- Waardering
- 30
Net Vista Home Premium binnengekregen (heb er 3 weken op moeten wachten!!!) en meteen geïnstalleerd, opzich niet veel nieuws t.o.v. XP maar toch een hoop extra eye candy. Wat me meteen op is gevallen is dat je een 3D overzicht van alle vensters hebt, kan je een preview zien van een venster in het klein, heb je gadgets met leuke extra's en je hebt doorzichtige vensters en taakbalk.
Helaas zat er in de doos alleen de 32-bits versie en kan je de 64-bits versie alleen via de website van Microsoft bestellen voor 10 euro extra. Aangezien ik Intel Core 2 Duo heb wil ik toch gebruik maken van de 64-bit extra's. Dus ik wacht even met het installeren van alles totdat ik 'm binnenkrijg (kan 28 dagen duren).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Helaas zat er in de doos alleen de 32-bits versie en kan je de 64-bits versie alleen via de website van Microsoft bestellen voor 10 euro extra. Aangezien ik Intel Core 2 Duo heb wil ik toch gebruik maken van de 64-bit extra's. Dus ik wacht even met het installeren van alles totdat ik 'm binnenkrijg (kan 28 dagen duren).

Ik ben er tevreden mee.