Fitness Seller

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Heb gestemd op iron house, maar golds klinkt toch beter na het gezeur over de spiegels en materiaal

Vraag me af wat jullie dan missen in ironhouse?

Maakt mij echt geen drol uit waar

Spekkie :windup:

• Like
Waarderingen: vntl
Of ayce tijdens het trainen :eating:. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen....

Oh oh, die haat toch altijd :aai: Je kunt toch gewoon een voorkeur hebben voor een andere gym?

Iron House heeft een super dode ongezellige en onprettige uitstraling op de foto's. Jullie caren waarschijnlijk vanwege het feit dat er zoveel racks en barbells en dingen zijn voor de ekte diehards. Nu ik daar hooguit twee oefeningen mee doe heeft dat voor mij geen prioriteit.

Oh oh, die haat toch altijd :aai: Je kunt toch gewoon een voorkeur hebben voor een andere gym?

Iron House heeft een super dode ongezellige en onprettige uitstraling op de foto's. Jullie caren waarschijnlijk vanwege het feit dat er zoveel racks en barbells en dingen zijn voor de ekte diehards. Nu ik daar hooguit twee oefeningen mee doe heeft dat voor mij geen prioriteit.
Dit dus!

Ik neem wel een spiegel voor jullie mee.
393988fe569e2d1297683ef9e5fa8c38.jpg

Ik zie geen EU stroom outlets

Denk persoonlijk buiten de afstand om voor mij persoonlijk dat je het beste van beide werelden bij @FoxGym aantreft.
Heb niet het idee dat het materiaal bij golds toereikend is voor de pl/wl groep en bij ihu je niet zoveel apparatuur hebt als bij fox icm de spiegels.

GO LLOYD!

Die omschrijving bij Gold's Gym:

Allereerst hebben wij een afdeling die speciaal is opgezet voor beginners. De machines in deze zaal kunnen niet zwaar ingesteld worden en hier zijn ook onze groepsfitnesslessen. U bent nooit alleen aan het trainen en misschien ontmoet u daar wel een trainingsmaatje voor als u doorschuift naar de oranje zaal.

Voor de ver-gevorderden die zwaar willen trainen hebben we de blauwe zaal. In deze zaal van meer dan 450 m2 vindt u meer dan 100 apparaten van diverse merken en een scala aan losse gewichten.

:roflol: Beginners mogen niet met hun poten aan de losse gewichten komen!

Bij Iron House zou ik zelf absoluut willen trainen, wat een gave plek. Maar ik kan begrijpen dat dat niet voor iedereen is.

Terug
Naar boven