Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
maar ik ben er = waard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joh bro ga gewoon

Joh bro ga gewoon![]()
We hebben de vorige meet ookal gemist... denk dat we wat goed te maken hebben
en ken je niemand met Kortingskaart of Studenten-Kaart? dat scheel meestal ook enorm![]()
trueeee
Is niet geldig in de vakantie toch? dan zou ik vanaf adam reizen mit korting jawohl
Volgens mij krijg je gewoon 40% korting als je OV hebt in de vakantie.
yesyes haha
Down met dit planGuess je kan vast wel meerijden samen met anu & peerebaum, splitten we bezine kosten scheelt klauwen met geld

!Jawel anders meeten we gewoon op adam en gebruiken we mijn kortingskaart vanaf adam centraalIs niet geldig in de vakantie toch? dan zou ik vanaf adam reizen mit korting jawohl

Den Haag

Aaaawh, komt goed schatje
Ben maar 5 kg aangekomrn :$

Part 3
Baja
Kuki en Euphorea say goodbye, but we get a new member
Helaas gingen Kuki en Euphorea even later weg. We namen gepast afscheid. Even later zie ik een buffel binnen lopen, hij begint zich ineens voor te stellen aan de groep. Ik denk van "Lloyd?" en ja hoor dat was hem. Llyod is in the building. De groep was weer getroost en we gingen door feesten.
ik voel me echt goed dat ik een buffel word genoemd he![]()
Part 3
Baja
Kuki en Euphorea say goodbye, but we get a new member
Helaas gingen Kuki en Euphorea even later weg. We namen gepast afscheid. Even later zie ik een buffel binnen lopen, hij begint zich ineens voor te stellen aan de groep. Ik denk van "Lloyd?" en ja hoor dat was hem. Llyod is in the building. De groep was weer getroost en we gingen door feesten.
ik voel me echt goed dat ik een buffel word genoemd he![]()
Het is ook zo. Ik weet nog dat we die avond het over jou hadden. En of je wel zou komen en zo niet dat stiiwazz genaaid zou zijn i.v.m. slaap plek. Haha wel episch. En ook of Mjita zou langskomen etc.
Ik ga binnen kort maar een vaste datum prikken voor deze stap avond. Dan kan iedereen alvast deze dag vrij houden i.v.m. werk etc.
Haha, er moet een herhaling komen van dexe avond, alleeen
Wanneer?![]()