XXL Nutrition

DBC's Crashdating-stories deel ...Wat is er aan de hand???

WiD zei:
:grumble: jaja

ben nog niet lang lid,en heb er nog nooit van gehoord buiten op dit forum
Again, kruip terug in je ei :P Heeft ook nix met dit board temaken :D
Zoek maar es met Google ernaar. En anders download maar "Moi lolita", dat nummer zul je wel kennen.

aaaaaaaaaah:eyebrow:

heb ik idd al eens van gehoord ma wist niet dat zij het was!
Mooi meisje btw:thumbs:

Lauw zei:
@ Boogie:
ach, misschien heb je wel gelijk. Maar ik heb het idee dat ik op een heel ander type vrouw val als DBC01. Dus echt een concurrent is het niet. Daar komt nog eens bij dat ik verkering heb met het aaaaaallerliefste meisje in de heeeeeele wereld. :)

Je bedoeld dat hij wel op sletterige, licht ordinaire, blonde, rondborstige types geilt, en jij meer op de nettere dames ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Wèèèèhehehehehe! :roflol:

Ik schrijf deze thread, ga trainen, kom terug en zie meteen al 5 pagina's content eraan hangen. En de klap op de vuurpijl: Iemand denky slim te zijn door A: Onder een pseudootje te posten en B: Het commentaar wordt levendig in de kiem gesmoord door leden! :thumbs: Dank u, ik heb genoten! :D
Dat er iemand is die zich zo druk maakt om mijn persoon, da's niet anders op te vatten als een compliment! :thumbs: :D

Schroef, die karma is geregeld lol

• Topic Starter Topic Starter
Bench, Dani, allebei lekker off-topic trouwens. :mad:

Dat stoort me wel. Geef je mening eens jongedame! lol :D

DBC01 zei:
Donderdagavond ging ik met een 18-jarige schone vriendin van me naar de bioscoop. Ze wil het uitmaken met haar vriend om daarna een coïtus/fun-relatie met mij te gaan onderhouden. Ze heeft nog nooit coïtus met iemand anders dan haar vriend gehad en ze barst van de ideeeen dus ik heb een leuk vooruitzicht.
Toen er uiteraard niks gebeurde in de bioscoop, want ze heeft nog verkering, en ze even later thuis was, smste ze dat ze haar 'trillende vriend' al uit de kast had gehaald om aan haar behoeftes te voldoen. ???

Vrijdagmiddag kwam ik de MILF fitness-pagaent tegen in de gym en die nodigde me uit om naar het strand te gaan. ???

Zaterdagavond kwam daar ineens 'Alizée' langs en ik overdrijf niet;
zelfde haarsT, zelfde strakke buikje, zelfde glimlach, 2 jaartjes ouder.
Mijn frustraties om dit meisje waren de laatste weken enórm gestegen; wel kijken en staren maar niks zeggen...
Ik besloot dat het genoeg was geweest en gaf 'Alizée' mijn tel nr.
Ze bleek er blij mee te zijn; zondag was het SMS-feest en vertelde ze me even terloops dat ze me erg leuk vond.
Ik ging door het dak.

Tegelijkertijd kwam de 18-jarige op de chat maar daar had ik even geen zin in; die generale repetities met haar schoten niet op dus zei ik even heel eerlijk dat ik geen zin meer had in dat gezeur.
Ze raakte enorm overstuur en besloot de chat-sessie met de mededeling dat ze het zo spoedig mogelijk zal uitmaken met haar vriend. :roflol:

Tot slot vandaag nog;
Ik was in een horecazaak even iemand uit de brand helpen.
Daar was toevallig een moeder van een meisje (18, Breezah, lief meisje) waar ik mee heb samengewerkt in een ander horecabedrijf aan het werk en toen ze binnenkwam zei ze al aaah jij bent die jongen waar mijn dóchter het over had!!!! Oh ja....:mad:
Ik keek vreemd op. Even later kwam ze terug van haar pauze, zegt ze 'ik heb wat vraagjes!'
"Ben je getrouwd? Heb je een vriendin? Heb je kinderen? Hoe oud ben je?"
En toen zei ze dat ze weet dat het niet hoort, dat ik niks terug mag doen maar dat ze even aan mijn pecs wilde voelen en dat deed ze in één keer heel snel.

Wat is er aan de hand???

Ik ging voor de laatste, dat moerdertje, die zijn het lekkerst :D en dat meen ik echt :cool:

MightyDuck zei:
Je bedoeld dat hij wel op sletterige, licht ordinaire, blonde, rondborstige types geilt, en jij meer op de nettere dames ? :D
hahaha. Zoals ik al eens eerder heb gezegd wordt de aantrekkelijkheid van een vrouw voor 50% bepaald door haar karakter, en de andere 50% is tits ’n ass. Breezah’s hebben meestal alleen tits ’n ass. Verder val ik op vrouwen met een bovengemiddelde intelligentie. Want hoe groter de geest hoe groter het beest. :D

Lauw zei:
Ook maar effe off-topic:
Nogal wat dames op BFF vonden de string van Jerry helemaal te gek. Nou vind ik een mannenstring ook best wel nichterig, maar feit is dat de vrouwtjes daar heel anders over denken. Dan wil ik ook wel een string aantrekken, hoewel ik vermoedt dat de dames dan een stuk minder enthousiast worden als bij Jerry.

Twas toch wel een erg luchtige ervaring moet ik zeggen .

JK
Mister Holland 2003

Laatst bewerkt:
Hahahahaha, de wind waaide vrij over je billetjes…… Nou ja, je bent nogal van het brede soort dus er zullen niet veel mensen bijdehante opmerkingen tegen je hebben gemaakt neem ik aan. :D

Ik heb geen dwergkonijnen.

Biatch!

:sad:

benchMarc zei:
En maar janken steeds. En toen Alizée wegging ook. Alsof er iemand dood ging. Dat kind is serieus psychisch niet 100% :o

:D :D Zegt meneer, aka obsessieve (of hoe je dat ook schrijft), ronduit irrante, meest verspreidende spammer van alizee, alizeefan!!

blanex zei:
:D :D Zegt meneer, aka obsessieve (of hoe je dat ook schrijft), ronduit irrante, meest verspreidende spammer van alizee, alizeefan!!
Ik zeg toch nix over mezelf? :P Ik heb het gewoon over haar :D

Lauw zei:
(en dat terwijl ik eruit zie alsof ik tramlijn 3 uit de rails gekopt heb).
HAAA-HAAAA-HAAAAAAAA!!!!!!
Grap van de maand. K*tkarma is op, sorry jongen. Als ik weer heb spoor ik je post op, beloofd. :p

Lauw zei:
Het kan ook zijn dat je door de kuur zelf geiler bent en meer zelfvertrouwen hebt, waardoor je eerder in de gaten hebt als een vrouw wel in je geïnteresseerd is en je ook sneller op haar af durft te stappen. ik ben benieuwd wat de ervaringen hierin zijn van andere juicers.

De dingen zien er soms ook een beetje anders uit enzo he, als je op sap staat...

Grote kans dat de nieuwe chick van DBC helemaal geen Alizeetje is. Volgens mij zag ik DBC vanochtend op het centraal station staan en toen deed ie ook al iets heeeeeel erg raars met een colaautomaat... :roflol:

Terug
Naar boven