XXL Nutrition

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Wordt gezellig. Ben benieuwd met hoeveel we uiteindelijk gaan zijn, het lijkt aardig druk te worden :D. Mijn handtekeningenboekje ligt al klaar nu ik een aantal DBB-legendes ga ontmoeten. :roflol:

not sure yet maar mss ben ik ook in is een eind rijden uit Belgie ...

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat het 6 oktober geworden is. Mochten mensen vanuit zuid limburg op de weg naar Rotterdam (weert, eindhoven, tilburg, breda) nog twijfelen. Ik kan mensen meenemen en ben best aardig in het echt dus twijfel niet. :o

Zuid Afrika is nog centraler dan Rotterdam.
Je kunt best met me meerijden hoor. Als je al een klein stukje oprijdt tot de car pooling urmond naast het vd valk hotel.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn voorstel
We gaan eerst trainen bij @FoxGym van 16.00-18.00u op zaterdag 6 oktober (mits @FoxGym hiermee akkoord gaat natuurlijk) en vervolgens ergens eten in Rotterdam. Dan heeft iedereen ruim tijd om zijn training af te maken. Mocht je normaal maar één uur trainen rek je het maar uit tot twee uur zodat je niet te veel zweet voor het eten erna. Heb laatst heerlijk gegeten bij Supermercado maar dat is een beetje uit de buurt. Geen idee waar je een beetje fatsoenlijk kunt eten in de buurt. Heb zelf niet echt een voorkeur wat dat betreft, ik vind al het eten wel lekker.

Geen idee waar je een beetje fatsoenlijk kunt eten in de buurt. Heb zelf niet echt een voorkeur wat dat betreft, ik vind al het eten wel lekker.

Op loopafstand heb je shiki sushi waar goed ayce sushi kan eten en ook Five Guys. Centrum ben je zo met de auto en dan is hemel de limiet qua eten.

Op loopafstand heb je shiki sushi waar goed ayce sushi kan eten en ook Five Guys. Centrum ben je zo met de auto en dan is hemel de limiet qua eten.
Met 'goed' bedoel je beter dan Sumo en vergelijkbare vreetschuren waar alles doordrenkt is met suiker en zout en waarvoor iedere Japanner zich in zijn graf zou omdraaien?

Als je naar het centrum wil kun je trouwens beter je auto bij de P+R zetten en de metro pakken.

Er is in Alexander en directe omgeving toch wel meer te eten? Centrum is wel echt ondhandig imo..

• Like
Waarderingen: BB_
Beter gewoon die sushitent dan ipv gaan lopen kloten om naar het centrum te komen.

Met 'goed' bedoel je beter dan Sumo en vergelijkbare vreetschuren waar alles doordrenkt is met suiker en zout en waarvoor iedere Japanner zich in zijn graf zou omdraaien?
Het blijft ayce kwaliteit maar zeker beter dan de sumo ect. Het bestellen via tablets is ook wel makkelijk. Ook zijn de tafels niet zo dicht op elkaar, wel fijn voor alle dbb kleerkasten.

Tuurlijk zijn er ook nog andere opties, zoals maccie/kfc/burger king/la place en nog wat meer allemaal in dezelfde omgeving van winkelcentrum Alexandrium.

• Like
Waarderingen: BB_
Kan helaas niet mee 6 oktober :treuren:

Dat wordt weer een chickvrije meet.:roflol:

:roflol: funny cuz'it's true.

Terug
Naar boven