AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Bodylab

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg goede deelnemers dit jaar. Iedereen succes! :thumbs:
 
Zou het trouwens niet een veel slimmer rating-systeem zijn als iedereen een specifieke volgorde aan kon geven?
 
Zou het trouwens niet een veel slimmer rating-systeem zijn als iedereen een specifieke volgorde aan kon geven?
Systeem laat dit niet toe, maar ratings hebben altijd prima gewerkt.
 
Hhhnnnng wat een fysieken, mirin'
 
Gefeliciteerd mannen, vooral voor Stef the bodybuilder heb ik enorm veel respect.

Echter had ik niet verwacht dat de deelnemers op elkaar kunnen stemmen.
IMO brengt dat verwarring. Je kan jezelf een 10 geven en de beste een 7 bv.
Misschien zie ik dat wel verkeerd. Maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Ik ga dus uit principe niemand een cijfer geven, enkel complimenten en tips.
 
Gefeliciteerd mannen, vooral voor Stef the bodybuilder heb ik enorm veel respect.

Echter had ik niet verwacht dat de deelnemers op elkaar kunnen stemmen.
IMO brengt dat verwarring. Je kan jezelf een 10 geven en de beste een 7 bv.
Misschien zie ik dat wel verkeerd. Maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Ik ga dus uit principe niemand een cijfer geven, enkel complimenten en tips.

Lijkt me dat niemand zo flauw is. Ik geef ook geen cijfers dit jaar, omdat ik een beetje biased ben :p

Denk dat als de mods zien dat je je concurrent een laag cijfer geeft er wel ingegrepen wordt.
 
Cmon T, klein beetje programmeerwerk :)
Nou dit is niet een beetje maar een hoop waar hij het over heeft, want er moet dan een heel nieuw stemsysteem gemaakt worden. Terwijl dit perfect werkt, als je de vorige contests bekijkt dan valt er weinig aan te merken op de rankings.
 
Gefeliciteerd mannen, vooral voor Stef the bodybuilder heb ik enorm veel respect.

Echter had ik niet verwacht dat de deelnemers op elkaar kunnen stemmen.
IMO brengt dat verwarring. Je kan jezelf een 10 geven en de beste een 7 bv.
Misschien zie ik dat wel verkeerd. Maar wie ben ik om daar over te oordelen.

Ik ga dus uit principe niemand een cijfer geven, enkel complimenten en tips.

Helemaal mee eens, ik ga ook geen cijfers geven. Wel bij sommigen complimenten of verbeterpunten :)

Ja die Stef is aardig goed voor zijn leeftijd! Alleen hij moet wel gaan deadliften ;)
 
Wat een beesten lopen hier rond op DBB !! Iedereen die mee heeft gedaan, mijn complimenten !! Toppers voor mij zijn KEUN - Markot en Pumped. Die komen in de top 3.
 
Geprobeerd zoveel mogelijk heren een cijfer te geven.

Niveau over het algemeen is super!
 
Dit is overduidelijk dat KEUN dit mag winnen volgens mijn mening, ik ben al lid sinds 2009 en volg hem al sinds dan in zijn logboek.. Als je zijn progressie kijkt van in het begin tot nu dan mag hij er zeker staan, hij is ook niet veel size verloren met zijn cut voor het contest!
Maar ik vind dat Fonckie er dan veel beter bijstaat dan Ezra dus verdiend Fonckie meer een tweede plaats, en markrot 3e plaats
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
1. Keun,
2. Ezra, Foncky, Markrot, Tyle
3. Pumped
4. rest

denk inderdaad zoals euphorea het al zegt dat de kwaliteit van de foto's toch indirect meewegen. maar niet als zodanig dat mijn nummer 1 vaststaat.
wellicht volgende keer een idee eenzelfde fotograaf te huren die alle deelnemers volgens poses vastlegt.:o

voor de rest zeer goede samenstelling, zitten een hoop tussen die heel gewaagd aan elkaar zijn.
 
Keun
Markrot
Ezra

De rest is ook niet mis, maar een top 3 is top 3.
 
Keun heeft heel veel geluk met de kwaliteit en belichting van zijn foto's. Neemt natuurlijk niet weg dat hij een super fysiek heeft, maar vertekent het een beetje imo.

Vind het licht niet zo denderend, maar Keun heeft wel netjes zijn huiswerk gedaan en heeft zijn poses duidelijk gedaan zodat alles wel goed te zien is, ook zijn mindere punten zijn zichtbaar, en dat is ook iets om wat van te zeggen, alleen je esterkste punten tonen is makkelijk.

Hij moet alleen vriendelijker kijken op de foto :D
 
We beoordelen het hoofd niet;)
Anders was ik allang MR O :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven