XXL Nutrition

Nieuws DBB meet 6 oktober Foxgym - Sponsored by XXL Nutrition

Peiling Peiling Ik wil de meet op zaterdag:

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
:roflol: zal eens vragen aan mijn vrienden bij de AIVD :p

Vast wel aanwezig, ik train er toch :p

ja graag!

Jammer dat @HillR en @ProudPizza niet kunnen, en @Carloz .
:janken:
@Skatermarvin : jij komt toch wel? Dan kan ik eens zien hoe AYCE werkt.:lol:
Nog even de aandacht trekken van wat actieve mensen en/of legendarische DBB'ers die ik wel zou willen ontmoeten:
@Galen
@harpep
@Arminius
@Gaspar Gomez
@Derksen
@ThuggishRuggish
@johnyjordaan
@040B
@Rob G
@Robke78
@Ron501
@neet61
@marina1975
@basmca
@RaceRookie
Alle moderators!
Vergeet de karma voortaan maar)

Jammer dat @HillR en @ProudPizza niet kunnen, en @Carloz .
:janken:
@Skatermarvin : jij komt toch wel? Dan kan ik eens zien hoe AYCE werkt.:lol:
Nog even de aandacht trekken van wat actieve mensen en/of legendarische DBB'ers die ik wel zou willen ontmoeten:
@Galen
@harpep
@Arminius
@Gaspar Gomez
@Derksen
@ThuggishRuggish
@johnyjordaan
@040B
@Rob G
@Robke78
@Ron501
@neet61
@marina1975
@basmca
@RaceRookie
Alle moderators!
Ik pas helaas. Gold's Gym was ik graag even komen buurten, maar Rotterdam gaat hem niet worden.

:roflol: 1 slechte ervaring...

Wie heeft er een linkje naar het B&F eiwit schandaal..:emo:

Dat hele circus heb ik meegekregen, ben al een tijdje lid.
Bovendien, 1 slechte ervaring die me 6 tientjes kost is voor mij voldoende.Gaat me nog niet eens om het geld maar de manier waarop mijn klacht behandeld werd.
En ga je me nou in elk topic lopen afzeiken omdat ik bij B&F bestel?Laat ff weten dan gooi ik je op de negeerlijst.

Jammer van de slechte ervaring, ik neem ook af en toe de budget whey van xxl en heb zoiets niet ervaren, hadden ze idd wel wat beter mogen oplossen maar laat ons het maar terug over de meet hebben nu.

Dat hele circus heb ik meegekregen, ben al een tijdje lid.
Bovendien, 1 slechte ervaring die me 6 tientjes kost is voor mij voldoende.Gaat me nog niet eens om het geld maar de manier waarop mijn klacht behandeld werd.
En ga je me nou in elk topic lopen afzeiken omdat ik bij B&F bestel?Laat ff weten dan gooi ik je op de negeerlijst.
Ho ho..rustig aan met deze roid rage. Het is niet afzeiken..bestel zelf ook weleens bij Body&Fit, maar zeker geen huismerk eiwitten.

Terug
Naar boven