- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spiegels blijkbaar ♂️♂️♂️
Als je maar kan vreten achteraf..
Ik neem een zak snoep mee voor intra workoutOf ayce tijdens het trainen. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen....
Je kunt toch gewoon een voorkeur hebben voor een andere gym? Dit dus!Oh oh, die haat toch altijdJe kunt toch gewoon een voorkeur hebben voor een andere gym?
Iron House heeft een super dode ongezellige en onprettige uitstraling op de foto's. Jullie caren waarschijnlijk vanwege het feit dat er zoveel racks en barbells en dingen zijn voor de ekte diehards. Nu ik daar hooguit twee oefeningen mee doe heeft dat voor mij geen prioriteit.
Those where the days.. zou willen dat ik nu nog de fantasie had om met barbies te spelen 
Allereerst hebben wij een afdeling die speciaal is opgezet voor beginners. De machines in deze zaal kunnen niet zwaar ingesteld worden en hier zijn ook onze groepsfitnesslessen. U bent nooit alleen aan het trainen en misschien ontmoet u daar wel een trainingsmaatje voor als u doorschuift naar de oranje zaal.
Voor de ver-gevorderden die zwaar willen trainen hebben we de blauwe zaal. In deze zaal van meer dan 450 m2 vindt u meer dan 100 apparaten van diverse merken en een scala aan losse gewichten.
Beginners mogen niet met hun poten aan de losse gewichten komen!