- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
not sure yet maar mss ben ik ook in is een eind rijden uit Belgie ...

Je kunt best met me meerijden hoor. Als je al een klein stukje oprijdt tot de car pooling urmond naast het vd valk hotel.
antwerpenVan waar ben je? Als we komen, vertrekken wij uit O-Vl.
Geen idee waar je een beetje fatsoenlijk kunt eten in de buurt. Heb zelf niet echt een voorkeur wat dat betreft, ik vind al het eten wel lekker.
Met 'goed' bedoel je beter dan Sumo en vergelijkbare vreetschuren waar alles doordrenkt is met suiker en zout en waarvoor iedere Japanner zich in zijn graf zou omdraaien?Op loopafstand heb je shiki sushi waar goed ayce sushi kan eten en ook Five Guys. Centrum ben je zo met de auto en dan is hemel de limiet qua eten.
En douches. En verboden toegang voor homo's. Sorry dat ik discrimineer.
Het blijft ayce kwaliteit maar zeker beter dan de sumo ect. Het bestellen via tablets is ook wel makkelijk. Ook zijn de tafels niet zo dicht op elkaar, wel fijn voor alle dbb kleerkasten.Met 'goed' bedoel je beter dan Sumo en vergelijkbare vreetschuren waar alles doordrenkt is met suiker en zout en waarvoor iedere Japanner zich in zijn graf zou omdraaien?
heel jammer!Scheelt weer gezeik.