AndroidHealthClinic

DBB kleding....een voorstel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie net dat het Separates moet zijn.. en ik heb er seperates neergezet.. naja.

Thanks bennozz!

sow jij bent goed!
vind dat wel een mooi ontwerp.. eerlijk gezegd voor vrouwen iets mooier dan mannen..vind voor mannen mag het IETS duidelijker/'stoerder' of zoiets haha

wel mooi gemaakt (Y)
Haha Thanks :D:D:D
In zoiets zou ik wel willen rondlopen. Lang haar verbergt de link :o
Ik weet natuurlijk niet wat mannen mooi vinden, maar vond dit voor meiden wel te doen :D

even mijn bijdrage posten, niet op de quality letten, is vlug in elkaar gestoken :D

voor de bodybuilers:
xas76e.jpg

voor de powerlifters:
2d100ab.jpg

voor de strongmen:
2mraao3.jpg

Zijn best leuk G3RR3 !

Als je in een bodybuilding trui/shirt gaat lopen, kun je ook maar beter een big ass mother****er zijn.

Ik zou best zooi willen kopen, maar dan moet eerst m'n nickname veranderd worden. Als bekenden de shit gaan lezen die ik hier neerplemp, heb ik geen leven meer :roflol:

Als je in een bodybuilding trui/shirt gaat lopen, kun je ook maar beter een big ass mother****er zijn.

Ik zou best zooi willen kopen, maar dan moet eerst m'n nickname veranderd worden. Als bekenden de shit gaan lezen die ik hier neerplemp, heb ik geen leven meer :roflol:

Hahaha.. damn je hebt eigenlijk best wel een punt.

dat alleen op de borst is voldoende imo

Ik heb geen zin om de hele thread door te lezen, maar heeft T inmiddels al gereageerd? :roflol:

Ik heb geen zin om de hele thread door te lezen, maar heeft T inmiddels al gereageerd? :roflol:

Ik zal de enquete met plaatjes maken dan is het nog wat makkelijker kiezen.
Ik zal eens een speciale enquete aanmaken die uit meerdere vragen bestaat, want in zo'n gewone poll is dat te lastig. Als ie klaar is zal het gepost worden.
Nee ik bedoelde echt een keuze, het meest populaire qua kleur/soort/tekst dus. Want zoveel keuze zit er niet direct in. DBB heeft geen webwinkel.
Dat is bijv. 1 van de dingen die beslist zouden moeten worden. Tanktop of t-shirt? En dan de kleur, en de tekst...
Ik sluit niet uit dat dit terug komt hoor. Alleen is het niet voor onmiddellijk.

alstu

Gerre: De front vind ik precies uber zo:thumbs:, de achterkant iets to much, miss alleen: 'Bodybuilding' ofzo of helemaal niets achterop!

Die van Gerre vind ik ook wel een hele mooie!

het is zeker mooi maar het hoeft niet zo nadrukkelijk te staan zo van : BODYBUILDER..
vind het mooier als het bescheiden maar toch duidelijk is.. refereer dus naar dit forum maar niet naar jezelf, denk dat je jezelf zo nogal voor lul zet of je moet een monster fysiek hebben.. mja zelfs dan heb ik nog zo iets van kijk hem met zn dom shirt haha..

dus gewoon duidelijk DBB.com.. is duidelijk genoeg voor de mensen.. of Dutch Bodybuilding.. zeg ook meer dan 100 woorden, hoeft niet bij te staan dat IK het ben, dat zien de mensen vanzelf;) haha

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Haha Thanks :D:D:D
In zoiets zou ik wel willen rondlopen. Lang haar verbergt de link :o
Ik weet natuurlijk niet wat mannen mooi vinden, maar vond dit voor meiden wel te doen :D

voor meiden is het zeker leuk! voor mannen minder.. zou het leuk vinden un meid in de sportschool tegen te komen met zo'n shirt! mja er trainen amper (knappe) dames..

was misschien wel iets te veel van het goede ja :D

maar gewoon
www.
dutchbodybuilding
.com
op de achterkant dan?

was misschien wel iets te veel van het goede ja :D

maar gewoon
www.
dutchbodybuilding
.com
op de achterkant dan?

nou dat www mag weg.. en dan Dutch -> daaronder: Bodybuilding -> daaronder: (kleine letters): .com Dit dan wel gecentreerd dus recht onder elkaar en voorkant het loge en website in het klein..'Bodybuilding' met iets grotere letters dan 'Dutch' en '.com' het kleinste..

eventueel het loge nog bovenaan in de nek..

zoiets dus?
33oh53k.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven