MuscleMeat

Dbol ....flow....(

mammoth03

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Vorige week met kuur begonnen 30mg pd dbol en 3 ml pd ....gel.
Ik kreeg onwijs koppijn van dianabol en bloedneus erbij, na 10 dagen ben ik gestopt met dbol nu smeer ik alleen gel twee weken nou ik merk niks.
Ik ga nog weekje aankijken doet het nog niks stop ik met smeren baal wel.
Ik zal zeggen koop die troep niet zonde van je geld.
Ik ga over 4 weken test en deca starten ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
....gel , ken ik helemaal niet wat moet het doen ????
veel water drinken bij de d-bol . anders idd een zere kop

met die stats kuren :roflol:

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Lijkt me eerder dat je gebrek aan kennis het probleem is en niet je gear.

• Topic Starter Topic Starter
trendglowgel , ken ik helemaal niet wat moet het doen ????
veel water drinken bij de d-bol . anders idd een zere kop

ik dronk onwijs veel water zeker 4 liter pd ik was 1,5 kg aangekomen is weer weg logies was vocht.
die gel 2ml pd smeren is gelijkbaar met 580mg test per week stond op de site nou dat moet wel merkbaar zijn toch..
****ing mongools zo een tube 100ml betaal je gewoon 100,-.
maar ja zo maak je kennes (ervaring)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 16:36 ----------

Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Lijkt me eerder dat je gebrek aan kennis het probleem is en niet je gear.

werd mij aangeraden door een maat van me hij merkte onwijs kracht toename.
allemaal poletiek........tttssss

Oke dan , een afrader dus en dus beter een prikje nemen .
van schade en schande worden we allemaal wijs

Je bent pas 2 weken bezig, ik zou nog een week afwachten.

Wat een bull zeg. Als je 2wkn geprikt zou hebben zou je ook nog niks merken hoor. Hebben we al zo vaak hier voorbij zien komen dat de gear de schuld krijgt. En idd aan je stats te zien weet je helemaal niks van spieropbouw. Denk dat je kan prikken wat je wilt maar als voeding, training en rust niet op orde is zal het je nagenoeg niks brengen.
Spul is UG en die mogen hier niet benoemd worden, regels lezen...

alles de schuld geven,bla bla verhalen,..................maar 3 tientjes om echt een testosteron waarde te laten bepalen zit er niet bij.....oh nee,dom je bent bang voor prikken natuurlijk.

Alleen met een testwaarde kan je de gear de schuld geven,nu is het gewoon oeverloze bullshit,en kook jij over van onwetendheid....

• Topic Starter Topic Starter
alles de schuld geven,bla bla verhalen,..................maar 3 tientjes om echt een testosteron waarde te laten bepalen zit er niet bij.....oh nee,dom je bent bang voor prikken natuurlijk.

Alleen met een testwaarde kan je de gear de schuld geven,nu is het gewoon oeverloze bullshit,en kook jij over van onwetendheid....

Training, rust,voeding is inorde als mijn test waarde hoger is zal ik dat wel voelen kwa training kracht toename.

dude als je dan toch persee wil kuren....
haal gewoon nog 2 vile's test... kost je tussen de 60 en 80 euro(neem aan dat je de nolva al in huis hebt)
ff prikken... klaar....

en zorg dat je voeding op orde is!!! 6/7 volwaardige maaltijden per dag zonder junkfood het liefst ook geen brood/zout
maar je zegt dat je voeding op orde is :) post gelijk ff je voedings schema, want je stats laten anders vermoeden

je moet weten dat annabolluh geen wonder mindel is en dat zonder goeie voeding alsnog niks gebeurt.

ik ga nu week 5 in, en ik "voel" niks behalven massa en kracht toenamen

Laatst bewerkt:
Geef mensen advies aub ipv uit te lachen,we zijn hier allemaal om

te leren,niet? mvg

+veel Dat eeuwige gezeik om stats ook altijd.

Die gel is volgens mij alleen voor TRT nuttig bij mannen die ruim 40+ zijn en niet zozeer geschikt om de test zover op te krikken zoals we willen bij een echte kuur. Transdermaal werkt nu eenmaal niet zo goed om een hoge concentratie te krijgen in het bloed.

Dbol en bloedneus en hoofdpijn....toevallig een bloeddrukwaarde gemeten? Toevallig bekend met los van je kuur een hoge bloeddruk?

En gear de schuld geven altijd -1, dat is een kwestie van de goede producten gebruiken voor je doelen en trainen, rust en voeding.

Laatst bewerkt:
+veel Dat eeuwige gezeik om stats ook altijd.

Geld ook voor het eeuwige gezeur m'n gear is niet goed en dan zijn stats imo wel een legitiem middel om aan te tonen dat het naar alle waarschijnlijkheid niet aan de gear ligt.
Heb er zelf in alle eerlijkheid een log over bij gehouden, het is een paar jaar geleden en ik heb er toen iets van 8-10kg mee gegained. Rara hoe kan dat?

ik dronk onwijs veel water zeker 4 liter pd ik was 1,5 kg aangekomen is weer weg logies was vocht.
die gel 2ml pd smeren is gelijkbaar met 580mg test per week stond op de site nou dat moet wel merkbaar zijn toch..
****ing mongools zo een tube 100ml betaal je gewoon 100,-.
maar ja zo maak je kennes (ervaring)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 16:36 ----------

werd mij aangeraden door een maat van me hij merkte onwijs kracht toename.
allemaal poletiek........tttssss

Haha en jij gelooft alles wat ze zeggen? Zulke sites zijn gemaakt voor sukkels als jou die erin trappen echttt haha

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 14:40 ----------

Training, rust,voeding is inorde als mijn test waarde hoger is zal ik dat wel voelen kwa training kracht toename.

Voeding in orde met je 75 kilo op 1.80 haha ga weg hier van dbb en ga je eerst eens een tijdje inlezen en goed eten en trainen zonder shit

Heb er zelf in alle eerlijkheid een log over bij gehouden, het is een paar jaar geleden en ik heb er toen iets van 8-10kg mee gegained. Rara hoe kan dat?

Je bent een goede smeerpoets of je bent het niet :D je hebt helemaal gelijk, ik zie dat spul zelf vooral als ideaal trt middel maar je zou er je test ook zover mee kunnen ophogen dat je veel kan gainen.

En dat afgeven op de gear ipv naar je eigen fouten kijken naar was ik net zo negatief over als het zeuren om stats.

Terug
Naar boven