Fitness Seller

[DC] Xto's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maar je gaat dus elke werkset tot failure?

ja 3x binnen 1 set. is zeg maar een rest-paused set. dus je mag heel even rusten in die set.

Maar alles draait om die ene set. of ik nou 1000x 40 op warm boeit niemand iets.

Alleen bij de rest paused setjes telt dat trouwens. dat je 3x tot failure gaat.

Bij de rest is het gewoon 1 straight set.

Training van vandaag:

A3

Seated Machine press 22*137kg (17*121kg) ---------> nog 1 plaat en ik heb fullstack.

Seated Smith Press 19*40kg (14*40kg)

Cable Pushdowns 22*70kg (14*70kg)

Reverse Close grip pulldowns 15*90kg (10*90kg)

BOR 10*100kg (11*90) -----> deze ga ik nog niet verzwaren nu aangezien ik mijn uitvoering nog net te veel cheated vond.

BOR widowmaker 25*60kg (was niet gepland) -----> onderarmen helemaal naar de klote. :D

Conclusie
Behoorlijke progressie, ik word echt weer sterker.
Uitputtende training.
Lekker!

wel k*t natuurlijk dat je die massa heb paten schieten maja.....ijzer sterke comeback dan maar hehe;).......veel succes man ik ga ook ff volgen

wel k*t natuurlijk dat je die massa heb paten schieten maja.....ijzer sterke comeback dan maar hehe;).......veel succes man ik ga ook ff volgen

Gaat zeker goed komen kerel, ik ben echt weer gemotiveerd.

Is idd een pak massa, maar ook een shitload aan vocht/vet geweest... volgende week foto's. dan kunnen jullie de schade zien. Kun je alleen maar zelf van leren dat je gewoon door moet gaan. Ook al zit het tegen. BB is een ondankbare sport, je verliest het 3x zo snel als dat je het erop plakt.

Dit keer ga ik echt door. Ik heb namelijk wel van mijn fout geleerd.

BTW: Iedereen bedankt trouwens voor de feedback.

Goede workout beest.
Volgens mij ga je met goede voeding en training snel weer je KG`s pakken..

Nette trainingen kerel, bruut fysiek ook. Ik ga je log volgen!

Goeienavond wat een bruute bor! respect!

Niet druk maken om massa tijdens een (clean)bulk zit het er binnen korte tijd er weer aan. Zie dat probleem eingelijk zelf nooit zo om een beetje massa kwijt te raken.
Verder lekkere gewichten

Mooie intro bro, ziet er goed uit!
Succes met je come-back, die foto's zien er in ieder geval ****ing bruut uit, zeker voor je leeftijd. Wat is je vet % op dit moment eigenlijk? Gelijk aan die foto's ongeveer?

Over je training; is het met DC de bedoeling dat je aan de hoge kant zit met die reps, ik zie dat je vaak over de 20 reps komt (al dan niet met 3x rest pauze binnen een set).

yo succes vergeet niet je voedingsschema in je begin post te plaatsen nog.

Mooie intro bro, ziet er goed uit!
Succes met je come-back, die foto's zien er in ieder geval ****ing bruut uit, zeker voor je leeftijd. Wat is je vet % op dit moment eigenlijk? Gelijk aan die foto's ongeveer?

Nee veel lager in vet, of ja, ik vind dat ik op die pics nog behoorlijk vochtig overkom, nu is dat absoluut niet, merk het vooral aan mijn onderarmen, die soms bomvol met aders staan. Dus minder vocht en vet

Over je training; is het met DC de bedoeling dat je aan de hoge kant zit met die reps, ik zie dat je vaak over de 20 reps komt (al dan niet met 3x rest pauze binnen een set).

Ja sommige komen behoorlijk hoog uit, maar ik ben nog niet heel lang bezig, dus ik zit nog niet echt bij de top gewichten waar het echt een strugle wordt om 1 rep meer te doen dan de vorige training die ik heb opgeschreven, mijn progressie is soms wel meer dan 6 reps ofzo, dat wordt straks wel anders.

yo succes vergeet niet je voedingsschema in je begin post te plaatsen nog.
komt voor elkaar!

Thanks voor je reactie bro!

@Xto: ik ga je log volgen!
Daarbij ook eens de zoekfunctie & google gebruiken voor DC - ik wil binnenkort m'n trainingsschema aanpassen, daarbij vind ik dat ik bij 5*5 niet genoeg 'kapot' ga...

En je foto's: mooi lijf man!

Straks B1.

Heb er zin in. :D

Training van gister avond,

B1

BB Curls 12*45kg (19*40kg)
Hammer Curls 40*25kg (40*22,5kg) <---- 20 elke hand dus.
Leg press toe press 11*180kg (9*180kg) 1sec positief, 5sec tot negatief, 15 seconden in maximale rek en dan weer opnieuw.
Lying Leg Curls 31*55kg (25*55kg)
45 degree Leg Press 8*400kg + 20*280kg (8*370kg + 20*300kg)

Curls for the girls training :D

Die legpress ga ik denk ik resetten. Ik kan nog wel zwaarder en zwaarder gaan. maar merk gewoon dat ik steeds minder diep ga... deze ga ik de volgende keer dus overnieuw doen en veel dieper, gewicht zal dus (flink) afnemen. Ik denk dat ik daar veel meer aan heb dan een shitload aan gewicht erop kieperen en maar halve reps maken.

Vanavond waarschijnlijk een catabool nachtje :(

vertel.. :p

Neem aan ZUIPUHHH!!! ? Weet niet of je je er beter door gaat voelen maar dat staat bij mij ook op de planning ;), nou ja bij mij gematigd drinken :P

Neem aan ZUIPUHHH!!! ? Weet niet of je je er beter door gaat voelen maar dat staat bij mij ook op de planning ;), nou ja bij mij gematigd drinken :P

Nee niet zuipen, daar let ik wel op :D maar kga wel uit, in nijmegen...wordt katabool aangezien ik wss niet veel te vreten heb en het heel laat gaat worden. blijf bij een maat slapen...

Morgen avond waarschijnlijk weer een training..:D

Fijne avond iedereen!

Nou, Ik lag om 6 uur 's ochtends in bed. 10:00 al weer wakker door een idiote deurbel, leek net of er een ****in vrachtwagen in de kamer stond te claxonneren.

Een gast had in de gezamenlijke woonkamer van mijn maat op de bank gepist. Hele studentengang was een grote puinzooi.

Wel geslaagd dus... Nu ff flink vreten en bijtanken want vanavond hoogst waarschijnlijk trainen.

EDIT: nope vanaaf niet, wss 2e paasdag...zucht.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven