MuscleMeat

DBB kleding....een voorstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
t mag ook gewoon subtiel :) het log op de borst met daaronder niet al te groot DBB, moet wel beetje stylo blijven jeweeetsss

Inderdaad, zo dacht ik ook: Logo (biceps mannetje) + (dutch)bodybuilding <-- kleine letters.
Maar wel alles subtiel, en geen loei grote letters.

Oh dit is pas een goed idee. En dan kunnen we slogans van dbb-leden op de shirts zetten.

"Dus ik keek rond kwart voor 7 op msn, had ze een huilemoticon erin staan. Met daarachter: Wegh.
Mijn alarm ging direct af. Dit was niet goed."

"Doel

Massa. Puur massa."

"Ik ben Sniperx"

"Ik dacht eindelijk rust te hebben.."

Jaaaa..
Dit is geniaal.

:roflol:

Komen er dan ook Hoodies?

Laatst bewerkt:
WTF zijn hoodies?

- een petje? :o

Nog net voor ik ga slapen eens liggen prutsen omdatk benieuwd was naar hoe het eruit zag;)

'k vindt het wel iets hebben, 'k zou me er direct enkele aanschaffen voor te trainen.

2jadr34.jpg

33b31bm.jpg

Nog net voor ik ga slapen eens liggen prutsen omdatk benieuwd was naar hoe het eruit zag;)

'k vindt het wel iets hebben, 'k zou me er direct enkele aanschaffen voor te trainen.

2jadr34.jpg

33b31bm.jpg

is zeker wel vet:)

niet mooier om groot op de rug te doen, en alleen het logo + DBB eronder ofzo op de voorkant ter hoogte van de borst te doen???

haha:D 'k heb ff gegoogeld

trui met kap
http://www.gomedia.us/arsenal/images/product_images/hoodies on black.jpg

maar dat er al eerst t shirts komen, dan mogen we al blij zijn;) achteraf kan er nog bekeken worden

OK, ja dat is idd relaxt voor in de winter tijdens het trainen en joggen idd!

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

is zeker wel vet:)

niet mooier om groot op de rug te doen, en alleen het logo + DBB eronder ofzo op de voorkant ter hoogte van de borst te doen???

IDD, iets subtieler..

Of onder dat logo (bicep mannetje) heel klein dutchbodybuilding.com, maar DBB kan ook idd!

Als het er goed uit komt te zien neem ik er ook een paar, mits het van een redelijke kwaliteit is. Er is ook van dat bedrukte spul waar na 2x wassen geen model meer in zit...:grumble:

vind zo'n hoodie (kende het ook niet) wel vet idd! maar eerst maar de shirts denk ik dan komt dat hopelijk nog wel.. moeten wel niet te dik zijn, is te warm om te sporten dan..
misschien een hele kledinglijn? sportbroeken, boxers, sokken, strings, corrigerende broekjes enzo :roflol: haha!

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

2jadr34.jpg

33b31bm.jpg

wel goed trouwens..
achterzijde zou mooi zijn met

Dutch
Bodybuilding
.com

op deze manier en dan het loge erboven.. nekhoogte ong, (.com iets kleiner dan de rest) hm zie net dat het niet zo gepost wordt als ik wil.. bedoel dus gecentreerd ipv links uitgelijnd

Paint deed het niet meer, dus met behulp van word en een printscreen dit gebakken:D
shirt.jpg

Paint deed het niet meer, dus met behulp van word en een printscreen dit gebakken:D
shirt.jpg

sow jij bent goed!
vind dat wel een mooi ontwerp.. eerlijk gezegd voor vrouwen iets mooier dan mannen..vind voor mannen mag het IETS duidelijker/'stoerder' of zoiets haha

wel mooi gemaakt (Y)

2gxiw3q.jpg

avlki1.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven