AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD DBB Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Bodylab

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als een vriendelijke witte lach beloond werd, was de winnaar allang duidelijk :cool::p

axz79w.png

Ja dat wel hahaha, naja ik heb je ook als 2de :) maar dacht dat je er maar 1 mocht noemen.
Je had droger gekund, maar mooie smalle taille en goeie ronde schouders zag ik op de fotoos, top!

Shit check die taille, hoeveel is ie?

Niet de jury omkopen markrot :finger:

Uiteraard, daar betaalt hij grof geld voor :D

Een hele goede shoot Peter!
Waarom sommige zo graag slechte foto's willen zien is mij een raadsel. Zolang er maar niet fotogeshopt wordt is imo alles mogelijk qua belichting ed., het is tenslotte een fotocontest. Voor irl moet men het podium op.:D

On topic:
De top ligt er dicht bij elkaar maar wel hoge kwaliteit. Echte massa monsters ontbreken dit keer en de discussie massa vs aesthetics dus ook gelukkig...
Jammer dat ik niet mee kon doen maar ben nu aan het genieten van welverdiende vakantie daar kan geen contest tegenop.
Morgen ga maar eens wat cijfers uitdelen vanaf het strand......:cool:

Net even de maten koud opgenomen, misschien grappig als andere deelnemers dit ook doen. Om te kijken hoe dat verhoudt tegenover een foto.

Armen: 37,75cm
Benen: 53cm
Kuiten: 40cm
Schouders: 117cm
Lats: 103,5cm
Taille: 70,5cm (als ik de buik heb uitgehangen, trek ik alles strak aan kom ik iets onder de 60 hehe)

Nu snappen jullie misschien ook beter waarom ik geen wedstrijdambitie heb :p

Net even de maten koud opgenomen, misschien grappig als andere deelnemers dit ook doen. Om te kijken hoe dat verhoudt tegenover een foto.

Armen: 37,75cm
Benen: 53cm
Kuiten: 40cm
Schouders: 117cm
Lats: 103,5cm
Taille: 70,5cm (als ik de buik heb uitgehangen, trek ik alles strak aan kom ik iets onder de 60 hehe)

Nu snappen jullie misschien ook beter waarom ik geen wedstrijdambitie heb :p
echt met die stats zon fysiek.. was ik maar 1.70 :D Kan je helaas geen rating geven maar vind jou de beste fysiek hebben met name esthetisch gezien.

beetje jammer dat mn foto's niet geweldig zijn gelukt, heb meer massa dan de rest van de deelnemers. Armen alleen al zijn 46/47cm met aders overal erop. Dan kan je blijkbaar ook verliezen van kerels met 38cm armen :D Heb alleen wel veel minder werk ingestoken door niet te cutten tov de andere serieuze deelnemers, dus op zich snap ik het wel.

Iig een ervaring geweest waar ik van geleerd heb ;)

Haha, pak dan maar nog wat meer kuurtjes, misschien dat je volgend jaar dan wel van me wint :D

Gewoon superdroog zijn, dan heb je bijna altijd succes in de contest.

beetje jammer dat mn foto's niet geweldig zijn gelukt, heb meer massa dan de rest van de deelnemers. Armen alleen al zijn 46/47cm met aders overal erop. Dan kan je blijkbaar ook verliezen van kerels met 38cm armen :D Heb alleen wel veel minder werk ingestoken door niet te cutten tov de andere serieuze deelnemers, dus op zich snap ik het wel.

:D

Door diep te cutten raak je ook weer massa kwijt he.

Je zou het idd op de foto's niet zeggen.. Mss dat je anders idd verder was geraakt.

Vind het licht niet zo denderend, maar Keun heeft wel netjes zijn huiswerk gedaan en heeft zijn poses duidelijk gedaan zodat alles wel goed te zien is, ook zijn mindere punten zijn zichtbaar, en dat is ook iets om wat van te zeggen, alleen je esterkste punten tonen is makkelijk.

Hij moet alleen vriendelijker kijken op de foto :D
Dankjewel Robbie, zo had ik ook close up pics kunnen nemen die meer detail laten zien maar ik zie dat we pics posten in dit topic..brb uploading pics :trollface:

en wat gezichtsuitdrukkingen betreft, makkelijker gezegt dan gedaan ik ga niet selecteren waar mijn gezicht beter op uit komt en mijn fysiek minder, is geen modellen wedstrijd of toch wel?:p

nog een 40+er hier hoor;)

Markkrot, jij hebt mijn streeffysiek, also same height, yay :D

hoe droger je bent, hoe groter je lijkt ;)

Duidelijk dat dit een aesthetics wedstrijd is geworden. :D

:D

Door diep te cutten raak je ook weer massa kwijt he.

True.. Ik schrok me kapot op de weegschaal van de ochtend met de fotoshoot.
Ruim 4 kilo kwijt en vetpercentage 2 punten omhoog. Gelukkig was de huid wel 1,5 mm dunner. Maar ik lijk een stuk kleiner.
Het was ook een hele ervaring, met vele leerpunten.
Ik sta er nu al weer vele malen beter bij als ik gewoon aan het pompen ben.
Dus al met al over de foto's niet tevreden. Ik weet nu beter.
Met het resultaat wat ik nu elke avond en ochtend zie tijdens het tandenpoetsen ben ik heel erg blij.
Ik denk dat het uiteindelijk voor de meeste mensen een persoonlijke strijd is geweest. De uitslagen van de top 3 zijn geheel terecht!

Op naar de volgende opdracht. ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Reacties
189
Weergaven
3.327
  • Gesloten
  • Sticky
  • Peiling Peiling
WEDSTRIJD Stemmen!