AndroidHealthClinic

dbb- meeting op rock werchter

10.000 gratis Rock Werchter condooms :
Rock Werchter verdeelt samen met de belgianpopline.be het authentieke en supergladde Rock Werchtercondoom.

:: rock werchter 07 condoom ::

Herman S. wil het ons waarschijnlijk nog eens doorsteken dat we gedoet zijn met zijn prijzige tickets :o

Jammer dat het weer er niet zo erg goed uit ziet :( Dat word 4 dagen modder vechten ...bah

Hopelijk is het met de TW classic ( week later ) een stuk beter weer :)

Met LeuvenRock ga ik er vanuit dat het echt goed weer is :P Weer 4 dagen lol trappen ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik ben er deadsmurf en roxxe tegen het lijf gelopen, superrelaxe kerels, ze kunnen alleen niet zo goed smoren :D

4mlx2q1.jpg

6bymv83.jpg

en nog 1tje van mij alleen :D

6bymw0k.jpg

thanks clawfinger voor het oploaden :thumbs:

ik ben er deadsmurf en roxxe tegen het lijf gelopen, superrelaxe kerels, ze kunnen alleen niet zo goed smoren :D

4mlx2q1.jpg

6bymv83.jpg

en nog 1tje van mij alleen :D

6bymw0k.jpg

thanks clawfinger voor het oploaden :thumbs:

Hahah .. ik heb je gezien :) Leuk! Als ik had geweten dan had ik je aangestoten ;) Ik heb nog wel wat rond gekeken of ik iets herkenbaars zag, maar helaas :(

Ik ben vrij veel backstage, main en de straat geweest. geprobeerd leuke belgische meisjes te versieren. Niet echt gelukt, alleen die leuke op de haribo stand :P De laatste meisjes was vannacht om half 5 in de bier tent voor a1. bleek ze verloofd te zijn.. Maar ben er over uit...groninger vrouwen zijn leuk!

De vrijdag nacht vreselijk dronken geweest, ik weet nu dat je beter geen weed, tequila en bier moet mengen in een uurtje. Mijn dienst zat er om 8 uur op, en om 11 kon ik zowat niet meer op me benen staan :(

De hele zaterdag zo brak geweest als de pest, en tussendoor af en toe maar uurtje liggen slapen ;)

De zondag coïtus gehad met een onbekende, geen idee wie het was of is, want ik werd wakker en zij was weg .. Rare wereld dat belgie..

Maargoed, volgend jaar weer!! En volgende week op de TW Classics ;)

Hahah .. ik heb je gezien :) Leuk! Als ik had geweten dan had ik je aangestoten ;) Ik heb nog wel wat rond gekeken of ik iets herkenbaars zag, maar helaas :(

Ik ben vrij veel backstage, main en de straat geweest. geprobeerd leuke belgische meisjes te versieren. Niet echt gelukt, alleen die leuke op de haribo stand :P De laatste meisjes was vannacht om half 5 in de bier tent voor a1. bleek ze verloofd te zijn.. Maar ben er over uit...groninger vrouwen zijn leuk!

De vrijdag nacht vreselijk dronken geweest, ik weet nu dat je beter geen weed, tequila en bier moet mengen in een uurtje. Mijn dienst zat er om 8 uur op, en om 11 kon ik zowat niet meer op me benen staan :(

De hele zaterdag zo brak geweest als de pest, en tussendoor af en toe maar uurtje liggen slapen ;)

De zondag coïtus gehad met een onbekende, geen idee wie het was of is, want ik werd wakker en zij was weg .. Rare wereld dat belgie..

Maargoed, volgend jaar weer!! En volgende week op de TW Classics ;)

cool, wel spijtig dat we ons niet gezien hebben dan ;)

thanks clawfinger voor het oploaden :thumbs:[/QUOTE]

graag gedaan maat;)

haha, coole pics, sanca ! :D

ben wel goed verbrand, heel m'n schedel staat nu vol blaasjes ;p

haha :D

ja die sanca :roflol: werchter was superrrrrrrr :yes:

en hoe het kwam dat sanca nog rechtstond na al dat smoren ??? :P
deadsmurf hoe was het daar vanvoren met metallica? zoveel volk nie te doen
:wave:

sanca functioneert niet zonder weed :D
nee, een paar trekjes waren voldoende voor mij, anders loop ik direct veel te woozy ;)

metallica was echt super, praktisch allemaal nummers uit hun eerste vijf albums. echt top ! was idd wel een drukke massa vooraan, maar we hebben het overleefd :)

faithless was ook nog goed, niet meteen mijn ding maar kon het wel smaken.

haha, coole pics, sanca ! :D

ben wel goed verbrand, heel m'n schedel staat nu vol blaasjes ;p

haha, bij mij staan mn schouders vol, en mn voorhoofd is aan't vervellen :rolleyes:

ja die sanca :roflol: werchter was superrrrrrrr :yes:

en hoe het kwam dat sanca nog rechtstond na al dat smoren ??? :P
deadsmurf hoe was het daar vanvoren met metallica? zoveel volk nie te doen
:wave:

:roflol: :roflol: :roflol:

mn broertje kon me ook niet volgen met smoren :D

metallica was de bom!!! wij stonden redelijk vanvoor, maar hoe wij springen en zot doen, hebben we direct plaats genoeg :D

Metallica RULES!!!!! :bow2: Maaaaaar... heeft iemand MM gezien?!??

Marilyn Manson natuurlijk!! Ik MOET weten hoe die was/waren!!

Marilyn Manson natuurlijk!! Ik MOET weten hoe die was/waren!!

ik heb vorige week nog een site tegengekomen waar je livefragmenten van MM kon bekijken + setlist en bespreking van het concert

ben natuurlijk vergeten waar ik dat nu weer gezien heb :o

maar ik zal de komende dagen nog even rondsurfen en als ik het terugvind post ik de link hier, ok ? ;)

Merci Roxxe.

Terug
Naar boven