Fitness Seller

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]



En we hebben ook nog een 2e sponsor: Power Supplements!!!


Prijzen voor de 2e & 3e plaats gesponsord door Power Supplements:

2e plaats: tegoedbon van € 75, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.
3e plaats: tegoedbon van € 50, te besteden aan zelf uit te zoeken supplementen.



Ook heeeeeel erg bedankt, Power Supplements!!!
 
Woehoee, hoera voor Cynthia en body en fitshop :cheer::cheer: Ooh en powersupplements! :P
 
:woot: :cheer: SUPER TOF!!

Bedankt Cynthia, Body&fitshop & Powersupplements :cool:!!
 
Nog twee nieuwe inschrijvingen vandaag:

nr 15 - Charliex
nr 16 - MissH
 
Ka niet wachten op de foto's :D
 
Super van de sponsors!
 
super dat jullie alsnog een sponsor hebben, ik kijk er naar uit, succes dames!
 
:thumbs: zeker super van de sponsors....... :thumbs:
 
nr 17 - Chayenne
nr 18 - MissKaksi

Wie weet halen we de 20 wel!
 
Is het handig om bij namen in de eerste post ook de link naar het logboek (indien aanwezig) te zetten?

Maakt het voor de geïnteresseerden een stuk overzichtelijker om de boel te volgen.
 
Super! dank je wel.
 
(zie post nr 224)

Check even deze tabel dames. Pas zodra er in beide kolommen een kruisje staat, ben je definitief ingeschreven. De deadline voor zowel het logje openen als de begin-foto mailen is maandag 10 mei 24:00 uur. Voor de dames die geen begin-foto willen gebruiken in hun eind-collage geldt het mailen van de begin-foto natuurlijk niet.

Vorige contest was Ryu zo lief om voor sommigen toch nog een uitzondering te maken qua deadlines of qua eisen waar de foto’s aan moesten voldoen. Maar ik ben natuurlijk niet bevattelijk voor jullie oestrogeen-trucjes, dus ik ga wat dat betreft echt cut-throat bitch sT streng zijn :D Jullie weten de regels, jullie kennen de deadlines. Te laat, of geen goede foto = pech gehad.

De reden dat ik meteen vanaf het begin strenge regels heb opgesteld, is omdat ik stiekem altijd heb gehoopt/gedacht dat er wel een sponsor te regelen zou zijn. Dat is nu dus inderdaad het geval, en ondanks dat Ryu het dus juist absoluut heel aardig en lief bedoelde vorig jaar, was te merken dat het maken van uitzonderingen en het afwijken van de regels en deadlines juist voor gezeur en gedoe zorgde. Dus dit jaar is het simpel: hou je aan de regels :)

Mocht ik iets verkeerd hebben staan in bovenstaande tabel, laat me dat dan ook even weten he!
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig Cynthia!

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Ik heb de volgende deelneemsters een berichtje gestuurd over het aanmaken van een contest log:
Ceska; Fannore; CharlieX; MissH.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook al een tijdje ingeschreven hier en lees regelmatig mee.. net afgelopen week een hele body-test gehad, hierop word mijn trainingsschema herzien en eetschema aangepast. De bedoeling is om er 2 kilo spiermassa bij te gaan krijgen.

Dus ik wil ook mee doen! (als dat nog gaat :o )
 
Ik ben ook al een tijdje ingeschreven hier en lees regelmatig mee.. net afgelopen week een hele body-test gehad, hierop word mijn trainingsschema herzien en eetschema aangepast. De bedoeling is om er 2 kilo spiermassa bij te gaan krijgen.

Dus ik wil ook mee doen! (als dat nog gaat :o )

foto maken, mailen en topic openen ;)
 
Mail: fixed
Logje: fixed
Beach-proof: in progress :D

Ik doe nu iig ook definitief mee aan de contest. Ho hum.

Zet hem op dames!
 
Back
Naar boven