XXL Nutrition

You know you're Bodybuilding when...

Bezoekers in dit topic

Je voor het uit eten gaan een volledige maaltijd weg tikt omdat je weet dat het 1,5 uur duurt voordat het voorgerecht komt en nog eens 1 uur voor het (veel te kleine) hoofdgerecht geserveerd wordt.

lol dit idd !
 
leuk om zoveel herkenning te hebben in een stukje text :p
Doet me weer goed, want ik werd vandaag nog als een idioot aangekeken toen ik mijn bak rijstmetkip naar binnen werkte als een uitgehongerde hond in de trein.
 
Als je mensen die niet trainen aanziet als minderwaardig.
Als je totaal niet begrijpt dat de meeste vrouwen gespierd zijn niet mooi vinden.
Als een vrouw niet alleen weet wat een wheyshake is, maar ook nog bereid is er op z'n tijd een voor je wil maken, je dan niet alleen op de knieën gaat maar ook nooit meer vreemd zal gaan.
 
Laatst bewerkt:
Je na het schijten 1 van je vrienden moet bellen om je overeind te helpen van de pleebril.

Je voor het uit eten gaan een volledige maaltijd weg tikt omdat je weet dat het 1,5 uur duurt voordat het voorgerecht komt en nog eens 1 uur voor het (veel te kleine) hoofdgerecht geserveerd wordt.

So true en dann horen van je familie dat je beter niet kan eten omdat je dan meer kan eten in een restaurant
 
leuk om zoveel herkenning te hebben in een stukje text :p
Doet me weer goed, want ik werd vandaag nog als een idioot aangekeken toen ik mijn bak rijstmetkip naar binnen werkte als een uitgehongerde hond in de trein.

Doet me eraan denken wanneer ik in de trein doe lunchen omdat ik thuis wil trainen. Volgens mij vinden ze het vaak nog het vreemdst dat ik ook nog groente o.i.d. bij me heb. Hoe wel de noten enzo het ook altijd goed doen.
 
Als je invaliden toilet gebruikt na zware been training :D

Op m'n werk hebben we dat ook gelukkig. Toch handig die beugels. Kan amper lopen vandaag. Laat staan hurken hahaa ;)
 
Haha, leuk topic!
 
Denkt bij d eerste keer zien van de reclame van bol.com over bulkweken, dat het over bulken (of eten) gaat. :rolleyes: :o
 
Wanneer 70% van de mensen in je omgeving denken dat je ongezond bezig bent
 
je niet bovenop kan omdat je tricep sessie gehad hebt
 
Je weet dat je naturel traint als je juist de gains van je leven gemaakt hebt en mensen vragen of je nog steeds traint

:(
 
Wanneer je yeaahhhhhh budyy leightweight van ronniecoleman als wekker hebt

waar kan je die downloaden voor mobiel? :D
 
je maar 1x om de week klaarkomt om je test hoog te houden
(semi srs)

en ook gewoon omdat ik niet meer elke dag wil fappen en niet zonder kan :p
 
Veel herkenbare idd. zelf ook nog een aantal

als je:

wanhopig op de klok berekent wanneer je weer moet gaan eten terwijl je nog propvol zit van je vorige maaltijd.

onder de douche eet om je eten op te krijgen

altijd en overal een je zakje met nootjes bij je hebt.

Je na een dag slecht eten/uitgaan jezelf letterlijk ziet krimpen in de spiegel

tijdens uitgaan van alle gasten hun fysiek checken en vergelijken of je ze outbuffed.

je arm nonchalant aanspannen als je langs een chick loopt
 
Veel herkenbare idd. zelf ook nog een aantal

als je:

wanhopig op de klok berekent wanneer je weer moet gaan eten terwijl je nog propvol zit van je vorige maaltijd.

onder de douche eet om je eten op te krijgen

altijd en overal een je zakje met nootjes bij je hebt.

Je na een dag slecht eten/uitgaan jezelf letterlijk ziet krimpen in de spiegel

tijdens uitgaan van alle gasten hun fysiek checken en vergelijken of je ze outbuffed.

je arm nonchalant aanspannen als je langs een chick loopt

Haha egt allemaal xD Ookal ben ik niet zo buff ik doe ze allemaal :p
 
tijdens uitgaan van alle gasten hun fysiek checken en vergelijken of je ze outbuffed.


Niet alleen tijdens uitgaan:p
 
You lift things up... And put them downnn

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 11:35 ----------

tijdens uitgaan van alle gasten hun fysiek checken en vergelijken of je ze outbuffed.


Niet alleen tijdens uitgaan:p

Lol ik win meestal wel zo niet dan voel je je k*t :roflol:
 
Back
Naar boven