MuscleMeat

DBB Vanuit Windows Vista!

De reden waarom je bijna geen virussen hebt in een linux systeem is niet omdat de er veel minder linux systemen op het netwerk zijn maar simpel weg omdat elk linux system anders is ...als een ik viri schrijf voor een windows bak (bv 2000) dan zal ie op alle 2000 bakken die hij besmet aanslaan....bij linux moet er specifiek voor dat systeem een viri geschreven worden.
In de meeste gevallen dan ik wil & zal niet beweren dat je geen viri kan schrijven die op meerdere linux systemen zal aan slaan

Zie nog steeds geen zin waar ik mezelf tegen spreek roxxe.

Zie nog steeds geen zin waar ik mezelf tegen spreek roxxe.

De reden waarom je bijna geen virussen hebt in een linux systeem is niet omdat de er veel minder linux systemen op het netwerk zijn maar simpel weg omdat elk linux system anders is ...als een ik viri schrijf voor een windows bak (bv 2000) dan zal ie op alle 2000 bakken die hij besmet aanslaan....bij linux moet er specifiek voor dat systeem een viri geschreven worden.
In de meeste gevallen dan ik wil & zal niet beweren dat je geen viri kan schrijven die op meerdere linux systemen zal aan slaan

alle distros draaien met dezelfde kernel :)

hoe splits je een iso op? want ik kan alleen op cd's branden

ik denk dat ik eerst maar zo'n oude mandrake cd installeer en dan via dat die linux download???

• Topic Starter Topic Starter
Edit

Weet je wat pas leuk is? DBB kijken op Vista met een Vista-compatible scherm:

ifa2006_large50.jpg

Laatst bewerkt:
Forbidden
You don't have permission to access /short/images/3492_large_275T_front.jpg on this server.

rechtermuisknop op link --> eigenschappen: Kopier het adres.

Open je browser, plak de link erin, dan werkt ie wel :')

Mooi scherm :)

Ik heb ook pas een nieuwe, Philips 190X6, 19 inch :)

grappig, ik heb windows xp en bij mij ziet het allemaal precies hetzelfde eruit. (met gadgets enzo)

(heb ff van internet gratis de vista theme geinstaleerd ;))

Laatst bewerkt:
vista is leuk,stabiel heb al 2maand de ultimate en werkt voortreffend :)

ziet er vet uit allemaal :)

Zodra die goed betaalbaar is, zal ik em gaan kopen waarschijnlijk.

Terug
Naar boven