XXL Nutrition

DBC's Crashdating-stories deel ...Wat is er aan de hand???

Hij beeldt zich vanalles in door die kuur volgens mij :P

eeuh ik heb nog niet alles gelezen, maar als ik er 4 tegelijk heb dan neuk ik er in het end geen 1 van... Als ik ze daarintegen 1 voor 1 benader gaat het wel?? jij geen last van zeker..

Nog ff verschrikkelijk off-topic;
ik vind dat Alizee ergens wel wat weg heeft van Alissa Milano!

• Topic Starter Topic Starter
Jar"animal" zei:
eeuh ik heb nog niet alles gelezen, maar als ik er 4 tegelijk heb dan neuk ik er in het end geen 1 van... Als ik ze daarintegen 1 voor 1 benader gaat het wel?? jij geen last van zeker..

Wel. Dat is me eerder voorgekomen. Daarom ben ik nu extra voorzichtig.

Dani is inmiddels officier van de Geheime DBC Dienst en zij krijgt waarschijnlijk als eerste de 'Dutch Alizée'-pic onder ogen.
Dan kunnen jullie haar om een deskundige mening vragen! :cool:

Vanavond komt ze weer even langs, 'k moet een feestje beveiligen hehe, ohw wat spánnend! :D

Morgen het verslag van de eerste week kuur btw.
Ben al lekker op weg :D

DBC01 zei:
Wel. Dat is me eerder voorgekomen. Daarom ben ik nu extra voorzichtig.

Dani is inmiddels officier van de Geheime DBC Dienst en zij krijgt waarschijnlijk als eerste de 'Dutch Alizée'-pic onder ogen.
Dan kunnen jullie haar om een deskundige mening vragen! :cool:

Vanavond komt ze weer even langs, 'k moet een feestje beveiligen hehe, ohw wat spánnend! :D

Morgen het verslag van de eerste week kuur btw.
Ben al lekker op weg :D
En ik dan ?? ik ben P.I schroefje aka BOA schroefje....
En dat feestje welke is dat ik moet ook op een feestje staan leuk mag jij ook iets oranje's aan GHEGHEGHEGHE[Abeelding niet meer beschikbaar]

Mja....we zitten natuurlijk wel in dezelfde schijt-branche mja....

DBC01 zei:
Mja....we zitten natuurlijk wel in dezelfde schijt-branche mja....
lekker OFFTOPIC!!!:Bang zeker dat deze jonge hengst haar ff laat zien wat een jonge man nog kan doen GHEGEHGHE[Abeelding niet meer beschikbaar]

Zeg Zeeuws zeepaardje, ga jij nog es lekker de tuin omspitten met die koeienmest van je, dan douw ik er nog een koeien-hormoontje in :D

DBC01 zei:
Zeg Zeeuws zeepaardje, ga jij nog es lekker de tuin omspitten met die koeienmest van je, dan douw ik er nog een koeien-hormoontje in :D
Ben al klaar en idd stinkt hier nu wel erg na al die regen ga zo ook nog ff een shotje zetten nummer 2 vandaag :P dan ff slapen vanaaf gezellie werken[Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb er net twee ingezet en ik voel me nu zó stoer!

Ik denk dat ik dit maar 365 dagen per jaar ga doen.
Met Melkdistel tabletten en veel water drinken schijn je dat makkelijk te kunnen doen las ik ergens weet ik veel. :roflol:
Wie wil er zich nou niet elke dag erg stoer voelen??? :roflol:

IK ga even wat doen en daarna scvhrijf ik wel m'n kuur-update dan kun je me weer vanaf de Zeeuwse waterlijn toejuichen Schroefslet!! :cool:
En vanaaf lekker werken mja, Koninginnenacht lol
Gisteravond examenfeestje gedaan en me even kunnen uitleven op al die ongehoorzame kindertjes :D

DBC01 zei:
Ik heb er net twee ingezet en ik voel me nu zó stoer!

Ik denk dat ik dit maar 365 dagen per jaar ga doen.
Met Melkdistel tabletten en veel water drinken schijn je dat makkelijk te kunnen doen las ik ergens weet ik veel. :roflol:
Wie wil er zich nou niet elke dag erg stoer voelen??? :roflol:

IK ga even wat doen en daarna scvhrijf ik wel m'n kuur-update dan kun je me weer vanaf de Zeeuwse waterlijn toejuichen Schroefslet!! :cool:
En vanaaf lekker werken mja, Koninginnenacht lol
Gisteravond examenfeestje gedaan en me even kunnen uitleven op al die ongehoorzame kindertjes :D
Tja dit is weer een van die HELL-NIGHT'S en volle maan natuurlijk ook GHEGHEGHE suc6!! vanaaf en oppassen voor de boeven![Abeelding niet meer beschikbaar]

Morgen sta ik alleen. 't Vind je daarvan!

Ja man en wat denk je? Vanavond komt die 18-jarige, ze is net 19 geworden :banana:

Picture taken with Z600 :cool:

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Ja man en wat denk je? Vanavond komt die 18-jarige, ze is net 19 geworden :banana:

Picture taken with Z600 :cool:
Wel een Birthday facial geven en als je niet durft moet je ff bellen kom ik het wel voor doen GEHGHEGHE[Abeelding niet meer beschikbaar]

whoahahahaha, helemaal gestoord.

Ja, inderdaad, maar wel even netjes wachten tot ze 20 is geworden.

Als ik je goed begrijp uit een paar posts terug zit jij tegen die tijd nog steeds in je kuur, dus komop jongen: Netjes je geilheid opsparen!

Terug
Naar boven