Wat een rare reactie,s , iemand vraagt een fatsoenlijke vraag en dan komen er van die bijdehande reactie,s op zoals krieltje doet .
Doe je dat nu alleen om je post hogerop te krijgen, want snap het niet helemaal , aan je stats te zien heb je helemaal suf gespoten in het verleden en heb je nu het licht gezien en ga je mensen veroordelen omdat ze net als de meesten van ons ook een keer willen gebruiken .
Het is de combinatie van:
1) buitengewoon slechte grammatica/spelling (Het valt nu eenmaal niet te ontkennen, dat - in welke setting dan ook - een post daardoor 'dom' overkomt);
2) een post zonder vraag, maar met een mededeling: Alles is k*t en ik pak een reguliere kuur (waarvan de lezer al kan verwachten, dat er ook problemen zullen ontstaan door gebrek aan kennis);
3) stats die inderdaad doen vermoeden dat het probleem niet bij de 'gear' ligt;
4) de eeuwige 'Het werd me aangeraden door mijn moeder, mijn maat, de buurman, mijn chinchilla, blabla' (ofwel zelf niet ingelezen, zelf geen onderzoek gedaan, maar nu wel zeiken);
5) last, but certainly not least -> De opmerking 'training, rust, voeding is in orde'. De ervaring leert dat bij een TS, die een topic als de onderhavige start, deze elementen juist
niet in orde zijn.
En dat alles in een setting (DBB), waar de constante herhaling van bovenstaande punten, de irritatie van de lezer wekt. Met name bij de lezer, die zelf wel onderzoek doet. Dan kun je er inderdaad voor kiezen om niet te reageren. Dat zou het beste zijn. Geloof me, het gebeurt ook vaker niet dan wel.
Ik pleit voor een nieuwe sectie, waar alleen nog maar serieuze vraagstukken worden gepost en beantwoord. Het hoeft niet te gaan over 'advanced use', maar posts zouden gewoon verplaatst moeten worden als er een kans bestaat dat de TS in zijn/haar jeugd 'speciaal' werd genoemd (denk: 'Life is like a box of chocolates' Forrest Gump achtig). Lezers, die geen zin meer hebben in niveauloze topics, kunnen zich vervolgens beperken tot betreffende sectie. Net zo makkelijk.