XXL Nutrition

DBC's Crashdating-stories deel ...Wat is er aan de hand???

Mensen, het is goed, ik zal jullie niet meer lastigvallen! Zoals DBB tegenwoordig is (censuur, goede mods vervangen door heel wat slechtere) hoef ik er niet eens deel meer van te zijn.

@T
Kun jij aub mijn Buffster en mijn Pauldeecto account verwijderen?

bvd!

Pauldeecto zei:
Mensen, het is goed, ik zal jullie niet meer lastigvallen! Zoals DBB tegenwoordig is (censuur, goede mods vervangen door heel wat slechtere) hoef ik er niet eens deel meer van te zijn.

@T
Kun jij aub mijn Buffster en mijn Pauldeecto account verwijderen?

bvd!
dit is zelfmoord?

maar ik vind het toch jammer, van mij mag je blijven.

GHEGHEGHE vandaag in ONTMASKERD BIJ SCHROEFJE: hoe buffster ectopaul werd en een schroef in zijn alibi kreeg GHEGHEGHE

Ook maar effe off-topic:
Nogal wat dames op BFF vonden de string van Jerry helemaal te gek. Nou vind ik een mannenstring ook best wel nichterig, maar feit is dat de vrouwtjes daar heel anders over denken. Dan wil ik ook wel een string aantrekken, hoewel ik vermoedt dat de dames dan een stuk minder enthousiast worden als bij Jerry.

Lauw zei:
Ook maar effe off-topic:
Nogal wat dames op BFF vonden de string van Jerry helemaal te gek. Nou vind ik een mannenstring ook best wel nichterig, maar feit is dat de vrouwtjes daar heel anders over denken. Dan wil ik ook wel een string aantrekken, hoewel ik vermoedt dat de dames dan een stuk minder enthousiast worden als bij Jerry.

Ja doe dan gelijk een mooie jurk aan, dan zet ik je op de hoek van de straat waar je hoort, schatje.

ScHrOeFjE zei:
ik ook van de week hoe hij tegen dani tekeer ging wel zielig hoor....[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik voelde al nattigheid, en dan heb ik het niet over de positieve soort.
Maf mannetje is dat toch.

Lauw zei:
Ook maar effe off-topic:
Daar ging het ook niet om hij zei dat het een slecht imago voor de sport opleverde das larie natuurlijk lauw.en je moet het maar durven maar goed L.B!!
weer een ontmaskerd

Dani zei:
Ik voelde al nattigheid, en dan heb ik het niet over de positieve soort.
Maf mannetje is dat toch.
ghegheghe je komt weer heerlijk uit mijn beeldscherm meis [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Man-Mountain zei:
Ja doe dan gelijk een mooie jurk aan, dan zet ik je op de hoek van de straat waar je hoort, schatje.
En jij denkt dat er dan kerels zijn die TEGEN BETALING met mij naar bed willen? Dan wordt je de armste pimp van ’t land. :D

@ Dani: whoehahahaha, ik voelde al nattigheid maar niet de goeie soort. :D :D :D

DBC... post eens pics van die 'alizée', anders hebben we er nog nix aan he.

Pauldeecto zei:
Stel dat het jullie zus of dochter was, zouden jullie er dan nog zo nuchter tegenaan kijken? Ik vind het niet normaal, dat iemand van 33 zich "vergrijpt" aan meisjes van 18-20.

paulus

Ik vergrijp me aan vrouwen van 33 vindt je dat normaal? :D :p Ik niet! Maar wel lekker!!! ;)

Hehe. Ik heb nu een filmpje.. ofja, 1 gig groot. Van zo'n franse show dat Alizée een meisje verrast dat mega fan is van haar. Ze heeft hetzelfde kapsel, heel haar kamer vol met foto's van Alizée. Best gaaf om die show te zien :D Heb ff wat captures gemaakt.

Eerst nog snel 3 mooie pics van alizée zelf :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En maar janken steeds. En toen Alizée wegging ook. Alsof er iemand dood ging. Dat kind is serieus psychisch niet 100% :o

Bench dit is best OFFTOPIC!!! GEHGEHGHEGHE

hmm wie is dat eigenlijk Alizee?

:grumble: jaja

ben nog niet lang lid,en heb er nog nooit van gehoord buiten op dit forum

Terug
Naar boven