AndroidHealthClinic

Aankondiging DBB Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Bodylab (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oef nog een paar uurtjes, welke spannende ontwikkelingen kunnen er nog gebeuren die leiden tot een wissel in plaats 1 en 2 :p
 
wie heeft gewonnnen?
 
Volgens mij loopt die nog altijd, want ik heb net kunnen stemmen.
 
Er zijn nog kansen!
 
Haha Mark, op 100+ stemmen maak je geen verschil meer met een paar stemmen hoor, en zeker geen twee tienden ;) ik heb mijn 4e plek al lang geaccepteerd.
 
als je niet wint ga je dan powerliften ?


j/k heb op jou gestemd

Hehe ga me na de contest weer flink op het PLen richten.
Als de raw wedstrijd in dec. doorgaat ga ik het nk onder 66kg winnen :D

Haha Mark, op 100+ stemmen maak je geen verschil meer met een paar stemmen hoor, en zeker geen twee tienden ;) ik heb mijn 4e plek al lang geaccepteerd.

Ben ik te hoopvol?

Anders geef ik mezelf net de laatste seconde van de contest een 10 en keun een 1, kijken hoe dichtbij ik kom.



j/k :rolleyes:


---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 14:57 ----------

Btw bob holy shit, je staat er maar 0.08 punt achter ezra. Best nog wel een kans op een prijs als je heel veel mazzel hebt.
 
Tja, als meneer RFFNCK Ezra een 3 geeft en bob een 10 wordt het verschil rap kleiner ;)
 
Wanneer is het stemmen nu afgelopen? Ik dacht gisteravond om 21.00uur:rolleyes:
 
Stemmen daarna zullen wel niet meer meetellen als dat echt tot een andere uitslag leidt
 
Stemmen daarna zullen wel niet meer meetellen als dat echt tot een andere uitslag leidt
Ik weet voorgaande jaren was er altijd nog een directe vermelding geplaatst zo van 'Laatste dag stemmen' of vergis ik me hierin?
 
Stemmen is afgelopen!

Alles wordt nu gecontroleerd, de uitreiking volgt rond 18u00. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven