Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Echo

Echo

Sommige ectos durven wel dik te worden @Skatermarvin. Leer eens fatsoenlijk eten :D:D

aushwitz dieet ^^ lol

Wij willen ook niet gecorrigeerd worden op alles wat wij doen. Stel je voor dat wij dingen verkeerd uitspreken.
Iedereen moet doen en eten wat hij/zij wil. Een meet in de gym lijkt me tof. Als we daarna naar een of ander AYCE schransrestaurant gaan, weet ik niet of ik wel mee ga. Ik ben meer van kwalitatief goed voedsel; daarmee bedoel ik echt geen sterrenrestaurant ofzo, maar wel iets beters dan Sumo of New York pizza bijvoorbeeld.

Niemand moet mee hoor.. Het is niet zo dat wanneer je wel naar de meet komt je per se mee moet eten :P

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ben wel in voor meet en AYCE.

Mwa, als ik zo de foto's van Iron House bekijk trekt het mij ook totaal niet. Lijkt veel meer gericht op mensen die vooral met kracht bezig zijn (weet even niet zo goed hoe ik het moet uitleggen). Voor mij als vrouw iig absoluut geen aantrekkelijke setting. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niet squat, deadlift of bench.

Golds Gym Nieuwegein ben ik al eens geweest, zeer prettige gym en genoeg materiaal ook.

Mwa, als ik zo de foto's van Iron House bekijk trekt het mij ook totaal niet. Lijkt veel meer gericht op mensen die vooral met kracht bezig zijn (weet even niet zo goed hoe ik het moet uitleggen). Voor mij als vrouw iig absoluut geen aantrekkelijke setting. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik niet squat, deadlift of bench.

Golds Gym Nieuwegein ben ik al eens geweest, zeer prettige gym en genoeg materiaal ook.

Eens, zou toch liever golds gaan.

Ihu heeft benched, squat, deadlift platform, Peck dec, rear delt geval, hacksquat, leg extension , ham curl, abduct geval, 45gr press, cable cross-overs plus cable rows/pulldowns en dumbells.

Genoeg voor bodybuilders dus. Veel meer dan kabels en barbell / dumbell heb je imo niet nodig

Natuurlijk wel.. spiegels :roflol:

Terug
Naar boven