Fitness Seller

DBB kleding....een voorstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben benieuwd, zou wel leuk zijn!

Mischien inderdaad een enquete of poll wat de populairste kleuren zijn ... en teksten reclames etc..

Dat is bijv. 1 van de dingen die beslist zouden moeten worden. Tanktop of t-shirt? En dan de kleur, en de tekst...
waarom niet beide ? t-shirt en tanktop
kleur via poll beslist worden
en tekst ook best via poll nadat er enkele voorbeelden gegeven zijn ...:rolleyes:
waarom start je geen nieuw topic waarin mensen hun iedeen kunne posten en kunne stemmen op de kleur (poll)

Ik zal eens een speciale enquete aanmaken die uit meerdere vragen bestaat, want in zo'n gewone poll is dat te lastig. Als ie klaar is zal het gepost worden.

Vind het een goed idee want goede spullen zijn niet zo eenvoudig te verkrijgen

Ik koop in ieder geval 4 shirts T. Leden moeten wel extra karma krijgen bij het aanschaffen:D

Laat even weten Big-T hoe je die shirts kan bestellen. Hou het gewoon simpel.. Een t-shirt en tanktop met het logo van DBB en de naam volledig--> dutchbodybuilding.com(mannetje met biceps er ook op)

Ik weet niet hoeveel je er minimaal moet laten maken? anders is het waarschijnlijk een te groot risico?

als het doorgaat wil ik er ook wel een paar..stuk of 3

Heb ook wel interesse in een paar stuks. Liefst van die stringer tanktops :)

vind da ook weer niet echt nodig.. gewone tanktops.. mogen iets wijder zijn maar niet zo.. als je echt groot bent is ut wel oke anders is ut niks vind ik..

idd, maar ik vind het als je echt groot bent ook niks. Train altijd lekkerder in een t-shirt of gewone tanktop. Als je van die sliertjes draagt kan je net zo goed alles uit doen :P

idd, maar ik vind het als je echt groot bent ook niks. Train altijd lekkerder in een t-shirt of gewone tanktop. Als je van die sliertjes draagt kan je net zo goed alles uit doen :P

haha ja idd.. maaralles komt wel mooi uit.. ik heb wat tanktops die komen er bij in de buurt.. zie avatar.. die zijn relax.. zit lekker los en toch bedenkt het genoeg.. heerlijk om en te trainen.. niet die strakke zooi, die krijg ik na training nooit uit..

Vindt zo'n stringer tanktop van powerhouse op muscletotaal.nl gaaf, gay of niet. Gewone tanktop zou ik trouwens ook wel kopen (als kleur het liefst zwart of grijs).

Laatst bewerkt:
Ik zal de enquete met plaatjes maken dan is het nog wat makkelijker kiezen.

Ik meng me even in de discussie...

Zit in de printer-business en wij gaan zeer binnenkort in 1 van onze filialen beginnen met het professioneel bedrukken van T-shirts, mokken, petjes etc. Tevens de beschikking over een echte computer-nerd in het personeelsbestand die logo's kan ontwerpen etc...

Weet niet of je al iemand hebt om de zooi te laten drukken maar kan misschien eens overleggen of we een mooie deal kunnen sluiten, zodat het voor iedereen betaalbaar is?

Zo kun je dan bijvoorbeeld je eigen persoonlijke tekst erbij zetten? Zoals 100% fan van SinperX? (sorry kon het niet laten)

t mag ook gewoon subtiel :) het log op de borst met daaronder niet al te groot DBB, moet wel beetje stylo blijven jeweeetsss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven