Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

echt met die stats zon fysiek.. was ik maar 1.70Net even de maten koud opgenomen, misschien grappig als andere deelnemers dit ook doen. Om te kijken hoe dat verhoudt tegenover een foto.
Armen: 37,75cm
Benen: 53cm
Kuiten: 40cm
Schouders: 117cm
Lats: 103,5cm
Taille: 70,5cm (als ik de buik heb uitgehangen, trek ik alles strak aan kom ik iets onder de 60 hehe)
Nu snappen jullie misschien ook beter waarom ik geen wedstrijdambitie heb![]()
Kan je helaas geen rating geven maar vind jou de beste fysiek hebben met name esthetisch gezien.
Heb alleen wel veel minder werk ingestoken door niet te cutten tov de andere serieuze deelnemers, dus op zich snap ik het wel.
beetje jammer dat mn foto's niet geweldig zijn gelukt, heb meer massa dan de rest van de deelnemers. Armen alleen al zijn 46/47cm met aders overal erop. Dan kan je blijkbaar ook verliezen van kerels met 38cm armenHeb alleen wel veel minder werk ingestoken door niet te cutten tov de andere serieuze deelnemers, dus op zich snap ik het wel.
Iig een ervaring geweest waar ik van geleerd heb![]()

beetje jammer dat mn foto's niet geweldig zijn gelukt, heb meer massa dan de rest van de deelnemers. Armen alleen al zijn 46/47cm met aders overal erop. Dan kan je blijkbaar ook verliezen van kerels met 38cm armenHeb alleen wel veel minder werk ingestoken door niet te cutten tov de andere serieuze deelnemers, dus op zich snap ik het wel.
Dankjewel Robbie, zo had ik ook close up pics kunnen nemen die meer detail laten zien maar ik zie dat we pics posten in dit topic..brb uploading picsVind het licht niet zo denderend, maar Keun heeft wel netjes zijn huiswerk gedaan en heeft zijn poses duidelijk gedaan zodat alles wel goed te zien is, ook zijn mindere punten zijn zichtbaar, en dat is ook iets om wat van te zeggen, alleen je esterkste punten tonen is makkelijk.
Hij moet alleen vriendelijker kijken op de foto![]()

nog een 40+er hier hoorbeetje jammer dat mn foto's niet geweldig zijn gelukt, heb meer massa dan de rest van de deelnemers. Armen alleen al zijn 46/47cm met aders overal erop. Dan kan je blijkbaar ook verliezen van kerels met 38cm armenHeb alleen wel veel minder werk ingestoken door niet te cutten tov de andere serieuze deelnemers, dus op zich snap ik het wel.

Als een vriendelijke witte lach beloond werd, was de winnaar allang duidelijk
http://i46.tinypic.com/axz79w.png
Door diep te cutten raak je ook weer massa kwijt he.