AndroidHealthClinic

DBB Stapavond 9 juni 2012 Rotterdam

Peiling Peiling Locatie:

• Totaal stemmers
    117
  • Peiling gesloten .
Ik en keun hebben over een tijdje een slaap feestje, dan mogen kuki en jij ook wel komen hoor!

Wat een mong**l die Killy

Euphoria ligt te pitten, maar hij moet eerst zijn foto's ff dumpen dan mag hij verder slapen

Dag vriendjes en vriendinnetjes,

Sv van de avond vanuit mijn optiek:

Ik zat in de trein te chillen en had het al bijna aan de stok met een paar bezopen hollandfans. Toen kwam ik kn rdam aan netjes op tijd, echter om 2200 waren rusty en ik daar nog als enige, snel genoeg sloten er iets meer mensen aan
Hierna hebben we de vierdaagse gewandeld eer dat we marcel en de crew hadden gevonden.
Killy wist als rotterdammer perfect de weg en dit verliep dan ook allemaal vlekkeloos, not srs, maar toch bedankt voor je inzet maarten.
Zls echte touristen laten we ons direct de eerste tent in lokken, krijgen gratis biertje en chatten wat om kennis te maken. Ikzelf was ff in mijn nopjes, was even bang dat er niemand zou komen die echt groot is, gelukkig doken marcel dn kuki nog op.
Toen gingen we ergens op een halfterras chillen methalve liters en shotje dubbeldrank, vieze stinkactie, wij hadden netjes allemaal kaartjes ingevuld krijg je dit er voor terug.
Toen zijn we naar baja de beachclub aka poolseaspergustent aka gaymannentent gegaan.
Hier was het qua muziek goed vertoeven en hebben we dan goeie lol gehad, tenmste ik wel.
Rusty loopt als een mallooot naar een wijf toe en komt na 2 min beetje disappointed trug met de opmerking dat ze getrouwd was.
Half uur later weet bij haar nog te regelen die ouwe player, vanaf hier refereren alle poolse chicks naar hem als "batman". 2 min later kost die h**r alles onder waarna wij denk ik dubbel lagen van het lachen. De blik van die adere poolse chick deed menig koe sterven zo leip was die

Bepaald moment haken marcel en de crew af helaas, 3 uur ofzo.
Mjitaz kwam toen aanzetten was gezellig voor 2 min en toen cerdeed bij zijn tijd met een troll van 4/10. Hijgaf no fap de schuld, altijd makkelijk ntuurlijk.
Rusty is zolang met een nieuwe chick aan het praten dat ik me bijna afvroeg of ze een boek gingen schrijven, nou deze bleek dus opk getrouwd te zijn, en blijkbaar erg zat, ze zijj namelijk dat wij met ons lichaam ook goed shirtless op de bar mochten gaan staan, ze heeeft mijn pens dus nie heel goed gezien.

Toen zijn we gaan eten bij bayruth waar het vlees dateerde uit de tijd van de pharao's en ze trager waren carlo boshart

Toen naar het perron gegaan, wazige waaige tent, allemal mensen die um keihard spacete en chicks die in hun eigen verlepte wnirexiatunnelvivisie wereld leefde, wazige shit

Toen terug naar het station gegaan, afscheid genomen en hier en daar een traantje Weggepinkt. Tot de volgende meet,

Wat voor velen volgende week zaterdag zal zijn op papendal

Oja geen krat bier gewonnen, :fa:

Dus geen chicks gefixed :(

Alle door mij gemaakte foto's in spoiler! Sorry voor k*t kwaliteit, karma plz.

k04ktz.jpg

2n66ovr.jpg

b97vrp.jpg

2dtof3a.jpg

1zd6r1s.jpg

f0x577.jpg

28i4zu1.jpg

66zqxf.jpg

4h9hxy.jpg

33dv886.jpg

2lta3b.jpg

b8uu4o.jpg

2jboepj.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 13:56 ----------

Iemand toevallig ook nog foto's gemaakt waar ik (leuk) op sta? :)

Alle door mij gemaakte foto's in spoiler! Sorry voor k*t kwaliteit, karma plz.

k04ktz.jpg

2n66ovr.jpg

b97vrp.jpg

2dtof3a.jpg

1zd6r1s.jpg

f0x577.jpg

28i4zu1.jpg

66zqxf.jpg

4h9hxy.jpg

33dv886.jpg

2lta3b.jpg

b8uu4o.jpg

2jboepj.jpg

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 13:56 ----------

Iemand toevallig ook nog foto's gemaakt waar ik (leuk) op sta? :)
Ja, ik!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:trollface:

:roflol:

Rondea, je typt net zo grappig als dat je praat goos:roflol:
Ik heb me wel kostelijk vermaakt ouwe, no fap dag 15 still going strong

alpha ;p

toch wel een applausje voor Rusty omdat hij uiteindelijk de enige hosselaar was

dan liever fap en 8/10 dan een 4/10

No offence Rondea, maar als een cop me aan zou spreken met een accent als de jouwe zou ik die gene niet serieus nemen :o

Terug
Naar boven