Fitness Seller

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.264
Ik zag op fb dat guess ook naar dat van anu ging dus ik weet niet of hij dit nou ook gaat skippen..
Zal wel epic fail worden als iedereen last minute afhaakt.

wat is nieuwe lijst dan? ik heb dit topic lang niet meer voorbij zien komen.

ik sta denk ik nog wel op de lijst

Iedereen die eerst de mini-meet in utrecht kwam bijwonen die moet het hier ook even melden. Het liefst met de vertrek en aankom tijden zodat ik daar een mooi verloop van kan maken en dat we niet alsnog opsplitsen.

Wacht dan eerst even op de mini-meet in Amersfoort dan treffen we jou in Utrecht.

quote dit bericht en voeg je naam toe als je in Amersfoort richting Utrecht gaat.

sTiiWaZz

Ik wou wel graag komen maar Rotterdam is mij te duur ben deze maand ****ing veel geld kwijt aan boetes dus moet het rustig aan doen, bovendien heb ik 2 verjaardagen die dag die bijden op dat feest gevierd gaan worden dus dat gaat mij voor

Peer geef je wel gelijk maar ik kom het nog wel goedmaken! next meet ben ik er sws bij

• #1.269
Ik wou wel graag komen maar Rotterdam is mij te duur ben deze maand ****ing veel geld kwijt aan boetes dus moet het rustig aan doen, bovendien heb ik 2 verjaardagen die dag die bijden op dat feest gevierd gaan worden dus dat gaat mij voor

Peer geef je wel gelijk maar ik kom het nog wel goedmaken! next meet ben ik er sws bij

Nou ja, kan ik begrijpen. Weet je of guess ook raincheckt?
Volgende keer beter bro.

Is al goed bro :)

Kan altijd wat tussenkomen jatoch, i was kiddin anyway's :)

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 00:55 ----------

Nou ja, kan ik begrijpen. Weet je of guess ook raincheckt?
Volgende keer beter bro.
Ik dacht hier ergens op het forum te hebben gelezen dat Guess ook naar die verjaardag van Anu ging...

Still on!
Hoewel het wel een beetje stil is in het topic. Maar ik kom zeker.

9 juni 2012 Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je mee gaat.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
AbFab
Peerebaum
Killy
Basjas101
Guess
Feedback
SkyBlazer
Bobby10 (ovb)
Marin1991 (ovb)
Fex (ovb)
Wvdlinden (ovb)
Kukishu
lloydatoni

Ik moet werken :( Dus moet verstek laten gaan.

• #1.273
@ Peer, ah, lame.

DG, jammer bro, niks aan te doen man..

9 juni 2012 Rotterdam
Copy/paste en voeg je naam toe als je mee gaat.

RustyM
Fhoc
Ironhide
Rondea
Kixat
euphorea
Ryanvdv
Mesuty
ThePretender
Mjita
AbFab
Peerebaum
Killy
Basjas101
Feedback
SkyBlazer
Bobby10 (ovb)
Marin1991 (ovb)
Fex (ovb)
Wvdlinden (ovb)
Kukishu
lloydatoni

in b4 twee mensen naar de meet

Nog een week te gaan, afzegging onder de streep:
inb4 oma sterft altijd op vrijdag 8 juni
--------------------------------------------------------------------------------------

Yo, zoals Anu al zei kies ik inderdaad voor een ander feest. Is een illegaal technofeest in een loods voor 200man en dat, ondanks dat ik rusty en andere ga missen, heeft toch echt meerwaarde :(

Waar wordt er op welke tijd afgesproken? En Guess, techno'en doe je maar een andere keer.

We kidnappen en slepen anu en guess gewoon met ons mee :cool:

• #1.279
Guess en Anu bellen om 23:00 waar we zitten omdat de smeris de party heeft gecrasht. :D

Ik verwacht uren lang film materiaal en nude pics

Terug
Naar boven