Fitness Seller

DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook al een tijdje ingeschreven hier en lees regelmatig mee.. net afgelopen week een hele body-test gehad, hierop word mijn trainingsschema herzien en eetschema aangepast. De bedoeling is om er 2 kilo spiermassa bij te gaan krijgen.

Dus ik wil ook mee doen! (als dat nog gaat :o )

Leuk dat je meedoet!

foto maken, mailen en topic openen ;)

Datte, en ook vooral de openingspost van dit topic lezen ;)
 
Ge-update tabel:

(zie post nr 224)

Nogmaals: als er iets niet klopt in de tabel, laat het me weten.
Volgende update, mochten er vanavond nog logjes geopend of foto's gemaild worden, komt morgen weer :)
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals: als er iets niet klopt in de tabel, laat het me weten.
Volgende update, mochten er vanavond nog logjes geopend of foto's gemaild worden, komt morgen weer :)

Ik heb zaterdag foto's gemaakt, die mail ik je zometeen en ik gooi ze in m'n log (gisteren de hele dag druk met wedstrijdbezoek) - dan is mijn inschrijving ook compleet.
 
Laatst bewerkt:
241tg6p.jpg


De volgende dames moeten dus nog een foto mailen: Jojojo, Charliex, Ceska.
 
Laatst bewerkt:
Zo, het is 24:00 uur geweest, dit is de definitieve lijst met deelneemsters:

9h8jg9.jpg


Jojojo en Ceska hebben geen begin-foto gemaild voor de deadline, dus zij zullen in hun eind-collage alleen een eind-foto laten zien.
De rest van de dames had allemaal zelf aangegeven geen begin-foto te willen gebruiken.

--------------------------------------------------------------------------


Ladies, ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie enthousiasme! Echt leuk dat er dit jaar weer een hele mooie lijst met inschrijvingen is!
Ik hoop dat jullie het allemaal een erg leuke, gezellige en leerzame contest zullen vinden en dat jullie elkaar net als vorig jaar allemaal weer helpen en steunen tijdens deze zware periode :D

Heel veel succes dames!!!
 
Laatst bewerkt:
23 dames!!! :woot:
Wat heb je weer goed je best gedaan Cynthia!! Bedankt :kiss:
 
Wat een activiteit ineens allemaal op dit forum met die contests :)
super van de sponsors ook voor de vrouwencontest !
 
:thumbs: aan alle dames die deelnemen

Succes!! :)
 
Holymoly zeg. Kan het niet bijhouden om al de dames te lezen zeg t.av. contest. Denk dat ik mijn werk maar ga opzeggen want wil natuurlijk wel alles en iedereen lezen en bijhouden:p
 
Geen begin foto is fail.
 
Moeten ALLE foto's in de collage full-body zijn? (en waarom dan als dat zo is?)
 
Lees mijn mailtje nog maar een keer, daar staat alles in.

Je hebt gelijk: in de e-mail staat het heel duidelijk. Omdat ik het niet zeker wist zocht ik in dit topic, en daar staat het niet zo duidelijk.
Toch bedankt!
 
Back
Naar boven