XXL Nutrition

Dbol ....flow....(

Wat een rare reactie,s , iemand vraagt een fatsoenlijke vraag en dan komen er van die bijdehande reactie,s op zoals krieltje doet .
Doe je dat nu alleen om je post hogerop te krijgen, want snap het niet helemaal , aan je stats te zien heb je helemaal suf gespoten in het verleden en heb je nu het licht gezien en ga je mensen veroordelen omdat ze net als de meesten van ons ook een keer willen gebruiken .

Wat een rare reactie,s , iemand vraagt een fatsoenlijke vraag en dan komen er van die bijdehande reactie,s op zoals krieltje doet .
Doe je dat nu alleen om je post hogerop te krijgen, want snap het niet helemaal , aan je stats te zien heb je helemaal suf gespoten in het verleden en heb je nu het licht gezien en ga je mensen veroordelen omdat ze net als de meesten van ons ook een keer willen gebruiken .

Het is de combinatie van:

1) buitengewoon slechte grammatica/spelling (Het valt nu eenmaal niet te ontkennen, dat - in welke setting dan ook - een post daardoor 'dom' overkomt);
2) een post zonder vraag, maar met een mededeling: Alles is k*t en ik pak een reguliere kuur (waarvan de lezer al kan verwachten, dat er ook problemen zullen ontstaan door gebrek aan kennis);
3) stats die inderdaad doen vermoeden dat het probleem niet bij de 'gear' ligt;
4) de eeuwige 'Het werd me aangeraden door mijn moeder, mijn maat, de buurman, mijn chinchilla, blabla' (ofwel zelf niet ingelezen, zelf geen onderzoek gedaan, maar nu wel zeiken);
5) last, but certainly not least -> De opmerking 'training, rust, voeding is in orde'. De ervaring leert dat bij een TS, die een topic als de onderhavige start, deze elementen juist niet in orde zijn.

En dat alles in een setting (DBB), waar de constante herhaling van bovenstaande punten, de irritatie van de lezer wekt. Met name bij de lezer, die zelf wel onderzoek doet. Dan kun je er inderdaad voor kiezen om niet te reageren. Dat zou het beste zijn. Geloof me, het gebeurt ook vaker niet dan wel.

Ik pleit voor een nieuwe sectie, waar alleen nog maar serieuze vraagstukken worden gepost en beantwoord. Het hoeft niet te gaan over 'advanced use', maar posts zouden gewoon verplaatst moeten worden als er een kans bestaat dat de TS in zijn/haar jeugd 'speciaal' werd genoemd (denk: 'Life is like a box of chocolates' Forrest Gump achtig). Lezers, die geen zin meer hebben in niveauloze topics, kunnen zich vervolgens beperken tot betreffende sectie. Net zo makkelijk.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hahahahaha waarom allemaal opgefokt man......

Als je vriend wel goed reageert en jij niet heeft hij zijn training, voeding etc gewoon beter op orde.
2ml trendflow per dag staat trouwens echt niet gelijk aan 580mg test e per week. Ik had je ook wel kunnen vertellen dat trendflow niet zo heel veel zoden aan de dijk zet.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Mar 2012 om 14:45 ----------

loool ja krieltje wil zijn post count omhoog krijgen :roflol:
Gozer je weet niet waarover je praat. Krieltje komt af en toe wel fel uit de hoek, maar als iemand kennis van zaken heeft is het hij wel.

• Topic Starter Topic Starter
****ing forum is alleen voor afzijkers wat zijn jullie voor stelletje wijven.
in plaats van atvies geven zijken jullie me af,laag IQ....
zijn jullie altijd zo opgefockt tegen mekaar jezus man chill gozers zo schiet je niks mee op.
****ing helll.......

Training, rust,voeding is inorde als mijn test waarde hoger is zal ik dat wel voelen kwa training kracht toename.

Heb je je schema al eens gepost? Want als het allemaal 'in orde' zou zijn, zou je wel wat verder komen als die 75 kg bij 1.80m :).

zijn jullie altijd zo opgefockt tegen mekaar jezus man chill gozers zo schiet je niks mee op.
****ing helll.......

Tja, je roept het wel een beetje op jezelf af hoor.
Wanneer je je falen meteen afschuift op de gear in plaats van naar jezelf te kijken krijg je zulke reacties.
Je zal dit op het forum, maar ook in het echte leven tegen komen.

Je hebt toch bijwerkingen? Nou dan is je gear heus wel echt. En nogmaals je zegt dat je vriend er wel goed op gaat.
Van trenflow gel bestaan absoluut geen fakes ook, dus als jij niet aankomt is dat JOUW eigen schuld.

Absurde spelfouten en amper de moeite doen om leestekens te gebruiken pleiten trouwens ook niet echt voor je.

****ing helll.......

Whaha bro hou je ff in, je komt net kijken hier, zelfde geld voor koetshuis :roflol:

En niemand van de gevestigde orde doet opgefokt tegen elkaar, zijn enkel newbies met gebrek aan kennis die zo reageren, en waar op dezelfde manier terug op gereageerd word..

Krieltje banned?

ik begin onderhand dat gezeik om slechte gear ook echt zat te worden. Het lijkt wel alsof niets meer goed is tegenwoordig.

En ik vind het ook geen slecht idee als de topic starter even zijn bloeddruk laat meten. 30mg dbol per dag al hoofdpijn en bloedneus vind ik wel bijzonder.

als er 1 iemand is die recht van spreken heeft is het ..krieltje.... heb je zijn
topics gelezen ??? heeft meer wijsheid en ervaring zitten in 1 vinger dan
sommige in hun hele hersenpan en zo zijn er nog een aantal hier die veel
weten en graag hun ervaring en advies delen ..

vind het helemaal niet gek dat ze zo reageren deze vragen komen 10x per week langs.... zou eigenlijk verplicht moeten worden hier op het forum
dat je eerst aantoont dat je je goed hebt ingelezen en je voedingsschema
plaatst en dan met je kuurschema komt en dan mag je vragen ..
dan zullen de forum leden ook meer serieus gaan reageren ..
uiteindelijk zijn we hier om elkaar te adviseren toch ...

en wat ..tremendes.. zegt ben ik het ook mee eens het is makkelijk om
je gear de schuld te geven .. zoek het eerst in je .voeding..training..rust..

Terug
Naar boven