- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha Thankssow jij bent goed!
vind dat wel een mooi ontwerp.. eerlijk gezegd voor vrouwen iets mooier dan mannen..vind voor mannen mag het IETS duidelijker/'stoerder' of zoiets haha
wel mooi gemaakt (Y)

Als je in een bodybuilding trui/shirt gaat lopen, kun je ook maar beter een big ass mother****er zijn.
Ik zou best zooi willen kopen, maar dan moet eerst m'n nickname veranderd worden. Als bekenden de shit gaan lezen die ik hier neerplemp, heb ik geen leven meer![]()
Ik heb geen zin om de hele thread door te lezen, maar heeft T inmiddels al gereageerd?![]()
Ik zal de enquete met plaatjes maken dan is het nog wat makkelijker kiezen.
Ik zal eens een speciale enquete aanmaken die uit meerdere vragen bestaat, want in zo'n gewone poll is dat te lastig. Als ie klaar is zal het gepost worden.
Nee ik bedoelde echt een keuze, het meest populaire qua kleur/soort/tekst dus. Want zoveel keuze zit er niet direct in. DBB heeft geen webwinkel.
Dat is bijv. 1 van de dingen die beslist zouden moeten worden. Tanktop of t-shirt? En dan de kleur, en de tekst...
Ik sluit niet uit dat dit terug komt hoor. Alleen is het niet voor onmiddellijk.
Dank voor de moeite.

hahaHaha Thanks
In zoiets zou ik wel willen rondlopen. Lang haar verbergt de link
Ik weet natuurlijk niet wat mannen mooi vinden, maar vond dit voor meiden wel te doen![]()
was misschien wel iets te veel van het goede ja
maar gewoon
www.
dutchbodybuilding
.com
op de achterkant dan?