MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

zal het morgen aanpassen
 
Lloyd is een bodybuilder die stiekeme relaties aangaat met de rest. Als hij in de auto zit, zakt de auto door de hoefjes en rijden alle inzittenden de vernieling in. Mocht Lloyd worden opgegeten gaat de verliefde meid dood van verdriet en alle vriendjes in Lloyd's auto zijn helaas ook omgekomen.
http://youtu.be/0a_RYpgz3C0?t=1m14s

Dit is een heel verwarrend verhaal
 
:roflol: ook hier ben ik een begrip..

Wie neemt die rol op zich?
 
de hoody :roflol:

hup kom maar op met die rollen
 
vanavond zullen de rollen verdeeld worden, morgenvroeg komt het eerste verhaal
 
jeejjjjjjjjjj
 
ik heb nog geen openingspost verhaal gezien trouwens
 
Het zal vast wel goed komen. Hoop dat er gaandeweg wat duidelijkheid komt over de bedoeling, want er zijn dusdanig veel rollen dat ik het geheel nog niet in kaart kan brengen. Maar ik heb dan ook meer concentratieproblemen dan Anne Frank.
 
Stem voor Daffy als burgemeester en iedereen krijgt gratis chocomel en chicks !


Wie was rollen verdelen en verhaal schrijven.
 
alle rollen zijn verdeeld, als je geen pm hebt gehad pm me dan even.


het beginverhaal (hier staan nog geen hints in)

om 8 uur s’ avonds stonden alle dbb’ers stipt op tijd op het privé vliegveld van xyzyx die er om persoonlijke redenen (hij zat weer in een politieachtervolging) helaas niet bij kon zijn. Enkelen met een shake, anderen met een bak rijst met kip en groente, stonden ze te wachten tot het vliegtuig klaar voor vertrek was en ze aan boord konden. Hier en daar werd nog wat handen geschud en hoi gezegd en toen het vliegtuig eenmaal haar deuren geopend had konden de dbb’ers beginnen aan hun wereldreis volledig gesponsord door xyzyx. De hele nacht zouden ze vliegen naar het startpunt van hun wereldreis, namelijk parijs. (het vliegtuig was nog een oud model en kan niet heel snel vliegen). Hier baalde een bepaald persoon natuurlijk ontzettend van. Want in dit kleine vliegtuig waar iedereen zowat tegen elkaar aanligt met hun logge lompe opgepompte lijven kan hij toch niet zomaar iemand vermoorden zonder op te vallen? Met een norse blik op zijn gezicht stapte ook de Hoody in het vliegtuig.



ook is de rol van administrateur aangepast!
 
Zoals ik al zei

Stem daffy voor burgermeester ! Chocomel en lekkere chicks voor iedereen !

hiephiep hoera !
 
Eerst pics van die chicks, donotbelieve/10

Rol binnen, zo is even alle rollen doorlezen want is nogal anders sinds de laatste keer dat ik meedeed.

Karma weer geleegd.
 
Back
Naar boven