MuscleMeat

You know you're Bodybuilding when...

Bezoekers in dit topic

M'n ex vond het altijd maar raar dat ik voor het slapen kwark at.. 'Dat ik dat door m'n strot kon krijgen' zei hij altijd. Hij noemde me ook nog eens tuna- addict :rolleyes:

& ik mocht nooit over m'n nieuwe pr's vertellen. :( tss.
Een wheyshake(toen die eindelijk begreep waarom ik het dronk en hij er eindelijk over uit was dat het geen 'gevaarlijk'iets was) hoorde een meisje niet te drinken volgens hem. haha
 
kauwgom kauwen om er voor te zorgen dat je niet de hele dag eet
 
M'n ex vond het altijd maar raar dat ik voor het slapen kwark at.. 'Dat ik dat door m'n strot kon krijgen' zei hij altijd. Hij noemde me ook nog eens tuna- addict :rolleyes:

& ik mocht nooit over m'n nieuwe pr's vertellen. :( tss.
Een wheyshake(toen die eindelijk begreep waarom ik het dronk en hij er eindelijk over uit was dat het geen 'gevaarlijk'iets was) hoorde een meisje niet te drinken volgens hem. haha

Wat doe je met zon retard dan :D
 
D'r zitten er een paar bij, die ik herken bij mezelf. :D

Zitten een paar herkenbare tussen haha.

+1 zie vele ertussen waarbij ik denk dat het dood normaal is.


lol herkenbare zitten er tussen :D

:roflol: Zoveel herkenbare dingen

Herken er wel een flink aantal XD

Zitten idd een paar herkenbare zaken tussen :D

Do I need to say more?? :o

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 16:00 ----------

M'n ex vond het altijd maar raar dat ik voor het slapen kwark at.. 'Dat ik dat door m'n strot kon krijgen' zei hij altijd. Hij noemde me ook nog eens tuna- addict :rolleyes:

& ik mocht nooit over m'n nieuwe pr's vertellen. :( tss.
Een wheyshake(toen die eindelijk begreep waarom ik het dronk en hij er eindelijk over uit was dat het geen 'gevaarlijk'iets was) hoorde een meisje niet te drinken volgens hem. haha

He just got owned :roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 16:04 ----------

Je bij sommige meiden denkt: "hmmm als jij wat meer zou squatten en wat glute ham bridges zou doen, gepaard met een high protein diet, dan zou je echt een goddelijke bil hebben"

Dat heb ik bij vrijwel alle meiden :D

Heb er ooit maar 1 zien squatten en die traint niet meer bij ons :( (was 2e of 3e van Poolen in de fitness categorie).
Veel vrouwen zitten wel op benen apparaten maar kunnen het net zo goed niet doen....
 
You know you're a bodybuilder when you skip the birthday cake you bought earlier that day for your own birthday :D
 
Laatst bewerkt:
goed topic.
 
flink inslaan voor je eigen verjaardagsfeest / oud en nieuw met vrienden etc.. En er dan zelf niks van eten en drinken omdat je je dan vies en schuldig gaat voelen :o
 
ik train niet meer, maar velen komen mij bekend voor en die over voeding gelden nog steeds.
 
Hoezo train je niet meer? En wel op dbb zitten, kan je beter andersom doen!
 
Mensen om je heen constant praten over hun ambities om ook zo te gaan eten en trainen (terwijl je donders goed weet dat ze het niet werkelijk gaan doen:p)
 
soms eten niet opkrijgen en vervolgens een kwartier over een broodje pindakaas doen om toch maar aan het schema vast te houden
 
soms eten niet opkrijgen en vervolgens een kwartier over een broodje pindakaas doen om toch maar aan het schema vast te houden
:roflol: is mij al veel overkomen!
 
Je niet door de achteruitkijkspiegel kan kijken door je traps die in de weg zitten :(

notsrs
 
You know you're a bodybuilder when you're not on dutchbodybuilding.
You know you're not a bodybuilder when you're part of 99% of dutchbodybuilding.
 
Je na het schijten 1 van je vrienden moet bellen om je overeind te helpen van de pleebril.

Je voor het uit eten gaan een volledige maaltijd weg tikt omdat je weet dat het 1,5 uur duurt voordat het voorgerecht komt en nog eens 1 uur voor het (veel te kleine) hoofdgerecht geserveerd wordt.
 
Laatst bewerkt:
je alles afbelt omdat je gisteren benen hebt getraind
 
Back
Naar boven