- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom maar naar de meet..doe ik wel even voor hoe je efficiënt moet bulken..
Ik heb geen zin om de rest van de week op een auschwitzdieet à 1800 kcals te moeten leven.Kom maar naar de meet..doe ik wel even voor hoe je efficiënt moet bulken..
Wij willen ook niet gecorrigeerd worden op alles wat wij doen. Stel je voor dat wij dingen verkeerd uitspreken.Ik heb geen zin om de rest van de week op een auschwitzdieet à 1800 kcals te moeten leven.
whut what m8
inb4 peer pressure dessert
Dat je je hier nog bevindt op DBB

Mijn dag totaal is voor jou bijna een hele weekDat heb ik vaker gehoord..maar uiteindelijk vreet het gros van de DBB'ers op een AYCE nog minder dan ik op een halve geplande dag![]()

Iedereen moet doen en eten wat hij/zij wil. Een meet in de gym lijkt me tof. Als we daarna naar een of ander AYCE schransrestaurant gaan, weet ik niet of ik wel mee ga. Ik ben meer van kwalitatief goed voedsel; daarmee bedoel ik echt geen sterrenrestaurant ofzo, maar wel iets beters dan Sumo of New York pizza bijvoorbeeld.Wij willen ook niet gecorrigeerd worden op alles wat wij doen. Stel je voor dat wij dingen verkeerd uitspreken.
Iron house niks?
Mwa, als ik zo de foto's van Iron House bekijk trekt het mij ook totaal niet. Lijkt veel meer gericht op mensen die vooral met kracht bezig zijn (weet even niet zo goed hoe ik het moet uitleggen). Voor mij als vrouw iig absoluut geen aantrekkelijke setting. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niet squat, deadlift of bench.
Golds Gym Nieuwegein ben ik al eens geweest, zeer prettige gym en genoeg materiaal ook.