat zeker is dat deze aan het begin van de contest is gemaakt? Klinkt wellicht wat overdreven voor sommigen, maar dan weet je zeker dat je een eerlijke contest hebt.

En het zijn maar suggesties uiteraard, jij bent de baas :)

Ik wil liever geen verplichte poses, omdat het een Miss Beachproof contest is en geen Miss Bodybuilding. Aangezien het maar 4 foto's zijn lijkt het mij leuker om dames gewoon de vrije hand te geven om te laten zien in welke poses zij er leuk uit zien. Ieder persoon ziet er tenslotte anders uit in een pose en als ik poses selecteer welke jou net niet goed vallen, dan vind ik dat ook weer jammer. Dus iedereen mag zelf weten hoe ze poseren!

1 foto in de collage is niet toegestaan. Gewoon 4 foto's. Anders moet ik straks uitzonderingen gaan maken voor iedereen en dan wordt het misschien te onoverzichtelijk. :)

-Leon
 
Je begrijpt m'n post verkeerd.

Ik wil liever geen verplichte poses, omdat het een Miss Beachproof contest is en geen Miss Bodybuilding. Aangezien het maar 4 foto's zijn lijkt het mij leuker om dames gewoon de vrije hand te geven om te laten zien in welke poses zij er leuk uit zien. Ieder persoon ziet er tenslotte anders uit in een pose en als ik poses selecteer welke jou net niet goed vallen, dan vind ik dat ook weer jammer. Dus iedereen mag zelf weten hoe ze poseren!

Ik heb het nergens over verplichte poses. Alleen dat de voor en na foto per persoon in dezelfde houding (of pose) moet zijn. En dat kan dus per persoon inderdaad een heel andere houding/pose zijn.

1 foto in de collage is niet toegestaan. Gewoon 4 foto's. Anders moet ik straks uitzonderingen gaan maken voor iedereen en dan wordt het misschien te onoverzichtelijk. :)

Ik heb het ook nergens over slechts 1 foto gehad :dunno:
 
Volgensmij moet je Cynthias post nog eens lezen ;)

Ze heeft het over een voorfoto, of deze dan niet aan het begin van de contest ingeleverd moet worden? En of dat deze niet in dezelfde pose moet zijn als één van de eindfoto's.
 
Je begrijpt m'n post verkeerd.



Ik heb het nergens over verplichte poses. Alleen dat de voor en na foto per persoon in dezelfde houding (of pose) moet zijn. En dat kan dus per persoon inderdaad een heel andere houding/pose zijn.



Ik heb het ook nergens over slechts 1 foto gehad :dunno:

Oh zo sorry, haha. Ik las het inderdaad verkeerd. Dat is misschien wel een goed idee, maar misschien dat men op het begin op 1 pose er goed uitziet en vervolgens na 8 weken een andere pose leuker vind. Ik begrijp je punt, maar ik wil iedereen zoveel mogelijk vrijheid geven. Een begin foto hoeft niet gelijk op het begin, denk ik. Wat zou hiervan het voordeel zijn? Om nep-accounts te voorkomen? :)

-Leon
 
Laatst bewerkt:
Ik zit te twijfelen om mee te doen... mmm ik denk er nog even over na! :o

Beachproof word ik sowieso niet in die korte tijd.
 
Laatst bewerkt:
Niet twijfelen ,lekker meedoen!
 
Kom op mannen! Laat je de dames meedoen! Misschien dat je nog wat kan meesnoepen van het prijzengeld. :D

-Leon
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven